Miten hevosena pystyn osallistumaan?
On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!
Kommentit (5068)
Vierailija kirjoitti:
Pintelit? Siis jotkut jännesuojat jaloissa.
Onko ne säärystimen näköisiä. Käytätkö sinä?
Jännesuojat ovat vähän vankemmat kuin jalan ympärille käärittävät pintelit. Lisäksi on erityiset hivutussuojat, jotka estävät jalkojamme kolhimasta toisiaan.
M ja o toisinaan laittavat minulle suojat jos tietävät että joudun laukkaamaan tai ravaamaan paljon. Minulla hivuttaminen ei ole iso ongelma, mutta joskus minullakin korjaavan askeleen jälkeen takajalkani kolhaisee viereisen jalan vuohista.
Minua ei häiritsisi ollenkaan, jos tietäisin ratsastavani hevosella, joka osaa lukea ja kirjoittaa. Päin vastoin, ratsastaisin sinulla mielelläni.
Jotenkin ketjun taika himmeni, kun ihanaa ketjua tuli pilaamaan ilkeä omistajasi! Siis sanomalla siitä tabletin pitämisestä pilttuussa.
Olet niin kiltti, että siedät häneltä kaiken. Minua suututtaa koko henkilö.
Oli niin hauskaa olla pilvilinnoissa lukiessani ketjuasi.
Mitä Lauri tarkoittaa sillä, että tämä jatkuisi jotenkin?
Friisiläinen on sopeutunut meille hyvin. Sitähän joku taisi kysyä. Hän ei ole vielä ollut tunneilla mukana, mutta on harjoitellut minun kanssani koulua ja käynyt johtajamme seurassa maastossa. Esteitä hänellä ei ehkä hypätäkään. Kaikki muut tallin ihmiset ovat ratsastaneet hänen kanssaan, mutta laurin en usko vielä istuneen hänen selkäänsä. Myös naapuritilan kukan eli sen tulevan opettajan meillä, olen nähnyt kentällä friisiläisen kanssa. Sanon häntä nyt vain kukaksi, koska hänen etunimensä on erään kukan nimi.
Laumassamme hän on nyt kolmantena arvojärjestyksessä. Tiedän sen siitä, että näin hänen näykkäisevän ystävääni, joka yritti päästä tarhassa heinille ennen häntä. Olen itse viestittänyt friisiläiselle, että en yritäkään häntä pomottaa, joten hän tietää olevansa myös minun edelläni. Se ei tietystikään estä minua olemasta korviani myöten ihastunut häneen, ei vaikka meistä ei paria voi ikinä tullakaan. Olisin siitä asiasta varmasti enemmänkin surullinen jos en tietämällä tietäisi, että vaikka olisin edelleen ori, meidän erirotuisuudestamme johtuen ette todennäköisesti haluaisi meidän saavan varsoja keskenämme. Mutta voin silti antaa unelmilleni ne runoilemani siivet ja nähdä itseni hänen kanssaan oman pikku laumamme johdossa jossain vehreäheinäisellä tasangolla.
Jos friisiläisen on kolmas ja syrjäytti suomenhevostammaystäväsi, kuka on toinen.
Eiks ennen ne 2 suomenhevosta olleet johdossa. Sinä kolmas.
Harmittaa, että omistajasi vei fiiliksen palstaltasi.
Kyllä minä ymmärsin, että omistajani piti tablettia tarpeettomana ja pyysi lauria poistamaan sen. Ei hän koko keskustelua tänne voinut kirjoittaakaan. Olkaa silti ystävällisiä, älkääkä kutsuko omistajaani ikävillä nimillä. Se tekee minun mieleni apeaksi, koska hän on minulle äärettömän tärkeä. Enkä minä hänelle kantaisi kaunaa vaikka hän saisikin tahtonsa läpi tässä asiassa.
Laurin ajatuksia en voi lukea. Toivon ettei hän kuitenkaan edellytä minulta mitään vaikeaa tai aivan mahdotonta. Olen monessa suhteessa taidoiltani ja tiedoiltani niin rajallinen, että en tiedä onko minusta toteuttamaan hänen suunnitelmiaan. Hän itse osasi niin hienosti kirjoittaa nimenikin siten, ettei se paljastunut, toisin kuin minä hölmö, joka kirjoitin hänen nimensä heti kaikkien luettavaksi!
Laskin kyllä tähdet ja mietin, että antoiko lauri vähän takaisin virheestäni, koska niiden lukumäärä on todella sama kuin nimessäni. Mutta riittääpä teille siitä huolimatta aika paljon arvuuteltavaa!