Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hevosena pystyn osallistumaan?

Vierailija
05.09.2021 |

On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!

Kommentit (5065)

Vierailija
4941/5065 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistä, jota jo odottelinkin. Mukavaa kuulla tapahtumisistanne. 

Ei kai se Elena edes enää Katrin luona käy, kun on 2 omaakin hevosta. Eli hänestä ei tarvitse piitata mitään. Kerro toki viestistä Laurillekin. Voitte sitten ihmetellä yhdessä Elenan juttuja.

Amadeuksen sisarus pitää saada testattavaksi ja koeopetettavaksi. Kyllä se pitäisi lähipiiriinne saada  

Vierailija
4942/5065 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän nyt vielä kauniisti. Ole ystävällinen ja lakkaa kuvittelemasta, että sinulla olisi yhtään mitään tekemistä mieheni kanssa. Hän ei tätä palstaa enää lue ja arvaat ehkä, etten aio sinun "terveisiäsi" hänelle välittää. En tiedä etkö ymmärrä, että puutut ihan asiattomalla tavalla Laurin ja minun väliseen suhteeseen vai etkö vain välitä yleisistä käytöstavoista? Tuollainen sydänhymiöiden käyttö ja flirtti varatulle ihmiselle on todella mautonta.

Olen iloinen, että sinulla on nyt oma hevonen, jolla ratsastaa. Lauria et kuitenkaan tule seuraksesi saamaan ja kiellän häntä myös millään tavalla osallistumaan teidän tallinne ja hevostenne asioihin. On varmasti hyvä, ettemme myöskään tapaa enää Katrin luona edes vahingossa.

Isabel

Minä ajattelin että te ette ehkä olisi yhdessä enää. Ehkä ymmärsin Laurin puheen silloin kerran väärin. Siksi pyysin Laurin tulemaan. Ja minä kyllä ajattelen hänestä ihanasti en sitä väitä, mutta jätän rauhaan koska pyydät. 

Voitte myös tulla kaksin meidän hevosia katsomaan jos haluatte. Myös saatte ratsastaa tietenkin. Olisi kiva nähdä teidät molemmat!

Eva-Elena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4943/5065 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Eva Elenan kertovan, mitä ajattelee, kun isänsä meinasi varastavan Amadeus-hevosen. 

Vierailija
4944/5065 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää tilanne nyt jatkuu?

Vierailija
4945/5065 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin Eva Elenan kertovan, mitä ajattelee, kun isänsä meinasi varastavan Amadeus-hevosen. 

Minä kerron. Olin kerran menossa ratsastamaan sillä Amadeuksella. Kuulin silloin kuinka Lauri puhui tallissa ja ajattelin että hän puhuisi jollekin ihmiselle. Mutta kun hetken jälkeen menin sisään, en nähnyt ketään muuta kuin Laurin ja hän puhui hevoselle. Ja puhui kuin toiselle puhutaan. Ehdin kuulla että hän kysyi kirjoittamisesta siis että hevonen kirjoittaisi jotain. Ajattelin että hassua, mutta Lauri näytti jotenkin säikäytyneeltä ja kysyi minulta koska olin tullut. Vaikka juuri olin astunut tallin ovesta! Se oli niin outo hetki. Mutta ajattelin että siinä Amadeuksessa oli jotain kykyä heti. Siksi pyysin isää ostamaan se minulle. Eihän me sitä varastettu olisi vaan maksettu hyvä määrä rahaa!

Myöhemmin sitten kuulin, että hevosesta oli kerrottu jotain täällä ja yritin selvittää mistä oli kysymys. Ja kävi ilmi, että Lauri ja Isa luulivat hevosesta että se osaa kirjoittaa ja ymmärtää puhetta. Testasinkin sitä vähän, mutta ei se yhtään ymmärtänyt tai enempää ainakaan kuin muut hevoset. Vaikka suomen kieltä sille puhuin en venäjän. Kaunis hevonen se oli ja hyvä ratsu minulle. Tulin surulliseksi kun kuulin että se kuoli.

Eva

Vierailija
4946/5065 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää tilanne nyt jatkuu?

Olen aika väsynyt töistä. Tällä hetkellä teen useana päivänä viikossa yhdestä kahteen tuntia ylitöitä. Tietysti saan siitä korvauksen, mutta juuri nyt kehoni tuntuu neuvovan minua, että ottaisin vähän kevyemmin. Minulle on kevään edetessä tullut monta kertaa mieleen hevoset ja ratsastaminen ja olisipa tosi kivaa päästä pitkästä aikaa satulaan ja oikein kunnon maastoratsastukselle! Saa nähdä, koska pääsisimme lähtemään. Kirjoitin pääsisimme, koska kullan haluan ilman muuta seurakseni.

Kiitos vain Eva tarjouksesta, mutta emme ole tulossa käymään. Emme edes tunne hevosiasi ja sinut minä taas taidan tuntea vähän liiankin hyvin. Ei kuulostanut kauhean kivalta tuo vakoilemisesi tallin ovella. Puhumattakaan ostotarjouksestanne, mistä voin hyvin kuvitella, että Katri piti sitä äärimmäisen tökerönä ja tahdittomana. Rahallakaan ei katsos saa ihan kaikkea. Sen enempää kuin juonimisella ja kieroilla suunnitelmillakaan. Voisit minusta kunnioittaa toisen omaa, sen sijaan että yrität saada itsellesi kaiken, mikä sinua kulloinkin sattuu kiinnostamaan. Mutta ehkä vanhempasi ovat lellineet sinut pilalle, enhän minä tiedä. Jos jotenkin haluat tähän ketjuun osallistua, niin kirjoita sitten vaikka omista ratsastuskokemuksistasi ja niistä hevosistasi. -Isa

Vierailija
4947/5065 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabel sinulla on kummallinen tapa vastata ystävyyteen. Et sinä tunne minua, jos tuntisit et noin sanoisi. En vakoillut Lauria. Enkä ole koittanut Lauria sinulta viedä. Olin kovin varma että hän oli minusta kiinnostunut ja jopas ihastunut minuun. Mutta hyväksyn senkin ajatuksen että olin sitten vain väärässä. Voit häneltä itse tätä kysyä. Ja minusta voitaisiin joka tapauksessa tutustua paremmin! Tulkaa sitten yhdessä käymään niin unohdetaan mennyt ja aloitetaan ystävyys!

