MIkä on romanttisinta, mitä olet tehnyt toiselle?
Romanttisin/kaunein teko toisen (ihastuksen/rakkauden) eteen?
En hae pelkästään "tein hyvää ruokaa ja katsottiin leffaa" -tyylisiä vastauksia. Tai no jos se on romanttisinta jollekin, olen pahoillani.
Haen kauniita tekoja ja suunniteltuja siirtoja, joita olet muistellut pitkään lämmöllä.
Voit kertoa myös jos olet suunnittelemassa rakkaallesi jotain romanttista.
Vastaan itse jossain välissä.
Kommentit (9)
Maksoin rahattoman puolison puhelinlaskun.
Yhdyin vaimon kakkoseen hänen pyynnöstään
Oltiin mökillä ja vaimon ollessa saunassa laitoin pimeässä illassa kynttilöitä laiturille, kun tiesin hänen tulevan uimaan.
m56v
Annoin toisen tuhota minut luottotiedottomaksi mielenterveysongelmaiseksi ja työkyvyttömäksi. Eikä se riittänyt hänelle.
Meillä elämä on täynnä ns pientä arkiromantiikkaa koko ajan. Rakastaminen näkyy ja tuntuu koko ajan. Eikä mikään suureellinen ole edes tarpeen. Enimmäkseen tälläisiä että ostaa kaupasta mitä ajattelee toisen haluavan ja mistä toinen tykkäisi. Muistaa toisen lempiviinin ja ostaa just sitä pyytämättä. Joskus jotain isompaakin, esim. huomasin kerran tarjouksessa olevan rannekellon jota mies oli himoinnut mutta oli siihen hetkeen vähän turhan kallis. Lähinnä ideana, että kuuntelee toista, havannoi ja huomioi mistä toinen tykkää.
Mä olisin lähinnä kousaantunut jos mulle olis järjestetty jotain suureellista, tyyliin julkinen kosinta, yllärijuhlat syntymäpäivänä, yllärimatka tyyliin minut haettas työpaikalta ja vaan vietäisiin lentokentälle ja kaikki olisi järjestetty minun puolesta. Julkiseen kosintaan olisin vastannut ei, yllärisynttäreihin olisin varmaan reagoinut toivottamalla tosi mahtavia kemuja kaikille ja lähtenyt pois, yllärimatkalle kieltäytyisin lähtemästä.
Puunasin asunnon kylppäriä myöten eräänä vuosipäivänä ja valmistelin ruuan uuniin yms. Sieltä vaimoke soitti että tulee jo tuntia ennen kotiin, ja sehän sopi minulle joka aina on etuajassa kaikessa.
No , se tuli tuntia aiemmintöistä koska kauhea mahatauti iskenyt, siellähän se pöristeli vessassa koko päivän ja osan yöstäkin, minä söin uunikalat ja muut.
Hoidin ja huolehdin kuumeisesta miehestä. Joku kumma tauti, yöllä iski kova kuume, ei ehtinyt vessaan, ripulit sänkyyn. Talutin hoipertelijan vessaan, heitin lakanat pyykkiin, vuorasin pedin pyyhkeillä, aitoin suihkussa, kuivasin ja talutin miehen petiin. Juotin, annoin buranaa ja imodiumia. Talutin vessaan vielä pari kertaa, poistin pyyhekerroksia kun vatsa oli miestä nopeampi edelleen. Seuraavana päivänä, oli onneksi vapaapäivä, huolehdin juomisista, tein mahdollisimmain helppoja ruokia syödä (sosekeittoa) ja autoin missä tarvitsi. Kyseessä ei todellakaan ollut miesflunssa. Ja kun hän alkoi tulla kuntoon ja tuli mielihalu tuoreesta pullasta kylmän maidon kanssa, toteutin toiveen.
Isänpäivänä siivosin ja pesin papan auton. Hän nukkui sikeästi eikä herännyt, kun tein myös herkkuaamiaisen. Olin ostanut hänelle myös uuden hiiren, kun entinen ei toiminut hyvin.
Tiedä sitten, onko romanttista, mutta meillä nämä pienet asiat toimii eikä haluta mitään ihmeellisiä juttuja. Muinakin päivinä teen kivoja asioita. Korjasin joskus hänen lempipaitansa, jossa oli reikä. Kudoin kalastavalle miehelle villasukat.