Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikilla on oikeus mielipiteeseen mutta ei omaan vaihtoehtoiseen totuuteen. Sananvapaus on vain yksi ihmisoikeuksista eikä sitä saa käyttää lyömäaseena muita vastaan ja se ei oikeuta tyrmäämään muita ihmisoikeuksia. Päivi perustaa ajatuksiaan uskomuksiin, mutta ei totuuteen. Päivi tuntuu uskovan että uskonnonvapauden ja sananvapauden turvin hän voi tyrmätä muut ihmisoikeudet valtavat määrältä esim seksuaalivähemmistöön kuuluvilta. Ihmisten tulisi oikeasti opetella mitä ihmisoikeudet on ja se että sananvapauteen kuuluu myös velvollisuudet ja vastuut
Näinhän gender/woke-ihmisetkin. Miksi heidän uus-uskontonsa olisi parempi kuin Räsäsen kristillisyys?
Genderit ovat poistamassa tytöiltä ja naisilta oikeuksia, eikö ne ole ihmisoikeuksia? Woket ovat poistamassa kaiketi valkoisilta ihmisiltä oikeuksia ja canceloimassa historiaa, eikö ne ole ihmisoikeuksia?
Tämä muumuu-ihmisten salakavala perushetskujen alasajo on alkanut.
Jotenkin on omituista, että monet esim twitterissä peukuttaa CS:ää mutta kuitenkin suurin osa muista keskusteluista tuomitsee tuon maalittamisen. Julkkikset eivät uskalla olla erimieltä -siis omaa mieltä asioista, ettei heitäkin aleta kivittämään.
Olen ajatellut eroavani kirkosta. Olen pyöritellyt asiaa mielessäni pari vuotta. Koen ettei kirkko vastaa omaa ajatusmaailmaani. Ymmärrän toisaalta että koska vähemmistöjä on syrjitty, kattilassa on kiehahtanut yli ja nyt vähemmistöt ovat alkaneet vainota ja syrjiä meitä muita. Mutta nyt tämä käytös on suvaittavaa ja sille hurrataan (Strandberg/Veitola/Tani). En ole koskaan ollut Räsäsen fani, eikä minusta sellaista tule, olen pitänyt häntä kummallisena. Strandbergistä minulla ei ole aiemmin ollut mielipidettä ja iltapäivälehtien toimittajien puolueellisuudesta ja osaamisesta ei sen enempää. Mutta tässä asiassa pisteet ropisee auttamatta Päivin kolehtiin sillä seurauksella, etten ainakaan vielä eroa kirkosta. Ihan sen takia että ihmisarvo se on Päivilläkin, vaikken juuri mitään hänen ajatuksistaan allekirjoita. Uskovaisilla ja vähemmistöillä on samanlainen oikeus olla sellaisia kuin on ovat. Niin kuin meillä muillakin jotka emme lukeudu em.
Vähän sama jos joku ihminen jatkuvasti sanoisi että silmälasipäisiä ihmisiä ei saisi olla ja antaisi ymmärtää kuinka he ovat ällöttäviä.
Ja sitten joku silmälasipäinen henkilö joutuisi olemaan tekemisissä kys. henkilön kanssa.
Mielipiteitä saa olla, mutta miten niitä esitetään on toinen kysymys. On eri asia todeta että ei itse jotain ymmärrä tai hyväksyi, kuin että ulottaa sen kaikkia koskevaksi.
Samaa mieltä olen siitä, että cancel-kulttuuria harjoittavat nykyään eri asioiden eri osapuolet, eikä vain ns. suvaitsemattomat ihmiset.
Suomessakin on nyttemmin paljon väkeä jonka uskonnolliseen vakaumukseen kuuluu homovastaisuus. Eikä vain siteeraten. He eivät siis voi esiintyä missään koska se loukkaa homoja ja vaarantaa jopa etäkatsojien homoturvallisuuden.LLOOOLL.
Miten on mahdollista, että MTV3 antaa hiljaisen hyväksynnän toimittajilleen, jotka ovat työsuhteessa Maikkariin, parjata, haukkua ja julkisesti mestata Maikkarin itsensä pyytämän kutsuvieraan ja saattaa julkisesti hänet kiusalliseen asemaan? Missä moraali Mtv3 ja heidän toimittajillaan?