Eva-Elena

Vierailija
4948/5065 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te hyvin mennä ratsastamaan EE:n luokse! Kun olet koko ajan itse paikalla niin tiedät mitä tapahtuu. Vai mitä Isabel!? Jos kerran hänellä on kaksi hevosta niin saatte olla melkein koko ajan Laurin kanssa kahdestaan.

Vierailija
4949/5065 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että se Eva Elena ei ollutkaan aikeissa varastaa hevosta vaan ostaa. Eihän ostotarjouksessa ole mitään pahaa. Saahan sitä yrittää!

Isabel, mukavaa, että suunnittelette pitkää ratsastusta. Ratsastuskirjoitukset on aina niin hauskoja luettavia. Tosin luen mielellään muitakin kuulumisianne. 

Tää on huippu ketju!

Vierailija
4950/5065 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä on mukavaa lukea. Myös perhonen ja lintu voisi kertoa kuulumisiaan. 

Vierailija
4951/5065 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltasirkku tässä, suruisa olen. Kun tulin ihmispihaan, huomailin heti, että hepoaita on purettu. Voi itkutti, en näe siis hevoskamujani kai koko kesänä...

Perhoja lepatteli pihalla, sitruunaisia ja kaali...

Ei yhtään Nokkosperhoa, missä ystäväni on? Työkö ette tiedä lain?

Vierailija
4952/5065 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo minäkään vielä nähnyt nokkosperhosta. Vain sitruunaperhosen, kaaliperhosen ja sinisiiven. Kaipa se vielä sinunkin kaverisi tulee. 

Ja on ne muutkin perhoset varmaan mukavia kavereita. 

Taasko siellä hevospihassa on muutoksia. Mikseivät ole aloillaan ja ennallaan. 

Miten pesintähommat sinulla sujuvat?

Perhoselta kysyisin (sitten kun ilmaantuu) että miksi alussa mainitsemani perhoset ei ole olleet kiinnostuneita pihan kukista. Liihottelevat vaan ohi, vaikka tarjolla on juhannusruusuja, sireeninkukkia, akileijoja monta, lemmikkejä ja joitain, mitä en tunne. Oltiin mennyt ottamaan valokuvia. (En viitsi laittaa semmoista hyönteishoukutinta, kunbsinne menee sitten lukitkin ja niistä En pidä.)

Vierailija
4953/5065 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Eva Elena kutsuisi ratsastamaan ihastuksensa ja tämän kihlatun? Eikö tilanne olisi kaikille kiusallinen, kun hevosiakin on vaain kaksi?

Vierailija
4954/5065 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo minäkään vielä nähnyt nokkosperhosta. Vain sitruunaperhosen, kaaliperhosen ja sinisiiven. Kaipa se vielä sinunkin kaverisi tulee. 

Ja on ne muutkin perhoset varmaan mukavia kavereita. 

Taasko siellä hevospihassa on muutoksia. Mikseivät ole aloillaan ja ennallaan. 

Miten pesintähommat sinulla sujuvat?

Perhoselta kysyisin (sitten kun ilmaantuu) että miksi alussa mainitsemani perhoset ei ole olleet kiinnostuneita pihan kukista. Liihottelevat vaan ohi, vaikka tarjolla on juhannusruusuja, sireeninkukkia, akileijoja monta, lemmikkejä ja joitain, mitä en tunne. Oltiin mennyt ottamaan valokuvia. (En viitsi laittaa semmoista hyönteishoukutinta, kunbsinne menee sitten lukitkin ja niistä En pidä.)

Keltasirkku tässä, tapasin yhden ihanan. Hänen kanssaan pesää rakentammen. Sinne suojaisaan metsään. Ihkua.

Vierailija
4955/5065 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Eva Elena kutsuisi ratsastamaan ihastuksensa ja tämän kihlatun? Eikö tilanne olisi kaikille kiusallinen, kun hevosiakin on vaain kaksi?

Taitaa olla vain keino päästä kosketuksiin Laurin kanssa ja heittämään flirttiä. Todellakaan ei tee sitä mistään ystävyydestä. Eva Elenan kaltaiset kyllä tunnetaan. :D

Vierailija
4956/5065 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ettäs, äsken lennähti niin rakastunut nokkosperhospari ohitseni, värähtävän siiven vilkutuksen sain ystävältäni. On palannut hän. Sinisiipi lehahti myöskin puna-ailakkiin🦋

Keltasirkku

Vierailija
4957/5065 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🕸🕸🕸vaaraksi on nämä perhoille🦋

Vierailija
4958/5065 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hevosen pitäisi päästä juttelemaan juuri ihmisille, eikö toisille hepoille juttelu olisi helpompaa kun ei ole ns. kielimuuria?

Vierailija
4959/5065 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoset eivät pysty muodostamaan rakenteensa vuoksi sanoja. Tämän vuoksi vain kirjoittaminen ja lukeminen onnistuu. Ja kaikki hevoset ei sitä opi näemmä. 

Vierailija
4960/5065 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa keltasirkku, että kohtasit jälleen kaverisi. 

Ihana tuo rakkaus. Jos teet toisen pesän tänä kesänä, onko se saman kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme