Olen niin onnellinen. Mies kysyi juuri muutettaisiinko yhteen
Tosiaan mies erosi viiden vuoden suhteestaan parisen kuukautta sitten ja alettiin olla yhdessä virallisesti. Sitä ennen juttua päällekkäin muutama kuukausi. Nyt muutetaan yhteen ensi kuussa.. ihanaa!
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole kertaakaan vihjannut sellaista tai ollut edes missään tekemisissä avopuolisoonsa mutta kovasti myös mietin että jos muutamme yhteen, paluu eksän kanssa yhteen myös hankaloituu eikä minun tarvitse murehtia enää sitä. -AP
Tiedätkö loppujen lopuksi heidän suhteesta kovinkaan paljon mitään? Ongelmat ym?
Se mies siis tarvitsee kämpän, koska on nyt asunnoton ja ap luulee, että mies on muuttamassa hänen luokseen rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Se mies siis tarvitsee kämpän, koska on nyt asunnoton ja ap luulee, että mies on muuttamassa hänen luokseen rakkaudesta.
Ei mies mun luo muuta vaan hankitaan yhdessä uusi kämppä kaksio. Mä asun nyt yksiössä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole kertaakaan vihjannut sellaista tai ollut edes missään tekemisissä avopuolisoonsa mutta kovasti myös mietin että jos muutamme yhteen, paluu eksän kanssa yhteen myös hankaloituu eikä minun tarvitse murehtia enää sitä. -AP
Eiköhän exä ole potkinut miehen pois.
Tosin en ymmärrä, miten miehen paluu exän luo hankaloituisi, jos hän majailee sinun luonasi. Helpompaahan se on sun luotasi lähteä vaikka minuutin varoitusajalla kuin jos mies vuokraisi jostain oman asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin en ymmärrä, miten miehen paluu exän luo hankaloituisi, jos hän majailee sinun luonasi. Helpompaahan se on sun luotasi lähteä vaikka minuutin varoitusajalla kuin jos mies vuokraisi jostain oman asunnon.
Exä olisi halunnut jatkaa suhdetta, mies ei. Tämä on varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin en ymmärrä, miten miehen paluu exän luo hankaloituisi, jos hän majailee sinun luonasi. Helpompaahan se on sun luotasi lähteä vaikka minuutin varoitusajalla kuin jos mies vuokraisi jostain oman asunnon.Exä olisi halunnut jatkaa suhdetta, mies ei. Tämä on varma tieto.
Miehen kertoma varma tieto?
Onnea! Minulla oli yhden yön suhde mieheni kanssa, joka seurusteli ja asui yhdessä viidettä vuotta. Kahden viikon harkinta-ajan jälkeen hän lopetti suhteen, muutti luokseni saman tien ja yhdessä ollaan nyt oltu onnelliset pian 34 vuotta. Ja mentiin muuten kaksi viikkoa yhteenmuutosta kihloihin, nopeaa toimintaa.
Jos tämä ei ole trolli niin haluan antaa ihan omasta takaa sinulle harkitsemisen varaa.
Tiedän, millaista se on kun rakastuu palavasti ja miehen kanssa olo on huumavaa. Saat osaksesi jakamatonta huomiota ja olet mitä ihanin nainen. Käytte treffeillä, matkustelette, ihanaa seksiä jne.
Tämä olis hauskaa ja kiehtovaa MUTTA siellä voi olla toinen puoli, se pimeä painajaismainen puoli.
Jos vaistosi varottaa hetkeäkään, jos olet tullut loukatuksi kertaakaan tai jokin on sinua askarruttanut suhteessanne ÄLÄ MUUTA YHTEEN vielä ainakaan. Yritä tarkkailla tilannetta realistisesti ja täysin rehellisesti itsellesi.
Minä olin joskus vastaavassa tilanteessa, tulin siitä kertomaan tänne ja sain oikein hyviä vastauksia (samankaltaisia mitä täällä nytkin) ja minä en kuunnellut. En suostunut näkemään totuutta siinä pyörityksessä.
Eli tilanne: Mies oli juuri eronnut, minua vanhempi hurmaava yksilö. Komea kuin mikä ja supliikki mies. Ero johtui tietenkin sanojensa mukaan hullusta exästään (hälytyskellot saa nyt soida jos olet kuullut tätä miehen suusta) ja hän vei minua ihan minne vain. Hän oli niin rakastunut ja sain osakseni valtavasti kehuja. Jopa pelottavan paljon ja intuitioni varoitteli useasti. En kuunnellut.
Meni reilu puolivuotta ja muutimme yhteen. Jouduin kotiorjaksi ja mies käytti minuun todella häikäilemätöntä manipulointia. Henkinen väkivalta yltyi ja olin aivan rikki jo vuoden seurustelun jälkeen. Oli ihan helvetillistä aikaa. Kaiken olin jättänyt taakseni miehen takia ja olinkin loukussa, ihan painajaismaisessa tilanteessa. Miehen alkoholismi paljastui myös ja lopulta tuli myös fyysinen väkivalta. Olin turvakodissakin ja meni pitkään, että sain voimaa lähteä. Muutin sitten kauas pois ja salaa.