Vastaavaa ei voi tapahtua kuin Mtv3. Työskentelen paljon pienemmässä puljussa, kuin Maikkari, niin olen sata varma, jos haukkusin ja arvostelisin julkisesta firman asiakkaan esim. Veitolan, Sumarin, Uusivuoren tai Strandberg niin se olisi välittömästi työsuhteen päättyminen vaikka kesken päivän ja asiakkaana he varmasti olisivat syyttämässä kunnianloukkauksessa ja vaatimassa vahingon korvauksia. Mutta kun kutsuu itseään toimittajaksi tai homoksi, he voivat käyttäytyä miten tahansa, kun ovat Jumalasta seuraavia.
Miten alas voi toimittajat ja viihteentekijät vajota?
"Kannustavasti muun muassa ohjelmaa myös tuomaroiva Maria Veitola, sen juontaja Ile Uusivuori, Krista Kosonen ja Ina Mikkola.
Miksi Maikkari antaa tilaa tällaisille ihmisille? toimittaja, HLBT-vaikuttaja Mona Bling kirjoittaa kommenteissa.
– Hieno kirjoitus @ctrandberg ❤️ Päivi Räsänen on äärimmäisen hämmästyttävä valinta mihinkään ohjelmaan. Niin mautonta. Ei voi käsittää, toimittaja ja juontaja Hanna Sumari kirjoittaa."
Vierailija kirjoitti:
Olen itse homo ja kyllästynyt tähän Päivin vainoamiseen. En ole Päivin kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta Päivillä täytyy olla vapaus ilmaista oma mielipiteensä, kuten myös minulla. Päivi ei ole tässä kuitenkaan vaatimassa homojen hävittämistä tai muuta vastaavaa
En itse koe Päiviä uhkaksi. Enemmän koen uhkaksi sen uskonnon edustajat, jotka haluavat heittää homot katolta. Sekä vihervasemmiston, jonka mielestä homous suuntautuu sukupuoli-identiteettiin eikä biologiseen sukupuoleen. Ja, että homomainen poika olisi oikeasti tyttö ja hänen täytyisi "korjata" sukupuolensa tytöksi, jolloin muuttuisi samalla heteroksi. Kuulostaa Iranin meiningiltä.. Päivi on toki tätä vastaan eli tässä tapauksessa homojen puolella.
Äänestin ennen aina vihreitä, mutta nyt silmät avautuneet. Siksi äänestän nykyään persuja...
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei 6v tunnistanut Päivi Räsästä, joten kertokaapa sateenkaariperheet, miten teillä lapset reagoivat. Christofferhan kirjoitti "Ja olisin toivonut, että olisitte saaneet nauttia tästä lauantain koko perheen ohjelmasta ilman, että teidän olohuoneeseen tulee ruudun kautta ihminen, joka toistamiseen on sanonut toinen toistaan hirveämpiä asioita juuri teidän perheestä."
Onko teillä joku Päivi-tikkataulu vai miten lapset ymmärtävät ahdistua tästä keski-iän ylittäneestä naisesta? Enkä oikein muista Päivin sanoneen toinen toistaan hirveämpiä asioita kenenkään perheestä, kunhan on ollut sitä mieltä, että Raamatun mukaan oikeus avioliittoon on vain heteropareilla.
Muuten olen samaa mieltä, mutta kyllä Räsänen on vielä keski-ikäinen, eikä keski-iän ylittänyt. :D
Keski-ikäinen on 40-70, vaikka se terminä onkin vähän harhaanjohtava, kukaan ei elä niin vanhaksi että olisi keskellä elämää keski-iässä, korkeintaan ne 40-50. vuotiaat..hyvällä onnella, hrva niistäkään.
Päivi vaatii homoja olemaan toteuttamatta itseään ja hän vaatii raiskkauksesta raskaaksi tulleita pitämään lapsen.
Sairas akka.
