Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
Oikeusvaltiossa epäiltyä ei ole tuomittu vielä mistään, ei ole siis osoitettu syylliseksikään yhtään mihinkään. Maikkarin lakimiehet ovat tämän taatusti etukäteen tutkineet. Siksi Räsänen saattoi olla mukana ohjelmassa. Pulinat pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eiköhän esim. kirkko ole sortanut ihan väkivaltaisesti homoja ja muita satoja vuosia."
Totta kai on. Pitempäänkin.
Taisi päinvastoin suojella aikoinaan homoja. Munkit sai luostareissa paneskella ihan rauhassa keskenään, ja pedofiilejä katsottiin läpi sormien.
Luterilaisella kirkollahan näitä luostareita on ollutkin kovin runsaasti?
Niin. Ja silti homot itki kunnes saivat kirkkohäät. Nyt pitäisi heittää Raamattu romukoppaan, että olisivat tyytyväisiä. Seuraavaksi kait julistetaan Jumala homoksi ja Jeesus Muumimukilapseksi?
Vierailija kirjoitti:
Raamattuhan tässä Räsäs-keississä oikeasti on tulilinjalla. Sallitaanko sen ikiaikaisia oppeja enää tässä pakanamaassa?
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi on pelkkä julkeaportto joka hakee ilmaista mainosta.
Joutuu vastuuseen teoistaan, toivottavasti tuomitaan vankeuteen.
Ja toivottavasti lapsensa lapsenlapset kokevat julman kohtalon, voi sitten Päiviportto mietiskellä sanojaan.Arvoisat kuulijat,
Olkaa hyvä, punaviher-suvaiston kommentti.
Sitä kummasti alkaa kaivata perinteisiä arvoja kun näitä vasemmisto-vihreiden ulostuloja lukee.
Arvoisat kuulijat, olen kokoomuslainen mutta vihaan kaltaisiasi aivottomia uskonnon uhreja ja typeryksiä jotka pyrkivät määräämään miten muitten kuuluu elää.
Päivin on joku homo ylenkatsonut ja sitten se joutui ottamaan Niilon typeryksen joka muuten aivan taatusti on homo pohjimmiltaan. Se nyt näkee sasadan kilsan päähän jokainen jollain silmät päässä. Homotutka huutaa punaisena kun hänet näkee.
Kyllä elämä päiviäkin opettaa, olen aivan varma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toivottavasti lapsensa lapsenlapset kokevat julman kohtalon, voi sitten Päiviportto mietiskellä sanojaan.Arvoisat kuulijat,
Sitä kummasti alkaa kaivata perinteisiä arvoja kun näitä vasemmisto-vihreiden ulostuloja lukee.
Saman olen huomannut. Enpä olisi koskaan ennen voinut kuvitellakaan äänestäväni KD:eja, mutta näiden hörhöjen mielipuolisten vaatimusten ja tekojen jälkeen olen huomannut, että arvomme alkavat lähentymään. Viime vaaleissa oli jo toisista lähin puolue, jolle olisin voinut ääneni antaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko perheen ohjelmaan pitäisi kai valita vain nuhteettomia, minkäänlaiseen tuomioon, sakkoon tai muuhunkaan laittomaan tekoon syyllistymättömiä osallistujia...
Ei Räsänen ole mitään rikollista tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maskin takaa olisikin paljastunut vaikkapa joku homovastaisia lausuntoja antanut muslimipoliitikko/mediapersoona, Strandberg ja Veitola eivät olisi uskaltaneet sanoa sanaakaan tätä vastaan itse ohjelmassa tai somessa. Kristittyä Räsästä taas saa lyödä kuin vierasta sikaa joka mediassa. Pistää vähän miettimään.
Kun te koko ajan nostatte nämä muslimit tähän, niin muistutan, että esim. Hussein al-Taee joutui kyllä aika kovasti selittelemään homovastaisia kommenttejaan, samoin kuin H. Hussein.
Joutuiko? Ei silloin Strandbergit ja Veitolat tainneet pihahtaakaan?
al-Taee oli muutaman viikon lataamolla ja parani siellä homo- ja juutalaisvihastaan uutena miehenä.
Kyllä kommentoi. Veitola oli järkyttynyt että oli osoittanut tukensa tuollaiselle ihmiselle ja kertoi että ei tiennyt tällaisesta ja jos olisi tiennyt ei olisi missään nimessä tukenut al-Taeeta.
Vaatiko al-Taeeta pois eduskunnasta, minne oli itsensä kammennut salaamalla ja huijaamalla äänestäjiään, kuten nyt Strandbergiä tukien vastustaa Räsäsen osallistumista ohjelmiin?
Ei tietenkään.
Bahmanpour seuraavaksi maskin taakse.
Sataprosenttisella varmuudella Christoffer ei avautuisi hänen esiintymisestään. Eikä media puuttuisi asiaan. Kaksinaamaisuutta.
