Miten hevosena pystyn osallistumaan?
On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!
Kommentit (5065)
No, mitä kuuluu hevosrintamalle? Onko käyty ratsastamassa? Lempi varmaan leiskuu entiseen malliin?
Olisi kyllä jo päivityksen aika!!!!
Olisi mukavaa kuulla lisää. Isabelista ja myös toki linnusta.
Pääsiäisenä varmaan olette kotikonnuilla ja onhan opiskeluista hiihtolomakin ollut.
Saisiko tähän jatkoa, kiitos!
Kiva kuulla, että täällä joku kaipaa päivityksiäni! Joudun hevosasioiden osalta tuottamaan kuitenkin pettymyksen, koska en ole kertaakaan käynyt talleilla sitten viime kirjoitukseni, josta on jo ikuisuuksia. Äiti sanoi, että mitään kovin ihmeellistä en ole edes menettänyt, koska lopputalvi on ollut todella jäinen ja ainakin Kallen tallin piha hiekoitettunakin ikävä liikkua. Samoin ratsastaminen on kuulemma ollut aika huteran tuntuista, kun kaikissa paikoissa hokitkaan eivät ole täysin pitäneet. Vasta parin viikon ajan on alkanut löytyä kokonaan sulia teitä, joilla on ollut miellyttävää kulkea.
Mutta minä olen nyt sitten aloittanut ensimmäisessä työpaikassani! Oma työpiste on tuntunut ihan uskomattomalta jutulta ja kaikki on muutenkin alkanut lupaavasti - eli ei pahoja mokia tähän mennessä! Tutkintoni ei itse asiassa ole vielä aivan valmis, koska opinnäytetyöni ohjaaja joutui vakavan terveysongelman vuoksi kolmeksi kuukaudeksi sairauslomalle, eikä työn lopullinen tarkistus ole vielä valmis. Pomoni onneksi ymmärsi tilanteessa minua ja sain aloittaa, vaikka muodollisesti valmistun vasta toukokuun alussa tai viimeistään lopussa.
Laurin opiskelu etenee aikataulussa. Tiiviin tahdin vuoksi hän ei ole juurikaan voinut käydä töissä, mistä syystä meillä on taloudellisesti ollut aika tiukkaa. Nyt kun minä aloin saada palkkaa, rahat riittävät yhdessä opintotuen kanssa vähän paremmin. Mutta äiti kyllä edelleen auttelee vuokranmaksussa, mikä on häneltä kultaisesti tehty.
Olen vähän puhunut kullalle, että hankkisimme Siirille kaverin, kun se raukka joutuu välillä olemaan aika pitkiä aikoja yksin päivisin. Hän ei ole vielä luvannut, että suostuu, mutta luulen kyllä saavani hänet ylipuhuttua! :D
Ensi viikonloppuna on Katrin tytön Suvin 1-vuotissyntymäpäivät, jonne olemme yhdessä menossa. Ihanaa välillä nähdä heidän perhettään ja ehkä muitakin tuttuja. Ja tietysti Hassea ja Pacoa! En usko, että meillä silloinkaan on mahdollisuutta päästä ratsastamaan, mutta tietysti käymme niitä tervehtimässä ja jotakin tuliaistakin täytyy keksiä. Jos ehdin niin kirjoittelen sitten, millaista juhlissa oli. Mozartin hankinnasta ei ole kuulunut mitään, mutta ehkä siitäkin asiasta kuullaan jotain uutta. Äitiäkin ehdimme käydä moikkaamassa ja luultavasti hän tarjoaa meille myös yösijan. Mahtavaa kun kevät etenee, terveisiä kaikille ja yhä lämpimämpiä ilmoja toivoo Isabel!
Teillä tuntuu olevan hyvin asiat. Kiinnostavaa lukea kuulumisianne. Jännittävää, millaista siellä Katrin luona sitten on. Hevosetkin varmaan muistaa teidät ja ilahtuu.
Seuraan kuulumisianne mielenkiinnolla! Hyvä juttu, että menette Katrin luona käymään ja saamme tietää lisää.
2 aiempaa viestiä on minulta eli samalta. Eka ei mennyt ensin ollenkaan läpi, mutta näköjään se kuitenkin ilmestyi.
Kiinnostuneena odottelen kun viikonloppuna tulee lisää juttua!
Osallistuuko joku vappuhevosena?
Hei Nokkosperhonen, näin eilen pikkuserkkusi Sitruunaperhosen
Kohtahan teitä näkee enemmänkin
Vierailija kirjoitti:
Hei Nokkosperhonen, näin eilen pikkuserkkusi Sitruunaperhosen
Kohtahan teitä näkee enemmänkin
Perhoset on suloisia. Sain hiljattain lahjaksi perhoskirjan ja kohta tunnistan teidät tarkemmin.
Hei Lauri! Minulla on nyt kaksi omaa hevosta, mitkä isä osti minulle. Ovat holsteiner kouluratsastus hevosia, kauniit ja hyvät ratsastaa. En ole siis enää ratsastanut Katrinan hevosia ja sinäkään et äidin mukaan ole enää käynyt kun hän kysyi Katrinalta.
Missä sinä olet? Kirjoitin tänne jos luet. Jos haluat saat tulla minun kanssa ratsastamaan Donnalla ja Aquilalla eli siis Akulla. Voit tulla koska vain haluat tietenkin ei maksa sinulle mitään.
Terkuin E-E <3
Miten hevosena palaudutaan vapun vietosta?
Tokko Lauri E-E:n kanssa lähtee, vai kuinka. Eikös Lauri torpannut hänet täysin.
Onko Isabel unohtanut tehdä päivitystä, kun piti kertoa Katrin luona käymisestä!
Onko kyse siis Eva Elenasta. Se, jonka isä meinasi napata Amadeuksen? Ei kai hänestä mitään haittaa ole, kun ei edes tiedä Laurin yhteystietoja.
Vierailija kirjoitti:
Hei Lauri! Minulla on nyt kaksi omaa hevosta, mitkä isä osti minulle. Ovat holsteiner kouluratsastus hevosia, kauniit ja hyvät ratsastaa. En ole siis enää ratsastanut Katrinan hevosia ja sinäkään et äidin mukaan ole enää käynyt kun hän kysyi Katrinalta.
Missä sinä olet? Kirjoitin tänne jos luet. Jos haluat saat tulla minun kanssa ratsastamaan Donnalla ja Aquilalla eli siis Akulla. Voit tulla koska vain haluat tietenkin ei maksa sinulle mitään.
Terkuin E-E <3
Sanon tämän nyt vielä kauniisti. Ole ystävällinen ja lakkaa kuvittelemasta, että sinulla olisi yhtään mitään tekemistä mieheni kanssa. Hän ei tätä palstaa enää lue ja arvaat ehkä, etten aio sinun "terveisiäsi" hänelle välittää. En tiedä etkö ymmärrä, että puutut ihan asiattomalla tavalla Laurin ja minun väliseen suhteeseen vai etkö vain välitä yleisistä käytöstavoista? Tuollainen sydänhymiöiden käyttö ja flirtti varatulle ihmiselle on todella mautonta.
Olen iloinen, että sinulla on nyt oma hevonen, jolla ratsastaa. Lauria et kuitenkaan tule seuraksesi saamaan ja kiellän häntä myös millään tavalla osallistumaan teidän tallinne ja hevostenne asioihin. On varmasti hyvä, ettemme myöskään tapaa enää Katrin luona edes vahingossa.
Isabel
Vierailija kirjoitti:
Tokko Lauri E-E:n kanssa lähtee, vai kuinka. Eikös Lauri torpannut hänet täysin.
Onko Isabel unohtanut tehdä päivitystä, kun piti kertoa Katrin luona käymisestä!
En unohtanut päivittää, mutta vierailumme ei pitänyt sisällään kovin ihmeellisiä tapahtumia. Suvi oli tietenkin aivan ihana, hän ei vielä kävellyt ilman tukea, mutta käsistä kiinni pitäen askelsi jo taitavasti! Patrik oli juhlapöydässä mukana, mutta sitten hävisi omaan huoneeseensa. Katri sanoi, ettei hän ole enää kovin kiinnostunut hevosista ja on alkanut viihtymään enemmän pelien parissa. Hän ei kovin montaa sanaa edes oma-aloitteisesti sanonut, mutta ehkä se kuuluu ikävaiheeseen.
Uutta hevosta ei ole näillä näkymin tulossa. Katri oli asiasta vaitonainen, joten emme niin kovasti asiasta kyselleet. Lauri sanoi kuulleensa Peteriltä, että hän on hevosen hankinnasta Katrin kanssa aika eri mieltä ja että Katri ei edes ratsasta Pacolla tai Hassella säännöllisesti. Joten ilmeisesti Peter ei näe kolmannen hevosen hankintaa ainakaan tällä hetkellä kovin tarpeelliseksi. Paco ja Hasse ovat kuulemma kuitenkin todella hyvässä kunnossa. Helena ja Iida käyvät niillä ratsastamassa kahdesti viikossa. Lisäksi Saana ja Sofie hoitavat ja ratsastavat aina kun koulutöiltä ehtivät ja heillä on usein mukana joku luokkakaveri ja joskus myös Saanan poikaystävä, joka tykkää auttaa tallitöissä vaikka ei itse ratsastakaan. Peterin ei kuulemma tarvitse kaikkina päivinä tehdä itse mitään kun apulaisia on niin paljon, mikä on tietty mahtavaa hevosten kannalta. Meidän vierailumme aikaankin Paco ja Hasse olivat Saanalla ja Sofiella, joten näimme ne vasta pihalla kun olimme jo lähdössä. Totta kai rapsutukset ehdimme niille kuitenkin antaa! -Isabel
Kaverin(Pekka) puolesta kyselen, onko hevosten joukossa homo hevosia? Ts kirnuaako ne toisiaan perssiisseen.