Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin

Vierailija
04.09.2021 |

Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.

Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…

Kommentit (2627)

Vierailija
1121/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki tämä sataa Räsäsen laariin😁

Ja hyvä niin, pitkäjänteinen vankkumaton työ rupeaa tuottamaan tulosta, vaikka rankkaa on varmasti ollut.

Runsaina ja voimakkaina ruiskauksina...

Vierailija
1122/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistakaa: KAIKKI ho mot eivät todellakaan ole noin ahdasmielisiä kuin mitä tämä strandberg on. Itseä hävettää tällaiset vähemmistöjen julkitulot. Esim.tuure boelius on käyttänyt samaa. Ja Veitolaa tällä hetkellä lähes säälin. Hävetkää Strandberg ja Veitola! Itse en ainakaan ole ikinä kertaakaan loukkaantunut yhdestäkään räsäsen kommentista. Miksi olisin? Ihan normaalia elämää olen saanut elää.. jotenkin tuntuu että tällä Strandbergilla ei ole asiat omassa elämässä ihan hyvin? Sillä jos me h o moina aletaan käyttää ilmaisuja: Räsäsen kaltaiset ihmiset , niin me olemme itse todella hukassa... peukku Jaguar mummolle lähtee tältä hom olta.

veitolan mielestä ei saa syrjiä ja kiusata homoja , itse pilkkaa ja ivaa henkilöitä jotka vierailee ohjelmissaan, Sieppiä, Tukiaista, Räsästä....

Huom! Kaikki Veitolaa kauniimpia naisia. Jopa Tukiainenkin.

Veitola lyhyissä hiuksissa näyttää tosi kivalta ihmiseltä, ei lainkaan empaattiselta/sympaattiselta. Pitkät hiukset voisivat tuoda pehmeyttä kasvonpiirteisiin hänelle.

Vai kovalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Puljujärvi, Iltalehti 10 pistettä. Loistava kirjoitus ja mielipide asiaan. Kuittasi toisen iltapäivälehden Tanin i dioottimaisen kirjoituksen nätisti.

Vierailija
1124/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti taas osoittaa miksi se on mennyt lukijamäärissä Ilta-Sanomien ohi, vaikka is oli kauan piikkipaikalla. Verratkaa nyt sitä Ilta-Sanomien cancel-kolumnia tähän selväpäiseen tolkun kolumniin iltalehdessä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7274f682-d487-4d36-8b35-a93aca…

Vierailija
1125/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulma: Päivi Räsänen oli loistava valinta viihdeohjelmaan

https://www.is.fi/viihde/art-2000008241994.html

Yllättävän hyvä ulostulo iltasanomien toimittajalta asiaan?!?!1

Vierailija
1126/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa tullaan siihen, että yhteiskunta alkaa vaientamaan puhe- ja kokoontumisoikeutta kaikilta muilta paitsi niiltä jo täyttävät hyvesignaalit. Tästä on olemassa jo laajalti viitteitä.

Vierailija
1127/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman törkeää vainoa yhtä ihmistä, vanhaa naista kohtaan!

Moni muukin jakaa samat ajatukset Päivi Räsäsen kanssa. Ei hän onneksi sentään yksin ole vaikka siltä välillä vaikuttaa.

Ei Päivi yksin ole. Räsäsläisiä on onneksi vain 4% äänestäjistä.

Veikkaisin ennemmin vaikka 40% äänestäjistä. Ehkä enemmänkin. Ota huomioon että kokoomus, persut ja kd edustavat kaikki konservatiivisia arvoja.

Epävarmoja suuntaan jos toiseen heiluvia on myös iso prosentti.

Kaikessa hiljaisuudessa konservatiivisten arvojen kasvu on lisääntymässä.

Höpsistä. Juna meni jo ja kannatusmittaukset puhuvat selvää kieltään. Arvojen muutos on itseasiassa aivan toiseen suuntaan kuin se, mitä esität sieltä uhriutuvan ruikuttajan kuplastasi.

Vierailija
1128/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää homppelit Cristofferit, Tuuret ja Antti Tapanit tympii mua. Uhkuvat liikaa omaa erinomaisuuttaan.

T.heteromies 29v.

Vierailija
1129/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman törkeää vainoa yhtä ihmistä, vanhaa naista kohtaan!

Moni muukin jakaa samat ajatukset Päivi Räsäsen kanssa. Ei hän onneksi sentään yksin ole vaikka siltä välillä vaikuttaa.

Ei Päivi yksin ole. Räsäsläisiä on onneksi vain 4% äänestäjistä.

Veikkaisin ennemmin vaikka 40% äänestäjistä. Ehkä enemmänkin. Ota huomioon että kokoomus, persut ja kd edustavat kaikki konservatiivisia arvoja.

Epävarmoja suuntaan jos toiseen heiluvia on myös iso prosentti.

Kaikessa hiljaisuudessa konservatiivisten arvojen kasvu on lisääntymässä.

Höpsistä. Juna meni jo ja kannatusmittaukset puhuvat selvää kieltään. Arvojen muutos on itseasiassa aivan toiseen suuntaan kuin se, mitä esität sieltä uhriutuvan ruikuttajan kuplastasi.

Ootkohan ihan varma.

Vierailija
1130/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä on vielä omilla aivoillaan ajattelevia, ammattitaitoisia toimittajia. Ilta-Sanomissa on Tani..

Vierailija
1131/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti taas osoittaa miksi se on mennyt lukijamäärissä Ilta-Sanomien ohi, vaikka is oli kauan piikkipaikalla. Verratkaa nyt sitä Ilta-Sanomien cancel-kolumnia tähän selväpäiseen tolkun kolumniin iltalehdessä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7274f682-d487-4d36-8b35-a93aca…

”Räsänen ei ole ensimmäinen sarjassa nähty kohupoliitikko. Yhdysvaltain Masked Singer -ohjelmassa ovat kisanneet muun muassa Alaskan entinen kuvernööri Sarah Palin sekä Kalifornian kuvernööriksi pyrkivä Caitlyn Jenner.”

Niinpä niin. Ei taida kuitenkaan mennä Suomessa ihan ”jenkkitahtiin” persumedian kiimaisesta rummutuksesta huolimatta. :D

Vierailija
1132/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV:n voi onneksi sulkea. Minusta TV:ssä näkee paljon vaarallisempaakin: rikoksista jo tuomittuja kuvataan ihailevaan sävyyn, huumerikollisesta tehdään oma sarja.

Jos Räsänen on liikaa, niin esim. Martina Aitolehteä ei mielestäni pitäisi näyttää lainkaan, kun on itse käyttänyt väkivaltaa ja miesystävänsä aika kyseenalaisia.

Poliitikoista mm. Kaikkonen ja Haavisto ovat ryvettyneet, mutta heillä on teflonmainen pinta.

Pitääkö tässä perustaa joku sivusto, jossa saa äänestää, keitä ei julkisilla foorumeilla saa enää näkyä? Kiinnostaisi tietää, millainen elämänpiiri esim. Räsäselle katsotaan sopivaksi. Vai voisiko tämän Strandbergin nimittää jonkun ruutuaikaa saavien valvovan toimielimen vetäjäksi: nyt pitää varmaan määritellä kriteerit, millaisia ihmisiä ruutuun päästetään?

Vierailija
1133/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään oikeasti Päivistä vaikken ole pätkääkään samaa mieltä hänen kanssaan. On tuo kyllä upea nainen kun seisoo mielipiteidensä kanssa rehdisti, eikä kiertele ja kaartele, niinkuin muut poliitikot. Arvostan.

Vierailija
1134/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää homppelit Cristofferit, Tuuret ja Antti Tapanit tympii mua. Uhkuvat liikaa omaa erinomaisuuttaan.

T.heteromies 29v.

Vai olisiko kaappihomo 52 v?

Vierailija
1135/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistakaa: KAIKKI ho mot eivät todellakaan ole noin ahdasmielisiä kuin mitä tämä strandberg on. Itseä hävettää tällaiset vähemmistöjen julkitulot. Esim.tuure boelius on käyttänyt samaa. Ja Veitolaa tällä hetkellä lähes säälin. Hävetkää Strandberg ja Veitola! Itse en ainakaan ole ikinä kertaakaan loukkaantunut yhdestäkään räsäsen kommentista. Miksi olisin? Ihan normaalia elämää olen saanut elää.. jotenkin tuntuu että tällä Strandbergilla ei ole asiat omassa elämässä ihan hyvin? Sillä jos me h o moina aletaan käyttää ilmaisuja: Räsäsen kaltaiset ihmiset , niin me olemme itse todella hukassa... peukku Jaguar mummolle lähtee tältä hom olta.

veitolan mielestä ei saa syrjiä ja kiusata homoja , itse pilkkaa ja ivaa henkilöitä jotka vierailee ohjelmissaan, Sieppiä, Tukiaista, Räsästä....

Veitola lyhyissä hiuksissa näyttää tosi kivalta ihmiseltä, ei lainkaan empaattiselta/sympaattiselta. Pitkät hiukset voisivat tuoda pehmeyttä kasvonpiirteisiin hänelle.

Ja jos sinulla olisi aivot ja osaisit niitä käyttää muistuttaisit etäisesti ihmistä.

Valitettavasti se ei ole mahdollista.

Olet ruma paskakasa jota ei edes pitkät hiukset pelasta!

😂

Olet oiva esimerkki päiviä puolustavien älyn puutteesta.

Vierailija
1136/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko televisiossa esiintyminen nykyään vain hinttarеiden yksinoikeus?

Vierailija
1137/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos sinulla olisi aivot ja osaisit niitä käyttää muistuttaisit etäisesti ihmistä.

Valitettavasti se ei ole mahdollista.

Olet ruma paskakasa jota ei edes pitkät hiukset pelasta!

😂

Olet oiva esimerkki päiviä puolustavien älyn puutteesta.

Niin totta!

Vierailija
1138/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa yllä näette päivifanien älykkyysnäytteen. Eipäoke kummoinen.

Vierailija
1139/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa yllä näette päivifanien älykkyysnäytteen. Eipäoke kummoinen.

Kysymys on kuitenkin relevantti karkeudestaan huolimatta.

Vierailija
1140/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strandberg veti nyt pahasti seinään, samoin nämä veitolat, sumarit ja uusivuoret munasivat itsensä, ja unohtivat mitä tekevät työkseen,ja kenelle. Iltalehden toimittaja asian laittoi pakettiin.