Olen ihan liekeissä uuden LV-laukkuni takia!!!
Joka on siis Louis Vuitton Alma BB.
https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/alma-bb-damier-ebene-006420
Kertokaa muutkin ihanista laukuistanne:)
Kommentit (201)
Täysin turhaa hifistelyä moinen. Joskus tunsin naisen, joka oli hassannut 3000 € johonkin merkkilaukkuun ja ulkonäkö oli hänelle muutenkin maailman tärkein asia. Parin pari kertaa ja lopetin tapailun. Järjetöntä puuhaa.
Luultavasti hankin samanlaisen toisenkin, mutta eri väriä ja materiaalia:)
Ap
LV-tuotteet ovat oikein hyviä herkälle iholle. Niissä ei ole hajusteita.
Ymmärrän, että 20v on innoissaan ensimmäisestä Vuittonista. Jossain kohtaa, kun niitä on useampi niin tajuaa että se on vaan laukku. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin turhaa hifistelyä moinen. Joskus tunsin naisen, joka oli hassannut 3000 € johonkin merkkilaukkuun ja ulkonäkö oli hänelle muutenkin maailman tärkein asia. Parin pari kertaa ja lopetin tapailun. Järjetöntä puuhaa.
*Panin pari kertaa ja lopetin tapailun. Ei tuollaista posketonta tuhlaamista vain voi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Siis what?!! Eihän tuo ole paljoakaan. Mulla esimerkiksi on eräs limited edition -laukku, jonka hankin 6000 eurolla:)
Ap
Käytä vaahtosammutinta niin liekit sammuu. Oletan että ap on aikuinen. Siksi en voi ymmärtää tuollaista intoilua jostain käsilaukusta.
Voi miks tollane miniatyyri :(
Olen pahoillani, käske äijäs töihi et saat kunnon veskan eikä tollasta mitätöntä nuken laukkua.
T. LV fani ja käyttäjä 4ever
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Eipä tuollaisia merkkilaukuista innostuvia tyhjäpäitä kukaan fiksu mies jaksa kauaa katsella.
Kyllä voi ihminen olla yksinkertainen kun oikein innostuu jostain järjettömän ylihintaisesta merkkituotteesta, vaikka siinä ei edes ole mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis what?!! Eihän tuo ole paljoakaan. Mulla esimerkiksi on eräs limited edition -laukku, jonka hankin 6000 eurolla:)
Ap
Herätys, nyt on näköjään unet vielä pahasti kesken.
Minullakin on lähetin-vastaanotin(SA-koodi LV"-reppu.
Hankittu armeijan poistokamoista.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että 20v on innoissaan ensimmäisestä Vuittonista. Jossain kohtaa, kun niitä on useampi niin tajuaa että se on vaan laukku. Ei sen kummempaa.
Niin, se tosiaankin on mun ensimmäinen LV ja tosi kätevä. Tätä ennen olen hankkinut lähinnä Chanelin, Diorin ja Guccin laukkuja:)
Ap
Tavarat kulkevat yhtä hyvin laadukkaassa kotimaisessa 150-300 euron nahkalaukussa. Myös kirpputoreilla voi tehdä loistavia löytöjä!
Kauheaa. Onko siinä jotain herkästi syttyvää kemikaalia?
Vierailija kirjoitti:
Voi miks tollane miniatyyri :(
Olen pahoillani, käske äijäs töihi et saat kunnon veskan eikä tollasta mitätöntä nuken laukkua.T. LV fani ja käyttäjä 4ever
Siksi, koska en halua mitään isoa hehtaarivaippakassia, vaan pienen ja käytännöllisen:)
Ap
Kukaan ei näköjään iloitse mun puolesta, vaan kaikki ovat tasaisen ilkeitä:)
Ap
t: Blörffi.