Hyväksytkö negrofilian?
Minä hyväksyn. En ole ahdasmielinen ja suvaitsematon. Siinähän ei satuteta ketään. Onhan kohde jo kuollut. En hyväksy pedofiliaa ym. koska siinä satutetaan elävää ihmistä ja pilataan toisen elämä!
Kommentit (29)
Tarkoitat varmaan nekrofiliaa. En hyväksy.
Öö, no onhan tuo aika sairasta jos pitää jotain kuollutta alkaa lykkimään... O_o
Negrofilia on seksiä tummaihoisen kanssa. Itse miehenä en kiihotu tummista naisista, mutta hyväksyn jos joku muut niin tekee.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:06"]
Mikä on negrofilia?
[/quote]Nekrofilia 0 seksuaalihäiriö jossa seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu ensisijaosesti kuolleisiin ruumiisiin
Missä sinä harrastat sitä? Vai oletko esim vanhainkodilla töissä missä tapahtuu paljon luonnollisia kuolemia? Sielläkö kiihotut?
Olen töissä hautaustoimistossa. Itse en ole negrofiili. Ap
Onko se hyväksymiskysymys? Onko laissa joku maininta ruumiinhäpäisystä?
Sano vaan mikä hautaustoimisto etten asioi siellä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:04"]Minä hyväksyn. En ole ahdasmielinen ja suvaitsematon. Siinähän ei satuteta ketään. Onhan kohde jo kuollut. En hyväksy pedofiliaa ym. koska siinä satutetaan elävää ihmistä ja pilataan toisen elämä!
[/quote]
Miltä susta tuntuis jos saisit tietää et joku käy panemassa sun kuolutta siskoa, tytärtä tai äitiä? Hyväksyisitkö sen?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:04"]Minä hyväksyn. En ole ahdasmielinen ja suvaitsematon. Siinähän ei satuteta ketään. Onhan kohde jo kuollut. En hyväksy pedofiliaa ym. koska siinä satutetaan elävää ihmistä ja pilataan toisen elämä!
[/quote]
Miltä susta tuntuis jos saisit tietää et joku käy panemassa sun kuolutta siskoa, tytärtä tai äitiä? Hyväksyisitkö sen?
[/quote]
Kyllä hyväksyn. Ap
Tietääkö kukaan esiintyykö nekrofiliaa myös naisilla?
Ajattelin vaan kun ei ruumiilla varmaan kovin hyvin jöpötä. Vai käyttävätkö nekrofiilinaiset esim. ruumiin sormia itseensä tai hinkkaavat itseään ruumiiseen?
Toisaalta, ei pikkupojillakaan mitään katkarapua kummempaa yleensä ole ja silti osa naisista kiihottuu heistä, joten ei nämä varmaan ole sukupuolirajoitettuja nämä filiat?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:51"]
Ajattelin vaan kun ei ruumiilla varmaan kovin hyvin jöpötä. Vai käyttävätkö nekrofiilinaiset esim. ruumiin sormia itseensä tai hinkkaavat itseään ruumiiseen?
Toisaalta, ei pikkupojillakaan mitään katkarapua kummempaa yleensä ole ja silti osa naisista kiihottuu heistä, joten ei nämä varmaan ole sukupuolirajoitettuja nämä filiat?
[/quote]
Mitä helvettiä nyt taas? :D
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:51"]
[/quote]
Mitä helvettiä nyt taas? :D
[/quote]
No kiinnostaa nyt vaan onko naisialla näitä!
Kun yleensä aina jostain nekrofiilistakin ajatellaan automaattisesti, että se on ilman muuta mies. Ja niin minä itsekin ajattelen. Mutta todistettavasti on olemassa naispedofiileja niin siksi kiinnostaa onko näitä muitakin hihhuleita myös naisissa.
Entä jos panemisen kohde on kuollut pikkulapsi?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:17"]
Olen töissä hautaustoimistossa. Itse en ole negrofiili. Ap
[/quote]Puhutko nyt nekrofiliasta vai negrofiliasta? Vai tarkoitatko kenties ainoastaan tummaihoisten ruumiita?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:04"]Minä hyväksyn. En ole ahdasmielinen ja suvaitsematon. Siinähän ei satuteta ketään. Onhan kohde jo kuollut. En hyväksy pedofiliaa ym. koska siinä satutetaan elävää ihmistä ja pilataan toisen elämä! [/quote] Miltä susta tuntuis jos saisit tietää et joku käy panemassa sun kuolutta siskoa, tytärtä tai äitiä? Hyväksyisitkö sen? [/quote] Kyllä hyväksyn. Ap
[/quote]Aivan varmasti.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:55"]
No kiinnostaa nyt vaan onko naisialla näitä!
Kun yleensä aina jostain nekrofiilistakin ajatellaan automaattisesti, että se on ilman muuta mies. Ja niin minä itsekin ajattelen. Mutta todistettavasti on olemassa naispedofiileja niin siksi kiinnostaa onko näitä muitakin hihhuleita myös naisissa.
[/quote]
On aivan varmasti.
Naiset yleensä pystyvät kuitenkin paremmin hillitsemään itsensä, minkä vuoksi harvempi nainen syyllistyy pedofiliaan tai nekrofiliaan tai mihin tahansa. Sekopäitä on molemmissa sukupuolissa, se on aivan varmaa.
Nekrofilia on sairaus. Ainakin WHO mukaan-poikkeava seksuaalista veto kuolluta ihmista kohtaan. Mikset samalla harrastaisit seksia jonkun raadon kanssa-vaikka kuollut hirvi tai villisika tai hullulehmä-eikö oo hullumpi idea?
Ja suosittelen kyllä käydä lääkärin vastaanotolla....eikö oma järkisi sanoo että mieltymyksesi ovat SAIRAITA. Voi voi. Selvä asia.
Mikä on negrofilia?