Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa noiden julkkisten puolesta, jotka ovat vastanneet Strandbergille myötätuntoa, että joos hirveä tyyppi se Räsänen. Miten ne kehtaavat haukkua julkisesti yhtä ihmistä?
Tarkoitatko, että on hienoa kun päivi haukkuu satojatuhansia ihmisiä, mutta päiviä ei saa haukkua?
Päivi on pelkkä itsensäpaljastelijat vihankylväjä, joka on tullut torjutuksi, pelkkä saatanaaaan uskova hihhuli.
Laitapa linkkiä missä Päivi Räsänen haukkuisi jotain ihmistä tai ihmisryhmää.
Et meinaan sellaista löydä.
Te sateenkaarikulttilaiset nyt vain olette saaneet päähänpinttymän Räsäsestä ja olette kovia vääristelemään asioita.
Minä en halua nähdä Stranbergia ruudussa. En myöskään eri arvomaailmaa kannattavia kuin minä.
Voinko välttää tätä?
En voi.
Miksi siis hänelle pitäisi suoda eri oikeudet?
T: aito suvaitsevainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomattoman törkeää vainoa yhtä ihmistä, vanhaa naista kohtaan!
Moni muukin jakaa samat ajatukset Päivi Räsäsen kanssa. Ei hän onneksi sentään yksin ole vaikka siltä välillä vaikuttaa.Ei Päivi yksin ole. Räsäsläisiä on onneksi vain 4% äänestäjistä.
Heitä on suunnilleen saman verran kuin koko LGBTQ+ ryhmää, joka pitää itsestään kovaa ääntä. Tuo 4 % perustuu amerikkalaisiin tutkimuksiin.
Sandberg ois tosiaan vienyt tän 6-0 jos olis mennyt ihan coolisti Päiviä moikkaamaan. Sen sijaan sahasi oman oksansa tuolla homouhriutumisella.
Mites nää Belorffit sun muut. Niillehän on oikein omat sarjat. Ja on sentään oikeista rikoksista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse homo ja kyllästynyt tähän Päivin vainoamiseen. En ole Päivin kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta Päivillä täytyy olla vapaus ilmaista oma mielipiteensä, kuten myös minulla. Päivi ei ole tässä kuitenkaan vaatimassa homojen hävittämistä tai muuta vastaavaa
En itse koe Päiviä uhkaksi. Enemmän koen uhkaksi sen uskonnon edustajat, jotka haluavat heittää homot katolta. Sekä vihervasemmiston, jonka mielestä homous suuntautuu sukupuoli-identiteettiin eikä biologiseen sukupuoleen. Ja, että homomainen poika olisi oikeasti tyttö ja hänen täytyisi "korjata" sukupuolensa tytöksi, jolloin muuttuisi samalla heteroksi. Kuulostaa Iranin meiningiltä.. Päivi on toki tätä vastaan eli tässä tapauksessa homojen puolella.
Äänestin ennen aina vihreitä, mutta nyt silmät avautuneet. Siksi äänestän nykyään persuja...
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Nää homppelit Cristofferit, Tuuret ja Antti Tapanit tympii mua. Uhkuvat liikaa omaa erinomaisuuttaan.
T.heteromies 29v.
Homot on kivempia vähän nöyrempinä. Muuten ovat koppavia ja rupeavat helposti keulimaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitäis kaikki saada raiskata ja sitten niitä pitäisi saada lyödä.
Mut hei tää on mun mielipide, teidän pitää kunnioittaa sitä! Sananvapaus! Mielipiteenvapaus! Mun oma vakaus!
No nuohan kuuluvat erään suuren uskonnon lakiin ja nauttivat uskonnonvapauden suojaa
Vierailija kirjoitti:
Mites nää Belorffit sun muut. Niillehän on oikein omat sarjat. Ja on sentään oikeista rikoksista kyse.
Se on onneksi vain maksullisesssa (pun intended taas!) suoratoistokanavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin jakaa samat ajatukset Päivi Räsäsen kanssa. Ei hän onneksi sentään yksin ole vaikka siltä välillä vaikuttaa.Ei Päivi yksin ole. Räsäsläisiä on onneksi vain 4% äänestäjistä.
Heitä on suunnilleen saman verran kuin koko LGBTQ+ ryhmää, joka pitää itsestään kovaa ääntä. Tuo 4 % perustuu amerikkalaisiin tutkimuksiin.
Päivin tukijat ei liity puoluerajoihin. En ole koskaan Päiviä äänestänyt enkä hänen puoluettaan mutta jaan hänen ajatuksensa pitkälti.
Tätä ketjua kun lukee, niin tulee väistämättä johtopäätökseen, että kaikki nykyiset esiintyjät pitäis saada pois telkusta, paitsi Janne Kataja!
Luulen että eniten tästä joitakin ärsyttää se, että ihminen jota haluaisi vihata paljastuukin ihan mukavaksi 😬
Luin about sata Tanin jutun suosituinta lukijakommenttia eikä vielä tullut ensimmäistäkään Tania ja CSää puolustavaa kommentia.
Ei nyt mennyt ihan putkeen woketoimittajattarella...
Englanninkielentaitoisille löytyy hyvä sivusto, josta voi ladata kristillisen äärioikeiston pelikirjan. Sieltä löytyy kätevästi persumedian tulevaisuudessa markkinoimia huolenaiheita ja yksityiskohtia kultturisodan strategioista. Eri maihin tuote lokalisoidaan hieman eri tavoin paikalliset erikoispiirteet ja lainsäädäntö huomioiden, mutta esimerkiksi Britanniassa tuota ollaan hyödynnetty melko suoraan.
https://www.au.org/tags/project-blitz
https://www.au.org/sites/default/files/2021-07/Project%20Blitz%20Playbo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä onko seuraavissa jaksoissa tiettyä kireyttä Janne Katajaa kohtaan 🤔
Veitolahan sai Metsäkedonkin ajojahdin aikaiseksi, ja kollegansa ulos ohjelmasta.
Kataja on siis mahdollinen seuraava kohde Veitolan pierukuplassa.
Juu ei. Kataja on miljoonatsiljoona kertaa parempi tv-esiintyjä kuin Veitola. Silloin alkaisin jo kampanjoimaan mainostajiakin vastaan.
Kataja on hyvä tyyppi persoonaltaan. Osa peittyy sen koomikon roolin taakse ja aina ei tiedä, mikä on vain roolia. Arvostan häntä ihmisenä kuitenkin, kohtelee muita ihmisiä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin ennemmin vaikka 40% äänestäjistä. Ehkä enemmänkin. Ota huomioon että kokoomus, persut ja kd edustavat kaikki konservatiivisia arvoja.
Epävarmoja suuntaan jos toiseen heiluvia on myös iso prosentti.
Kaikessa hiljaisuudessa konservatiivisten arvojen kasvu on lisääntymässä.
Ja se on ihan näiden ÄÄRIliberaalien gender/wokeihmisten omaa syytä. Kukaan normaali ihminen joka ajattelee omalla järjellä, ei voi kannattaa niin harhaisia ja luonnosta vieraantuneita ajatuskuvioita mitä nuo edustavat.
On pakko äänestää konservatiivista puoluetta, jotka alkavat näyttää minunkin silmiin jo aivan järjen ääneltä tässä sekossa yksisarvisten ja liukuvien sukupuolten maailmassa. Itsekin olen aina äänestänyt vasemmalta, sdp:tä viime vuosina, mutta seuraavissa eduskuntavaaleissa on jo pakko ehtiä ehdokas jostain noista kolmesta puolueesta, en halua että intersektionaalisen sekoilun kaikki hullutukset menevät hallituksessa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että eniten tästä joitakin ärsyttää se, että ihminen jota haluaisi vihata paljastuukin ihan mukavaksi 😬
Tämä. Olisi niin kiva inhota Räsästä joka vain kiilusilmäisenä hurmoksessa resitoi latinaa yrittäessään ajaa homoseksuaalisuuden pahaa henkeä homoista pois.
Mutta tämä menee ja heittäytyy mukaan viihdeohjelmaan hyvällä huumorilla, laulaa .. no .. jotenkuten mutta liikehtii vaaarsin kissamaisesti, kroppa kuin kolmekymppisellä.
Ei tämän näin pitänyt mennä, byääääh.
Vierailija kirjoitti:
Englanninkielentaitoisille löytyy hyvä sivusto, josta voi ladata kristillisen äärioikeiston pelikirjan. Sieltä löytyy kätevästi persumedian tulevaisuudessa markkinoimia huolenaiheita ja yksityiskohtia kultturisodan strategioista. Eri maihin tuote lokalisoidaan hieman eri tavoin paikalliset erikoispiirteet ja lainsäädäntö huomioiden, mutta esimerkiksi Britanniassa tuota ollaan hyödynnetty melko suoraan.
https://www.au.org/tags/project-blitz
https://www.au.org/sites/default/files/2021-07/Project%20Blitz%20Playbo…
Kiinnostava nähdä KDn seuraava puolueohjelma. :D
No mitäs me nyt tehdään.
Voisko Maikkari jotenkin antaa nyt tiedotteen että eilen nähtyä ei koskaan oikeasti ollutkaan. Tämä on vain Koronasta johtuva pieni sekaannus ja ehkä myös ilmastonmuutoksesta.
Unohdetaan kaikki nähty ja uusia maskeja kohti.
Jos rikoksesta vasta syytetty Räsänen vaaditaan pois telkusta, niin ehdottomasti sitten myös Aitolehti & co.