Olen niin onnellinen. Mies kysyi juuri muutettaisiinko yhteen
Tosiaan mies erosi viiden vuoden suhteestaan parisen kuukautta sitten ja alettiin olla yhdessä virallisesti. Sitä ennen juttua päällekkäin muutama kuukausi. Nyt muutetaan yhteen ensi kuussa.. ihanaa!
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jos et tajua niin olet laastari. Joskus eroakin suunnitellut sitä tarvitsee. Kun edellisen suhteen haavat paranee, sinut heitetään pois. Miehet harvemmin haluaa käsitellä erojaan niin erot hoituu jotain muuta nussiessa kun se vie ajatukset pois
Ei mies ehkä olisi eronnut vaan koittanut korjata liittonsa, mutta päätti sitten kuitenkin yrittää minun kanssani. Siksi en koe olevani laastari.
Mikä tajuton kiire sillä on muuttaa yhteen muutaman kuukauden jälkeen? Lähteekö kämppä alta erotessa?
PS. Olet laastari.
Mies muutti jo pois avovaimonsa luota väliaikaismajoitukseen, hänen piti katsella itselleen oma asunto mutta päädyttiin katsomaan yhteinen.
Mistä tietää olevansa laastari? Tuntomerkit?
Siitä, ettei kumppani ole itsenäinen.
Mielestäni mies osoittaisi arvostusta sinua kohtaan jos tutustuisitte ensin lisää ettekö hosuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vau mikä mies... olisitte voineet todella rakastua ja seurustella tiivisti molempien luona. Mies vaan kun heti laski säästävänsä rahaa ja vaivaa jos muutattekin heti yhteen. Ah ja sinä epävarma toinen nainen olet heti niiiiiin onnellinen, olethan avovaimo ja todetusti se merkkaa miehelle enemmän!
Miehille avioliitto ei merkitse mitään. Kyllä ne on ihan muut naiset mitä on rakastettu ja mitä ajatellaan. Vaimoksi otetaan se mikä näyttää yhteisön silmissä hyvälle. Eihän ne pettäisikään lähes kaikki jos mitään merkitystä olisi.
Kyllä ne vaimot on niitä joita on eniten rakastettu suurella enemmistöllä miehiä. Satuilee vain lohdutusta itsellesi. Osa pettää, osa ei. Pettäjiä yhdistää periaatteettomuus, itsekkyys ja huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vau mikä mies... olisitte voineet todella rakastua ja seurustella tiivisti molempien luona. Mies vaan kun heti laski säästävänsä rahaa ja vaivaa jos muutattekin heti yhteen. Ah ja sinä epävarma toinen nainen olet heti niiiiiin onnellinen, olethan avovaimo ja todetusti se merkkaa miehelle enemmän!
Miehille avioliitto ei merkitse mitään. Kyllä ne on ihan muut naiset mitä on rakastettu ja mitä ajatellaan. Vaimoksi otetaan se mikä näyttää yhteisön silmissä hyvälle. Eihän ne pettäisikään lähes kaikki jos mitään merkitystä olisi.
Kyllä ne vaimot on niitä joita on eniten rakastettu suurella enemmistöllä miehiä. Satuilee vain lohdutusta itsellesi. Osa pettää, osa ei. Pettäjiä yhdistää periaatteettomuus, itsekkyys ja huono itsetunto.
Ei vaan satuile sinä itsellesi. Minä sanon sen mikä on käytäntö ja totuus. On elämässä nähty omalla kohdalla ja muiden ihmisten suhteissa.Minä olen ollut se vaimo ja kyllä niillä on kurjin rooli olla silmään kustavina hölmöinä.
Kannattaisiko oikeasti vaikka tutustua kunnolla siihen mieheen ensin ? Ihan kaikki muumit eivät voi olla laaksossa miehellä, joka on pettänyt puolisoaan. Mies joka kykenee pettämään puolisoaan kykenee vallan hyvin valehtelemaan myös sinulle silmät ja suut täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko oikeasti vaikka tutustua kunnolla siihen mieheen ensin ? Ihan kaikki muumit eivät voi olla laaksossa miehellä, joka on pettänyt puolisoaan. Mies joka kykenee pettämään puolisoaan kykenee vallan hyvin valehtelemaan myös sinulle silmät ja suut täyteen.