Kuulun itse seksuaalivähemmistöön enkä ole Päivin kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta tämä on hyvän mielen perheystävällinen viihdeohjelma eikä mikään paikka harrastaa noitavainoa. Minusta Päivin osallistuminen oli oikein positiivinen juttu häneltä. Voitaisiinko rakentaa siltoja eikä polttaa niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikilla on oikeus mielipiteeseen mutta ei omaan vaihtoehtoiseen totuuteen. Sananvapaus on vain yksi ihmisoikeuksista eikä sitä saa käyttää lyömäaseena muita vastaan ja se ei oikeuta tyrmäämään muita ihmisoikeuksia. Päivi perustaa ajatuksiaan uskomuksiin, mutta ei totuuteen. Päivi tuntuu uskovan että uskonnonvapauden ja sananvapauden turvin hän voi tyrmätä muut ihmisoikeudet valtavat määrältä esim seksuaalivähemmistöön kuuluvilta. Ihmisten tulisi oikeasti opetella mitä ihmisoikeudet on ja se että sananvapauteen kuuluu myös velvollisuudet ja vastuut
Mikä ihmisoikeudet Räsänen on tyrmäämässä seksuaalivähemmistöiltä?
Toistelette tätä mantraa ketjussa selittämättä mitä se tarkoittaa.
Tää on samaa sarjaa kuin j.k.r*wlingin sanomat kauheudet: ihan hirveää ja kamalaa vihapuhetta, mutta harva tietää, mitä kauheaa se nyt sanoi. (Ohis: r*wling sanoi, että on olemassa sana kuvaamaan menstruoivaa ihmistä, ja se sana on nainen. Että sellaista vihapuhetta siellä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mikä älämölö siitä olisi tullut, jos Päivi olisi ilmoittanut, että hän ei tuollaiseen ohjelmaan osallistu, minkä tuomaristossa istuu Veitolan ja Christofferin kaltaisia ihmisiä.
Tämä!
Nyt on tultu siihen, että sateenkaariporukka käyttäytyy juuri siten, mitä vastaan ovat vuosikausia yrittäneet taistella?
Tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Enpä olisi koskaan ennen voinut kuvitellakaan äänestäväni KD:eja, mutta näiden hörhöjen mielipuolisten vaatimusten ja tekojen jälkeen olen huomannut, että arvomme alkavat lähentymään. Viime vaaleissa oli jo toisista lähin puolue, jolle olisin voinut ääneni antaa.
KD on ihan hyvä vaihtoehto jos on kyllästynyt kokoomukseen tai vihervassareihin ja kynnys persujen äänestämiselle on liian suuri.
t. änkyräpersu
Pitäisikö sateenkaariväenkin opetella suvaitsevaisuutta?
Ei kaikkien tarvi olla kaikesta samaa mieltä.
Olen itse homo ja kyllästynyt tähän Päivin vainoamiseen. En ole Päivin kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta Päivillä täytyy olla vapaus ilmaista oma mielipiteensä, kuten myös minulla. Päivi ei ole tässä kuitenkaan vaatimassa homojen hävittämistä tai muuta vastaavaa
En itse koe Päiviä uhkaksi. Enemmän koen uhkaksi sen uskonnon edustajat, jotka haluavat heittää homot katolta. Sekä vihervasemmiston, jonka mielestä homous suuntautuu sukupuoli-identiteettiin eikä biologiseen sukupuoleen. Ja, että homomainen poika olisi oikeasti tyttö ja hänen täytyisi "korjata" sukupuolensa tytöksi, jolloin muuttuisi samalla heteroksi. Kuulostaa Iranin meiningiltä.. Päivi on toki tätä vastaan eli tässä tapauksessa homojen puolella.
Christoffer varmaan olisi hurrannut g a y- veljelleen Siltsulle jolla puhelimessa erittäin raakaa lapsi p o r n o a kun näillä herroilla nuo ihmisoikeudet niin lähellä sydäntä.
Niihin ihmisiin ei näköjään lasketa naisia eikä lapsia.
Tuossa Strandbergissä saattaa tuon kauniin ja nuoren puhtoisen ulkokuoren alla elää melkoinen pahuus ja täydellinen valheellisuus.
Jos ohjelma kieltäytyy ottamasta jotain tyyppiä ohjelmaan tämän poliittisen mielipiteen takia niin ... eikös se se ole ... syrjintää?
Mua nolottaa noiden julkkisten puolesta, jotka ovat vastanneet Strandbergille myötätuntoa, että joos hirveä tyyppi se Räsänen. Miten ne kehtaavat haukkua julkisesti yhtä ihmistä?
Seuraavalla kaudelle maikkari saa pohtia kenet pyytävät maskin taakse. Ettei kukaan tuomaristossa pahoita mieltään.
Räsänen on tietysti väärässä kun ei tunnusta ihmisten tasa-arvoa, mutta en panisi tälle hömppäohjelmalle liikaa painoarvoa. En itse ole sitä koskaan voinut katsoa, se kun ei ole musiikkia eikä teatteria eikä sirkustakaan.
Mieluiten unohtaisin sen dildometsä-jutun. Mutta trauma on ja pysyy.