Toivottavasti te puolustelijat joudutte vastuuseen, läheisenne tai itse tulette raiskkatuksi ja päivi määrää pitämään lapsen. Ja lähesenne homo vetää itsensä kiikkuun kun ei uskalla elää häpeän ja ylenkatsern tähden. tähden.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että Masked Singer on tarkoitettu vain sateenkaari perheille? Nythän normiheteroperheet voisivat vetää myös herneen nenään, kun houmou tulee heidän kotiinsa la-iltana
Olisi virkistävää erilaisuutta katsoa jotain suomalaista tvviihdettä johon ei olisi tungettu ainuttakaan kiintiöhinttaria, kiintiötransua tahi kiintiöneekeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei 6v tunnistanut Päivi Räsästä, joten kertokaapa sateenkaariperheet, miten teillä lapset reagoivat. Christofferhan kirjoitti "Ja olisin toivonut, että olisitte saaneet nauttia tästä lauantain koko perheen ohjelmasta ilman, että teidän olohuoneeseen tulee ruudun kautta ihminen, joka toistamiseen on sanonut toinen toistaan hirveämpiä asioita juuri teidän perheestä."
Onko teillä joku Päivi-tikkataulu vai miten lapset ymmärtävät ahdistua tästä keski-iän ylittäneestä naisesta? Enkä oikein muista Päivin sanoneen toinen toistaan hirveämpiä asioita kenenkään perheestä, kunhan on ollut sitä mieltä, että Raamatun mukaan oikeus avioliittoon on vain heteropareilla.
Muuten olen samaa mieltä, mutta kyllä Räsänen on vielä keski-ikäinen, eikä keski-iän ylittänyt. :D
Keski-ikäinen on 40-70, vaikka se terminä onkin vähän harhaanjohtava, kukaan ei elä niin vanhaksi että olisi keskellä elämää keski-iässä, korkeintaan ne 40-50. vuotiaat..hyvällä onnella, hrva niistäkään.
Ja Päivillä on 30n kroppa ja muuvit. Huh!
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet kun eivät ole miielipidekysymys toisin kuin hallalahkolaiset ja räsäsläiset yrittävät esittää. Ne joko yritetään evätä toisilta tai sitten ei ja Räsäsen mielestä ihmisoikeudet eivät kuulu kaikille.
Kerro jo, mitä ihmisoikeuksia sinulta ollaan viemässä. Ei ole vieläkään selvinnyt, vaikka tätä on jauhettu 50 sivun verran.
Kuka sanoi että jotain ollaan viemässä?
Räsänen ei esimerkiksi kannata tasa-arvoista avioliittolakia (en nyt puhu kirkkovihkimisestä, se on asia erikseen). Jos sitä ei olisi hyväksytty, Suomessa eläisi paljon pareja, joilla ei olisi mahdollisuutta mennä naimisiin ja ottaa yhteistä sukunimeä. Mielestäni tällainen olisi ihmisoikeuksien rajoittamista.
Eikö poliittista päätöstä avioliittolaista ollut tekemässä 200 kansanedustajaa? Tuliko väärä päätös, kun siellä oli muitakin mielipiteitä?
Eikö päätös nykyisestä avioliittolaista ole juuri ihmisoikeuksia kunnioittava, kun kaikki mielipiteet on kuultu?
Kyllä, kaikki mielipiteet on kuultu, ja päätös on tehty. Nyt ei ole vain siitä. Miettikääpä ihan hetki millaista yhteiskuntaa ja millaisia arvoja te kannatatte, kun asetutte Räsäsen tueksi?
Vaikka mielikuviin saattaa tulla ihana Suomi-filmien turvallinen idylli, niin Räsänen edustaa todellisuudessa aivan yhtä totalitaristista yhteiskuntaa kuin nämä pahimmat LGBT-aktivistit. Räsäsen Suomessa ei olisi aborttia, naisten oikeuksia olisi rajoitettu, homous olisi todennäköisesti kielletty. Suomessa huseeraisi uskonnollinen "isoveli" joka näkisi sinunkin makuuhuoneeseesi.
t. Ateisti
Hyvin harva täällä kannattaa Päivi Räsäsen ajatuksia sinänsä. Sen sijaan hyvin moni kannattaa Päivi Räsäsen oikeutta osallistua kutsuttuna viihdeohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maskin takaa olisikin paljastunut vaikkapa joku homovastaisia lausuntoja antanut muslimipoliitikko/mediapersoona, Strandberg ja Veitola eivät olisi uskaltaneet sanoa sanaakaan tätä vastaan itse ohjelmassa tai somessa. Kristittyä Räsästä taas saa lyödä kuin vierasta sikaa joka mediassa. Pistää vähän miettimään.
