Mistä niitä miehiä löytää?
Olen nyt 8kk ollut sinkkuna ja pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, että olisi mukava tutustua uusiin miehiin.
Ongelma vain on se, että mistä ihmeestä niitä miehiä löytää? Baareista ei ainakaaan tunnu löytyvän ketään potentiaalista. Enkä edes ole kovin nirso. Ikääkin vasta 24 vuotta.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 04:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 04:20"]
Itse olen päälle kolmekymppinen nainen, ja todella pettynyt ja kyllästynyt ikäisiini miehiin. Kaikki ne ovat videopelejä pelaavia plösöjä, päihdeongelmaisia tai sitten jotain saamarin hipstereitä tai kokoomusnuoria. Nykyään suuntaan mielenkiintoni päälle nelikymppisiin miehiin - heillä on sentään on jonkin verran persoonallisuutta ja omaa näkemystä.
[/quote]
Ainakaan minä en ole mitään noista mainitsemistasi.
M34
[/quote]
Sillä mitä sinä - tai minä - miehenä olemme ei ole mitään merkitystä kun joku haluaa päästä yleistämään miehet/naiset/lapset/vanhukset ovat sitä/tätä....
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:59"]
23: johan kommenttiini kirjoitin, että en ole saanut vastakaikua mikäli olen keskustelua yrittänyt aloittaa. Oli se sitten työpaikalla, liikenteessä tai miesvoittoisella opiskelualallani. Ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta, usko tai älä. terv. 21
[/quote]
Men Going Their Own Way, MGTOW
non-alfa miehet saavat niin paljon paskaa ja kuraa naisilta julkisesti ja yksityisesti että elämä vaan on helpompaa kun ei riko itseään ja talouttaan naisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:31"]
No jopas, mihin ne nuoret miehet ovat kadonneet?? Minun nuoruudessani niitä oli pilvin pimein joka paikassa. Aina sai seuraa kun vaan itse halusi. t. täti kohta 50v
[/quote]
Eivät ole mihinkään kadonneet. Näet kai itsekin, että tuolla niitä on joka puolella. Nykyään on vain niin kovia vaatimuksia, että normaaleja ihmisiä pidetään kelvottomina.
[/quote]Ap kirjoitti ettei löydä miehiä, potentiaalisia..eikä ole nirso. Tuosta ei saa kuvaa, että miehillä olisi kovia vaatimuksia saatikka ap:llä.
Käännä ap ajatuksesi toisin päin. Missä ne miehet tapaavat sinut sellaisessa mielentilassa, että voivat kiinnostua ja lähestyä sinua?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:36"]
No jopas, mihin ne nuoret miehet ovat kadonneet?? Minun nuoruudessani niitä oli pilvin pimein joka paikassa. Aina sai seuraa kun vaan itse halusi. t. täti kohta 50v
[/quote]
Eivät ole mihinkään kadonneet. Näet kai itsekin, että tuolla niitä on joka puolella. Nykyään on vain niin kovia vaatimuksia, että normaaleja ihmisiä pidetään kelvottomina.
[/quote]Ap kirjoitti ettei löydä miehiä, potentiaalisia..eikä ole nirso. Tuosta ei saa kuvaa, että miehillä olisi kovia vaatimuksia saatikka ap:llä.
[/quote]
Jos ap sanoo, ettei baareissa ole ketään potentiaalista, siis edes potentiaalista hänen makuunsa (eihän baareissa käy kuin tuhansittain erilaisia ihmisiä). Hänen työkaverinsa ovat enimmäkseen miehiä, mutta kukaan heistä ei kiinnosta. Jäin odottamaan tietoa siitä miten se ei-nirsous tulikaan ilmi hänestä.
jos ap on tyypillisen passiivisena naisena baarissa vaan odottamassa muiden lähestymisiä niin sitten toteaa niistä lähestyjistä ettei ole kiinnostavia... kun ne aktiivisimmat lähestyjät on omanlaisensa ryhmä pelimiehiä...