Korjaan vielä, että mies ei ns. Fyysisesti pettänyt puolisoaan, vain henkisesti. Eli ihastui ja rakastui minuun mutta emme esim harrastaneet seksiä ennen kuin olivat eronneet.
Onnea. Toki kannattaa pitää mielessä että tekee saman sulle sitten "kun alkaa mennä huonosti". Itsellä vastaava tilanne, jätin silloisen poika/mies ystävän ja muutin pian nykyisen aviomieheni kanssa yhteen, vaihdoin ns. lennosta kuten miehesikin. Yhdessä ollaan oltu nyt 17v. Välillä ne nopeat liikkeet kannattaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan satuile sinä itsellesi. Minä sanon sen mikä on käytäntö ja totuus. On elämässä nähty omalla kohdalla ja muiden ihmisten suhteissa.Minä olen ollut se vaimo ja kyllä niillä on kurjin rooli olla silmään kustavina hölmöinä.
Sinä olet reppana. Olit reppanavaimo, jota sai kusta silmään ja olet rappananainen, jonka suuri saavutus on olla viihdettä vaihtelua kaipaavalle itsekkäälle pettäjälle... enemmistö ihmisistä ei petä avioliitoissaan, ei myöskään enemmistö miehistä. Hölmö.
Kannattaa ensin tutustua toiseen ihan rauhassa ennen kuin muutatte yhteen. Mies saattaa nyt vaikuttaa todella ihanalta, mutta hänestä voi paljastua ikäviä puolia myöhemmin ja kadut yhteen muuttoa sellaisen miehen kanssa.
Todellakin näyttää siltä, että olet vain laastari kun erosta on noin vähän aikaa. Plus näyttää siltä ettei mies edes kykene asumaan yksinään kun heti ehdottaa yhteen muuttoa. Tuollaisen miehen kanssa kannattaa olla varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Toki kannattaa pitää mielessä että tekee saman sulle sitten "kun alkaa mennä huonosti". Itsellä vastaava tilanne, jätin silloisen poika/mies ystävän ja muutin pian nykyisen aviomieheni kanssa yhteen, vaihdoin ns. lennosta kuten miehesikin. Yhdessä ollaan oltu nyt 17v. Välillä ne nopeat liikkeet kannattaa. :)
Siis hetkinen, itse varoitat asiasta jonka kuitenkin itse teit ja joka sulla kuitenkin on kestänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen, itse varoitat asiasta jonka kuitenkin itse teit ja joka sulla kuitenkin on kestänyt?
Miksen voisi varoittaa? Miten nämä asiat sulkee pois toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko olevani laastari, miehellä takana vain pitkiä suhteita. Ja oli edellisen kanssa yli 5v, joten ei heti ongelmien tullessa pakene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko olevani laastari, miehellä takana vain pitkiä suhteita. Ja oli edellisen kanssa yli 5v, joten ei heti ongelmien tullessa pakene.
Mulla laastari oli pitkien suhteiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
missä mies nyt asuu
Väliaikaismajoituksessa kaverinsa luona (kaverilla iso omakotitalo ja on usein tyttöystävällään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä mies nyt asuu
Väliaikaismajoituksessa kaverinsa luona (kaverilla iso omakotitalo ja on usein tyttöystävällään)
Miksi tämä mies ei osaa/pysty asumaan yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä mies nyt asuu
Uskon että pystyisi ja osaisi, mutta täällä Helsingissä asuntoja on vaikea saada ja jos jonkun ottaa on yleensä vuosi asuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä mies nyt asuu
Uskon että pystyisi ja osaisi, mutta täällä Helsingissä asuntoja on vaikea saada ja jos jonkun ottaa on yleensä vuosi asuttava.
Olette seurustelleet kaksi kuukautta. Vuosi omassa asunnossa olisi hyvin järkevää. Tuo, että poistuu avovaimon luota kaverin luokse ja kaverin luota suoraan seuraavan avovaimon luokse saa todella miettimään miehen motiiveja. Just saying.
Mies muutti jo pois avovaimonsa luota väliaikaismajoitukseen, hänen piti katsella itselleen oma asunto mutta päädyttiin katsomaan yhteinen.
Mistä tietää olevansa laastari? Tuntomerkit?