Kun te koko ajan nostatte nämä muslimit tähän, niin muistutan, että esim. Hussein al-Taee joutui kyllä aika kovasti selittelemään homovastaisia kommenttejaan, samoin kuin H. Hussein.
Älä viitsi naurattaa. Suomessa ei ole yksikään muslimi joutunut tikun nokkaan ja julkisen vainon kohteeksi, ei yksikään, vaikka aihetta tosiaan olisi.
Kuinkahan paljon tästä älämölöstä on laskelmoitua. Muistetaan nyt että maikkari ja iltalehdet elävät myös klikkihuoraamisella ja somekiihkoilua parempaa ilmaista mainosta ei olekaan.
Ihan uskomattoman törkeää vainoa yhtä ihmistä, vanhaa naista kohtaan!
Moni muukin jakaa samat ajatukset Päivi Räsäsen kanssa. Ei hän onneksi sentään yksin ole vaikka siltä välillä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin on nyttemmin paljon väkeä jonka uskonnolliseen vakaumukseen kuuluu homovastaisuus. Eikä vain siteeraten. He eivät siis voi esiintyä missään koska se loukkaa homoja ja vaarantaa jopa etäkatsojien homoturvallisuuden.LLOOOLL.
Toivottavasti minkään maskin takana ei ole Ali Jahangeri. Chrisu sais varmaan jonkun kohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa noiden julkkisten puolesta, jotka ovat vastanneet Strandbergille myötätuntoa, että joos hirveä tyyppi se Räsänen. Miten ne kehtaavat haukkua julkisesti yhtä ihmistä?
Tarkoitatko, että on hienoa kun päivi haukkuu satojatuhansia ihmisiä, mutta päiviä ei saa haukkua?
Päivi on pelkkä itsensäpaljastelijat vihankylväjä, joka on tullut torjutuksi, pelkkä saatanaaaan uskova hihhuli.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomattoman törkeää vainoa yhtä ihmistä, vanhaa naista kohtaan!
Moni muukin jakaa samat ajatukset Päivi Räsäsen kanssa. Ei hän onneksi sentään yksin ole vaikka siltä välillä vaikuttaa.
Vänha saastainen vihaa kylvävä portto.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut eroavani kirkosta. Olen pyöritellyt asiaa mielessäni pari vuotta. Koen ettei kirkko vastaa omaa ajatusmaailmaani. Ymmärrän toisaalta että koska vähemmistöjä on syrjitty, kattilassa on kiehahtanut yli ja nyt vähemmistöt ovat alkaneet vainota ja syrjiä meitä muita. Mutta nyt tämä käytös on suvaittavaa ja sille hurrataan (Strandberg/Veitola/Tani). En ole koskaan ollut Räsäsen fani, eikä minusta sellaista tule, olen pitänyt häntä kummallisena. Strandbergistä minulla ei ole aiemmin ollut mielipidettä ja iltapäivälehtien toimittajien puolueellisuudesta ja osaamisesta ei sen enempää. Mutta tässä asiassa pisteet ropisee auttamatta Päivin kolehtiin sillä seurauksella, etten ainakaan vielä eroa kirkosta. Ihan sen takia että ihmisarvo se on Päivilläkin, vaikken juuri mitään hänen ajatuksistaan allekirjoita. Uskovaisilla ja vähemmistöillä on samanlainen oikeus olla sellaisia kuin on ovat. Niin kuin meillä muillakin jotka emme lukeudu em.
Räsänen ei vainoa ketään. UT ei kehota vainoamaan ketään, se ei vain hyväksy samansukupuolisten aviosakramenttia. Eikä suosi sukupuolisuutta samoilla. Kuka tahansa uskis voisi siteerata samoja asioita. Näin olen ymmärtänyt. Muutoin homotkin on vapaasti ihmisinä ja vastaavat itse tekemisistään uskonnollisessa mielessä kuten kristinuskoon kuuluu. Joukkoliikehdintään yllyttäminen ilman että edes ymmärtää asiasta, on sitä vainoa. Räsänen on vainon kohde.
En tiennytkään että Masked Singer on tarkoitettu vain sateenkaari perheille? Nythän normiheteroperheet voisivat vetää myös herneen nenään, kun houmou tulee heidän kotiinsa la-iltana