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 07:31"]
Itse olen päälle kolmekymppinen nainen, ja todella pettynyt ja kyllästynyt ikäisiini miehiin. Kaikki ne ovat videopelejä pelaavia plösöjä, päihdeongelmaisia tai sitten jotain saamarin hipstereitä tai kokoomusnuoria. Nykyään suuntaan mielenkiintoni päälle nelikymppisiin miehiin - heillä on sentään on jonkin verran persoonallisuutta ja omaa näkemystä.
[/quote]
M34
[/quote]
Sillä mitä sinä - tai minä - miehenä olemme ei ole mitään merkitystä kun joku haluaa päästä yleistämään miehet/naiset/lapset/vanhukset ovat sitä/tätä....
[/quote]
Täsmälleen näin. Onhan se mukavaa päästä polkemaan kaikki miehet surkeiksi.
M
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 07:31"]
[/quote]
M34
[/quote]
[/quote]
Täsmälleen näin. Onhan se mukavaa päästä polkemaan kaikki miehet surkeiksi.
M
[/quote] No ei se nyt ihan niinkään mene T. Toinen mies
Jos olet opiskelija, se on helppoa. Opiskelijapiireistä (juhlista).
Olen tullut siihen tulokseen, että kaikille ei yksinkertaisesti ikinä osu parisuhdetta eteen. Aina olen ollut avoimella asenteella liikenteessä, pidän itsestäni huolta ja nätiksikin sanottu. Ikinä ei ole kukaan tullut juttelemaan, en ole saanut vastakaikua mikäli keskustelun avannut, koskaan päässyt edes treffeille... Ikää "vasta" 27 ja peilistä tuijottaa tuleva vanhapiika.
Onnea vaan teille jotka olette edes kerran elämässänne saaneet olla toisen ihmisen lähellä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:42"]
Olen tullut siihen tulokseen, että kaikille ei yksinkertaisesti ikinä osu parisuhdetta eteen. Aina olen ollut avoimella asenteella liikenteessä, pidän itsestäni huolta ja nätiksikin sanottu. Ikinä ei ole kukaan tullut juttelemaan, en ole saanut vastakaikua mikäli keskustelun avannut, koskaan päässyt edes treffeille... Ikää "vasta" 27 ja peilistä tuijottaa tuleva vanhapiika.
Onnea vaan teille jotka olette edes kerran elämässänne saaneet olla toisen ihmisen lähellä.
[/quote]
Kaikki itkee yksin kotona, kun kukaan ei tule juttelemaan. Eikä tajua, ettei itsekään mene juttelemaan toisille.
Tosin tällä "kukaan" viitataan vain kiinnostaviin. Jos joku ei-kiinnostava tulee juttelemaan, sitä ei lasketa.
Olen tuon sinkkuketjun 30v mies, minut löydät töistä, salilta, syömästä ravintolassa tai ulkona. Saatan olla ulkona usein kavereideni kanssa joista yllättävän monet ovat todella kauniita tyttöjä, älä siis hämäänny tästä.
Tyypillinen "missä miehiä on" -ketju. Lopulta ap aina myöntää, että onhan noita miehiä ympärillä vaikka kuinka, mutta kukaan niistä ei ole se sadun prinssi!! Eli missä se prinssi on?!
23: johan kommenttiini kirjoitin, että en ole saanut vastakaikua mikäli olen keskustelua yrittänyt aloittaa. Oli se sitten työpaikalla, liikenteessä tai miesvoittoisella opiskelualallani. Ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta, usko tai älä. terv. 21
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:59"]
[/quote]
Ja kuinka monta kertaa olet kokeillut viimeisen vuoden aikana? Heitä karkea arvio. Vain puhumalla tehdyt aloitteet lasketaan, ei silmien räpsytykset.
[/quote]