Minä olin äärimmäisen typerä ja tuo kokemus on jättänyt jälkensä. Älä tee samaa virhettä. Teillä ei ole kiire mihinkään! Jos mies on tosissaan, hän kyllä sinua odottaa. Kuuntele itseäsi ja meitä kokeneita. Paljon hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jos et tajua niin olet laastari. Joskus eroakin suunnitellut sitä tarvitsee. Kun edellisen suhteen haavat paranee, sinut heitetään pois. Miehet harvemmin haluaa käsitellä erojaan niin erot hoituu jotain muuta nussiessa kun se vie ajatukset pois
Ei mies ehkä olisi eronnut vaan koittanut korjata liittonsa, mutta päätti sitten kuitenkin yrittää minun kanssani. Siksi en koe olevani laastari.
Mikä tajuton kiire sillä on muuttaa yhteen muutaman kuukauden jälkeen? Lähteekö kämppä alta erotessa?
PS. Olet laastari.
Mies muutti jo pois avovaimonsa luota väliaikaismajoitukseen, hänen piti katsella itselleen oma asunto mutta päädyttiin katsomaan yhteinen.
Mistä tietää olevansa laastari? Tuntomerkit?
Miksikähän mammat eivät vastaa tähän? 🤔
Miksi ostaa lehmää, jos saa maitoa ilmaiseksi. Seksi.
Ei siis kosintaa,mGood luck.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vau mikä mies... olisitte voineet todella rakastua ja seurustella tiivisti molempien luona. Mies vaan kun heti laski säästävänsä rahaa ja vaivaa jos muutattekin heti yhteen. Ah ja sinä epävarma toinen nainen olet heti niiiiiin onnellinen, olethan avovaimo ja todetusti se merkkaa miehelle enemmän!
Miehille avioliitto ei merkitse mitään. Kyllä ne on ihan muut naiset mitä on rakastettu ja mitä ajatellaan. Vaimoksi otetaan se mikä näyttää yhteisön silmissä hyvälle. Eihän ne pettäisikään lähes kaikki jos mitään merkitystä olisi.
Kyllä ne vaimot on niitä joita on eniten rakastettu suurella enemmistöllä miehiä. Satuilee vain lohdutusta itsellesi. Osa pettää, osa ei. Pettäjiä yhdistää periaatteettomuus, itsekkyys ja huono itsetunto.
Ei vaan satuile sinä itsellesi. Minä sanon sen mikä on käytäntö ja totuus. On elämässä nähty omalla kohdalla ja muiden ihmisten suhteissa.Minä olen ollut se vaimo ja kyllä niillä on kurjin rooli olla silmään kustavina hölmöinä.
Sinä olet reppana. Olit reppanavaimo, jota sai kusta silmään ja olet rappananainen, jonka suuri saavutus on olla viihdettä vaihtelua kaipaavalle itsekkäälle pettäjälle... enemmistö ihmisistä ei petä avioliitoissaan, ei myöskään enemmistö miehistä. Hölmö.
Onpa katkeraa ja vihaista settiä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jos et tajua niin olet laastari. Joskus eroakin suunnitellut sitä tarvitsee. Kun edellisen suhteen haavat paranee, sinut heitetään pois. Miehet harvemmin haluaa käsitellä erojaan niin erot hoituu jotain muuta nussiessa kun se vie ajatukset pois
Ei mies ehkä olisi eronnut vaan koittanut korjata liittonsa, mutta päätti sitten kuitenkin yrittää minun kanssani. Siksi en koe olevani laastari.
Mikä tajuton kiire sillä on muuttaa yhteen muutaman kuukauden jälkeen? Lähteekö kämppä alta erotessa?
PS. Olet laastari.
Mies muutti jo pois avovaimonsa luota väliaikaismajoitukseen, hänen piti katsella itselleen oma asunto mutta päädyttiin katsomaan yhteinen.
Mistä tietää olevansa laastari? Tuntomerkit?
Miksikähän mammat eivät vastaa tähän? 🤔
Onhan siihen vastattu. Specsavers.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä Toni Nieminen?
Ei juma :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä Toni Nieminen?
On
Obnea vallitsemallasi polulla. Home wrecker. Kohta sut vaihdetaan.
Karma.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että mies alkoholisoituu ja hakkaa sua kännissä muutaman kk sisään.
Ja / tai miehellä on joku persoonallisuushäiriö. Nämä tyypit vaihtavat naista lennossa, haluavat edetä nopeasti ja alussa kaikki on aivan ihanaa. Kunnes sitten ei enää ole. Älä nyt ap mene ainakaan raskautumaan tälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole yhtään sen hankalampaa kuin nytkään toisinpäin...kunhan pidät silmäsi auki, tahtovat vaan toimia tuollaiset samallatavalla kun tulee hankalaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että mies alkoholisoituu ja hakkaa sua kännissä muutaman kk sisään.
Ja / tai miehellä on joku persoonallisuushäiriö. Nämä tyypit vaihtavat naista lennossa, haluavat edetä nopeasti ja alussa kaikki on aivan ihanaa. Kunnes sitten ei enää ole. Älä nyt ap mene ainakaan raskautumaan tälle miehelle.
Mulla just kokemusta tällaisesta.
Mies sanoi toisilla treffeillä rakastavansa. Toi kukkia, lahjoja ja oli yhteydessä kokoajan tai luonani. Muutettiin yhteen 2kk jälkeen, siitä parin kuukauden päästä alkoi henkinen ja fyysinen väkivalta.