Olen sitä mieltä että nyt kun on tarve leikata vielä 20 miljardia niin leikkausvaraa on reilusti pitkäaikaistyöttömiltä ja köyhiltä
Kommentit (26)
Pakkohan se on heiltä leikata kun eivät ole niitä ansainneetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on heiltä leikata kun eivät ole niitä ansainneetkaan.
Aloitetaan sun ƙuľľista.
Silloinhan äitisi ei kykenisi enää huolehtimaan sinusta ja joutuisit töihin, vaikka kadun kulmaan prsettäs myymään... Eihän se sovi... sun vätysmäiselle luonnolles... eli mietihän tuo "mielipiteesi" uudelleen...
Sinun mielipiteesi ei ole minkään arvoinen anonyymillä palstalla Menes nyt kusipää vaikka värittämään värityskirjaa niin unohtuu sekin että sinä et leikkele yhtään mitään kun et asiosta päätä Ilmiannettu !
Sopii jos sinä heidät sen jälkeen ruokit.
Ei köyhiltä, mutta lorvijoilta olisi syytä leikata reilusti.
Vierailija kirjoitti:
poistoon
Näin juuri ja etsiköön kehitysvammainen ap leikkikenttänsä muualta !
Miksei suoraan teloiteta irtisanottuja?
En kannata joten en edelleenkään osta mitään.
Kelan jos laittaisi kiinni niin saataisiin 17 miljardin euron säästöt vuodessa. Hyvällä tuurilla toisten rahoilla elävä heikko aines lähtee maasta eikä tule takaisin.
Heikon aineksen voisi karkottaa ja ottaa kansalaisuuden pois. Miksi elättää toisten rahoilla laiskottelevia luusereita. Eivät ansaitse mitään eläkettä tai muuta tukea vaan potkun perseeseen.
Ei tarvitse leikata työttömiltä ja köyhiltä yhtään. Riittäisi kun aikuiset ihmiset maksaisivat itse kalliit hoitonsa ja lääkkeensä. Sairaudet ovat suurimmalta osin itse aiheutettuja.
Sun mielipide, on sun mielipide.
Se on jankkausta jankkausta jankkausta.
Et osaa rakentaa, et nostaa taloutta, et palkkoja.
Elät sumussa.
Marin. Ennätystyöllisyys.
Orpo purra. Ennätystyöttömyys.
Ei rikaskaan kookkareiden perseilyssä voita.
Joo ja totaalit aitaa vasten ja sarja.
höpöhöpö
kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja rikkaalle rahastavalle EU eliitille sekä Ukrainan hallinnolle; nyt olisi perittävä takaisin näitä valtavia summia nopeasti...
Vielä pitää 20 miljardia leikata jotta saadaan kantasuomalaisia naisia valtion virastoon sihteeriksi miehiä miellyttämään ja lähtemään politiikkaan?
Ap. Ottaa tuhkaluukkuun ja sieltä suoraan suukkuluukkuun. Satasen työtö sisään ja kolmesataa ulos vetäytyminen eli 400e. Ap hoitaa luikkarit ja ehkäisyt. Minulle rahat. Ap ei tarvitse tukia.
Kyllä. Aloitetaan sun lopsast ja tililtä.