Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekemäsi rikos mistä et ole jäänyt kiinni, Ap aloittaa

Vierailija
05.09.2021 |

Kävellyt punaisiapäin , olen myös ylittänyt tie väärästä kohtaa vaikka suojatie on ollut lähellä.

Kommentit (238)

Vierailija
201/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasin hyvin monen elämän sijoittamalla itsemurhayksiöihin, joista niihin asettuneet eivät ikinä päässeet elämässään eteenpäin kiitos kaltaisteni. Mutta eihän sellaisesta onneksi kiinni jää.

Vierailija
202/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on suurin osa huonoja. Tyyliin "huomasin kotona, että en ollut maksanut". Sehän on vahinko eikä myymälävarkaus.

Me rikosteltiin jo ala-asteella enemmän kuin tämä koko ketju yhteensä. Olen ihan oikeasti yllättynyt, että joku punaisia päin käveleminen mainitaan. Ainiin, Suomi Finland Oy Ab. Missään muualla jengi ei odota jos autoja ei näy mailla halmeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen asuntosijoittajat ry kirjoitti:

Pilasin hyvin monen elämän sijoittamalla itsemurhayksiöihin, joista niihin asettuneet eivät ikinä päässeet elämässään eteenpäin kiitos kaltaisteni. Mutta eihän sellaisesta onneksi kiinni jää.

Mikä on itsemurhayksiö?

Vierailija
204/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä pahoinpitely. Olen umpiväsyneenä napannut taaperoa tukasta, kun tahallaan herätti vauvan ja riehui pitkin asuntoa. Hävettää ja surettaa yhä vuosia myöhemmin.

Vierailija
205/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievä pahoinpitely. Olen umpiväsyneenä napannut taaperoa tukasta, kun tahallaan herätti vauvan ja riehui pitkin asuntoa. Hävettää ja surettaa yhä vuosia myöhemmin.

Älä siitä itseäsi soimaa, juttele jollekin ammattiauttajalle tai pyydä anteeksi ym. Minua on heitelty ympäri ämpäri, hakattu vyöllä, revitty korvista vammauttaen ja pidetty pimeässä kopissa eikä kukaan ole tänä päivänäkään tuntenut siitä huonoa omaatuntoa.

Vierailija
206/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varastanut mustalaisilta auton talvirenkaat vanteineen. 😂😂😂😂😂😂😁😁

Vierailija
207/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylinopeutta ajan lähes joka päivä 5-10km.

Aika pientä, itse ajan joka työpäivä ylinopeutta 30-50kmh.

Vierailija
208/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on paljon vahingontekoja. Olen puhkonut ihmisten autojen polkupyörien ja mopojen renkaita. Naarmuttanut autojen kylkiä. Olen laittanut liimaa lukkoihin. Sotkenut paikkoja ulosteella ja virtsalla. Kaikenlaista kivaa mitä on vain keksinyt.

Vierailija
209/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rikokset naurettavan pieniä, mutta tiedän muiden tekemistä vakavista rikoksista.

Vierailija
210/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on paljon vahingontekoja. Olen puhkonut ihmisten autojen polkupyörien ja mopojen renkaita. Naarmuttanut autojen kylkiä. Olen laittanut liimaa lukkoihin. Sotkenut paikkoja ulosteella ja virtsalla. Kaikenlaista kivaa mitä on vain keksinyt.

Ihan mielenkiinnosta, paljasta vielä motiivisi. En kai ole asunut samoilla hoodeilla. Juuri tuollaista on esiintynyt esim. yhdessä ex paikassa, missä asuin.

Vierailija
211/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 90-luvun laman aikaan todella köyhä, jouduin työttömäksi eikä rahat meinanneet riittää mitenkään.

En voinut lunastaa televisiolupaa. Se olisi maksanut liian paljon. Olin kuitenkin sitä mieltä, että köyhyydestäni huolimatta minulla on oikeus katsoa telkkaria.

Joten ilman lupaa katsoin.

Kun sain taas töitä, maksoin sen luvan.

Vierailija
212/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusasin kerran eduskuntatalon portaille kännissä

Vierailija
213/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalaisena varastin hetken mielijohteesta purukumia kaupasta. Kukaan ei huomannut.

Tämä rikos ei toistunut.

Vierailija
214/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 90-luvun laman aikaan todella köyhä, jouduin työttömäksi eikä rahat meinanneet riittää mitenkään.

En voinut lunastaa televisiolupaa. Se olisi maksanut liian paljon. Olin kuitenkin sitä mieltä, että köyhyydestäni huolimatta minulla on oikeus katsoa telkkaria.

Joten ilman lupaa katsoin.

Kun sain taas töitä, maksoin sen luvan.

Muuten hyvä mutta menit maksamaan sen luvan. Itse en ikinä maksanut ja saihan sillä jännitystä elämään. Periaatteesta oisin mielummin ottanut sen mainoksen 80 000 mk maksavan akvaariosysteemin kuin tv-luvan. Verona sen jotenkin hyväksyn mutta jo sanana tv-lupa on niin idari ettei sellaisesta pidä maksaa.

Vierailija
215/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliö. Auton / pyörän omistaja on voinut olla vaikkapa kirurgi joka myöhästyy leikkauksesta tai köyhä yksinhuoltaja, jolla on muutenkin elämässään jo vaikeaa. Mitä kumman iloa olet voinut saada sellaisesta vahingonteosta, jonka vaikutusta tai edes kohdetta et koskaan saa tietoosi? Minulle sinä olet kertomasi perusteella yhteiskunnan ongelmajätettä, täysin yhdentekevää ja hyödytöntä saastaa.

Vierailija
216/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ilman maskia S-markettiin.

En mennyt koronatestiin vaikka olin nuhainen.

Käytin alkoholia väärin.

Himoitsen ystäväni puolisoa.

Vierailija
217/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestänyt joskus nuoruuden typeryyksissä vihreitä.

Sama täällä. 

Vierailija
218/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin neuvostoaikaan Tallinnassa ravintolaan ja tilasin konjakin. Juotuani sen poistuin raflasta ja unohdin maksaa.

Seuraavana päivänä menin takaisin raflaan, kerroin asian ja ilmoitin, että haluan maksaa sen konjakin nyt. Portsari oli venäläinen ja kun se ymmärsi mikä oli asiani, sen ilme oli aivan käsittämättömän hölmistynyt. Ilmeisesti se oli niin täysin hänen moraaliarvojaan vastaan, siis se että joku oli onnistunut juomaan ilmaiset viinat ja haluaa maksaa sen jälkikäteen.

Se konjakki oli kuulema nelinkertainen eli ei ihme että maksu unohtui siinä kännissä.

Vierailija
219/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kerran bemarillani ainakin 85 km/t 80-rajoitusalueella  valoisana kesäyönä arkena ja ylämäessä. Korostan, että näin on tapahtunut vain kerran.

Vierailija
220/238 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nyt aika moni ole vaarantanut liikennettä ajamalla ylinopeutta? Siitä vaan ei jää yleensä kiinni. Myös joku näpistely yläkouluikäisenä ei ole kovin harvinaista. Ja pieniä asiakirjaväärennöksiä syntyy aika helposti myös.

Luulen, että yllättävän moni on tehnyt rikoksia, ei vaan ole tullut ajatelleeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä