Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten kuin ohjelman katsojien enemmistö ei ole tue Päivin edustamaa vihanlietsontaa.
Oliko sulla antaa väitteellesi jotakin faktaa, vai mennääkö taas vahvalla mutulla?
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut eroavani kirkosta. Olen pyöritellyt asiaa mielessäni pari vuotta. Koen ettei kirkko vastaa omaa ajatusmaailmaani. Ymmärrän toisaalta että koska vähemmistöjä on syrjitty, kattilassa on kiehahtanut yli ja nyt vähemmistöt ovat alkaneet vainota ja syrjiä meitä muita. Mutta nyt tämä käytös on suvaittavaa ja sille hurrataan (Strandberg/Veitola/Tani). En ole koskaan ollut Räsäsen fani, eikä minusta sellaista tule, olen pitänyt häntä kummallisena. Strandbergistä minulla ei ole aiemmin ollut mielipidettä ja iltapäivälehtien toimittajien puolueellisuudesta ja osaamisesta ei sen enempää. Mutta tässä asiassa pisteet ropisee auttamatta Päivin kolehtiin sillä seurauksella, etten ainakaan vielä eroa kirkosta. Ihan sen takia että ihmisarvo se on Päivilläkin, vaikken juuri mitään hänen ajatuksistaan allekirjoita. Uskovaisilla ja vähemmistöillä on samanlainen oikeus olla sellaisia kuin on ovat. Niin kuin meillä muillakin jotka emme lukeudu em.
Kandee kuitenkin muistaa, ettei Päivi Räsänen edusta kirkon näkemyksiä vaan kirkosta erillään olevaa ns. viidesläistä lahkoa.
Meikäläisen kohdalla ainakin näiden julkkis-somehomojen jatkuva öyhötys on kääntynyt heitä ja heidän agendaansa vastaan. Olen kurkkua myöten täynnä tätä sateenkaaripaskaa. Tämän ketjun perusteella en ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä onko seuraavissa jaksoissa tiettyä kireyttä Janne Katajaa kohtaan 🤔
Veitolahan sai Metsäkedonkin ajojahdin aikaiseksi, ja kollegansa ulos ohjelmasta.
Kataja on siis mahdollinen seuraava kohde Veitolan pierukuplassa.
Juu ei. Kataja on miljoonatsiljoona kertaa parempi tv-esiintyjä kuin Veitola. Silloin alkaisin jo kampanjoimaan mainostajiakin vastaan.
Kataja on hyvä tyyppi persoonaltaan. Osa peittyy sen koomikon roolin taakse ja aina ei tiedä, mikä on vain roolia. Arvostan häntä ihmisenä kuitenkin, kohtelee muita ihmisiä hyvin.
Kataja on ainoa hyvä tyyppi näistä tuomareista, muut ovat ihan roskaa ml. täysin aivottomalta vaikuttava Kokander. Veitolaa ja Strandbergiä inhoan.
Vierailija kirjoitti:
Löydättekö IS:sta enää näitä uutisia. Eipä itsellä näy kun selailen otsikoita. Onko Iida Tani piilotettu jonnekin, kun tajuttiin et nyt osui paska tuulettimeen?
Iltalehdestä voi jo lukea maltillisen Räsäsen puolustelupuheen. Sitähän ei alunperin ollut.
On tää median taso säälittävää. Todella säälittävää.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008241994.html
On se etusivullakin vielä mutta ei muka enää luetuimpian listalla. Takuuvarmasti poistaneet käsin sen sieltä. Kaikki hapokkaat jutut lähtevät pois sukkelasti tuolta "luetuimmista" ja tilalle tulee jotain tositvpaskajuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että eniten tästä joitakin ärsyttää se, että ihminen jota haluaisi vihata paljastuukin ihan mukavaksi 😬
Millä tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että eniten tästä joitakin ärsyttää se, että ihminen jota haluaisi vihata paljastuukin ihan mukavaksi 😬
Millä tavoin?
Ajattelee ensisijaisesti lastenlapsiaan, kun pääsee telkkariin. Moni julkkis ajattelisi vaan ihan omaa napaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitolahan sai Metsäkedonkin ajojahdin aikaiseksi, ja kollegansa ulos ohjelmasta.
Juu ei. Kataja on miljoonatsiljoona kertaa parempi tv-esiintyjä kuin Veitola. Silloin alkaisin jo kampanjoimaan mainostajiakin vastaan.
Kataja on hyvä tyyppi persoonaltaan. Osa peittyy sen koomikon roolin taakse ja aina ei tiedä, mikä on vain roolia. Arvostan häntä ihmisenä kuitenkin, kohtelee muita ihmisiä hyvin.
Tämä on muuten totta. Tyttäreni kohtasi aspa-hommissa Janne Katajan, ja kertoi, että harvinaisen mukava asiakas. Pistin hyvän kiertämään oikein kunnolla ja menin puolestani taas Jannen lelukauppaan asioimaan.
Mulla on vähän sellainen tutina että jos tyttäresi kohtaisi aspahommissa myös Räsäsen, Veitolan ja Strandbergin niin se ehdottomasti mukavin kokemus jäisi Räsäsestä.
Ylireagoi...h motkin ovat vain ihmisiä.
Julkkishomot vaikuttavat ilkeiltä ja ylimielisiltä. Ovatkohan ne koskaan miettineet, mitä se tekee homoille, jotka eivät ole julkkiksia tai ilkeitä ja ylimielisiä kellekään?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko jengi nostaa nyt kunnon paskamyrskyn ohjelman tuotannolle että saadaan veitola ja strandberg pois.
Tämä olisi yksi keino millä canceloijat saataisiin miettimään omia epäloogisuuksiaan ja tekopyhyyttään. Alettaisiin järjestelmälliseen vastaiskuun, jossa käytettäisiin samoja keinoja mitä he itse käyttävät. Jotain rajaahan tälle ca ncel-kulttuurille pitäisi saada, koska muuten he menevät aina vain pidemmälle ja pidemmälle. Toinen on sitten se, että tuodaan jatkuvasti esille esimerkeillä heidän toimiensa ja ideologiansa epäloogisuuksia sellaisilla kanavilla, joita he eivät pääse heti cancelomaan, koska jos heidän ajatusmaailmaansa millään tavalla kyseenalaistaa, he canceloivat tällaiset kommentit välittömästi, jos se vain pystyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten totta. Tyttäreni kohtasi aspa-hommissa Janne Katajan, ja kertoi, että harvinaisen mukava asiakas. Pistin hyvän kiertämään oikein kunnolla ja menin puolestani taas Jannen lelukauppaan asioimaan.
Mulla on vähän sellainen tutina että jos tyttäresi kohtaisi aspahommissa myös Räsäsen, Veitolan ja Strandbergin niin se ehdottomasti mukavin kokemus jäisi Räsäsestä.
Ihanan elämämsmakuinen ja aito kohtaaminen, joka varauksetta todistaa kaikille siitä kuuluville, että homoviha on ihan okei. Eiks vaan?
Hienoa huomata, että nykyään sitä Niinistön peräänkuuluttamaa tolkun porukkaa löytyy paljon!
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki artikkeliin.
Voi luoja, mitä sontaa tuo kirjoittelee…
Vierailija kirjoitti:
Julkkishomot vaikuttavat ilkeiltä ja ylimielisiltä. Ovatkohan ne koskaan miettineet, mitä se tekee homoille, jotka eivät ole julkkiksia tai ilkeitä ja ylimielisiä kellekään?
Ja sitten ne kaikkein ärsyttävimmät hölmöläiset puhuvat pokkana julkisesti koko "sateenkaariväen" suulla?
Missä Stranbergin suvaitsevaisuus? Mitenköhän meni ns. omasta mielestä tämä avautuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki artikkeliin.
Voi luoja, mitä sontaa tuo kirjoittelee…
Ei ole todellakaan ensimmäinen kerta. Kyseisen hiekkaрillun takia olen siirtynyt iltalehden lukijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin?
Ajattelee ensisijaisesti lastenlapsiaan, kun pääsee telkkariin. Moni julkkis ajattelisi vaan ihan omaa napaansa.
Uraansa ja ideologiaansa se oli ohjelmassa ensisijaisesti edistämässä. Tuo lapset ja lapsenlapset kommentti on kopioitu jenkkiformaatista.