Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin

Vierailija
04.09.2021 |

Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.

Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…

Kommentit (2627)

Vierailija
401/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strandberg ja Veitolla pihalle ohjelmasta , emme tarvi ra sis mia yhtään tähän maahan, todella suvaitsematonta käytöstä. Oksettavaa suorastaan..

Vierailija
402/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Cristoferin esiintyminen on aina lähinnä juuri niin karikatyyristä mitä homoilta on aina odottanut populaari kulttuurissa?

Onkohan C suhteensa ottava osapuoli? On nimittäin niin naisellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christofer olisi voinut ohittaa koko jutun huumorilla jos olisi ollut mies. Nyt hänestä tuli keskenkasvuinen kakara. Kuten joku BB Niko.

Vierailija
404/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen poliitikko-esiintyjä on jo vakuuttanut minut tähänastisilla kannanotoillaan.

Ei kiinnosta katsoa/kuulla laulujaan. - Yleisön suosion kalastelun tulkitsen poliittiseksi peliksi.

Samoin minä katson tällaisiin ohjelmiin tuomaristoon haalitun kiintiöhömön yleisön kalasteluksi ja taloudelliseksi peliksi. "Cancel-rokote".

"Minä katson nelonenmediaa, sillä siellä on aina ruudussa  asiamme esillä"

Vierailija
405/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christoffer ja Päivi molemmat hoitivat esiintymisensä mielestäni esimerkillisesti. Päivi jätti omat mielipiteensä ohjelmasta pois ja Christoffer reagoi ja taputti Päivin paljastuessa ihan samalla tavalla kuin muillekin kilpailijoille.

Itselläni laski pisteet maikkaria kohtaan. Miksi rikosepäilyjen alla olevaa seksuaalivähemmistöjä syrjivää henkilöä _pyydetään_ ohjelmaan mukaan. Kyllä minua alkaa epäilyttää maikkarin arvot, jos näitä henkilöitä alkaa paljastua lisää.

Lähipiirissäni on seksuaalivähemmistöön kuuluvia ihmisiä, ja olen heistä nähnyt, miten Päivin kirjoitukset on heitä loukanneet. Varmasti ovat loukanneet myös Christofferia. En ymmärrä, miksi Christofferilta edes vaaditaan hirveää kunnioitusta henkilöä kohtaan, joka ei kunnioita häntä tai hänen kaltaisiaan ihmisiä.

Sananvapaus ei tarkoita oikeutta vihapuheeseen.

älä kulta pieni tule heterospleinaamaan mitään meidän seksuaalivähemmistöön kuuluvia asioita.

suurin osa meistä homoista on täysin vieraantunut tästä cancellointi-lumihiutale-porukasta 

Eli minulla ei ole heterona mitään oikeutta mielipiteeseen tässä asiassa. No ei sitten varmaan Päivilläkään saa olla homoihin liittyviä mielipiteitä? Ja miksi homona luulet edustavasi koko yhteisön mielipiteitä? Selvästi näin ei ole.

Olet siis kommenttisi perusteella homovihaaja itse, varsinkin jos olen eri mieltä kanssasi.

Christoffer ei todellakaan edusta kaikki homoja, kaukana siitä. 

Lopeta tuo asioideni spleinaaminen, vai alanko minä kertomaan sinulle heteroudesta ja mitä mieltä sinä saat olla mistäkin? 

Häh?!?! Kerroinko sinulle, millainen sinun pitäisi homona olla? En! Lopeta sanojeni vääristäminen! Kerroin omaan lähipiiriini kuuluvien seksuaalivähemmistöjen mielipiteistä, ja sen jälkeen omastani. Mikä tässä sinua nyt triggeröi niin kovasti?

se että sinä sönkötät heterona siitä, kuinka koko homoyhteisö on nyt pöyristynyt Räsäsestä tästä ikuisuuteen. ei ole. ja lopeta se lässytyksesi, kun et edes kuulu vähemmistöön. en ole sylikoirasi. joka tarvitsee sinun tai yhdenkään muunkaan mukasuvaitsevaisen suojelua ja puolustelua. 

Vierailija
406/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvitti Räsäsen paljastuminen. Siinäpä sitten jorasi lavalla. Olen ateisti ja Räsäsen kommentit pistävät joskus selkäkarvat pystyyn, mutta viihde saa olla erillään päivänpolitiikasta. Tarvitaan vain kykyä pistämään aivot narikkaan...

Vierailija
407/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivin tanssitaito yllätti, vaikkakaan laulajana hän ei ollut mitenkään erikoinen. Mutta tanssia hän osaa.

Vierailija
408/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin perkeleen hinaaja! Kaikkein umpimielisimpiä noi hinaajat jotka koko ajan pyrkii rajoittamaan sananvapautta! Jos tollaset hinaajat sais päättää, niin uunit lämpiäis toisinajattelijoilla.

Vierailija
409/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvitti Räsäsen paljastuminen. Siinäpä sitten jorasi lavalla. Olen ateisti ja Räsäsen kommentit pistävät joskus selkäkarvat pystyyn, mutta viihde saa olla erillään päivänpolitiikasta. Tarvitaan vain kykyä pistämään aivot narikkaan...

Missä asiassa hän paljastui?

Vierailija
410/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi paikallaan vaihtaa pari tuomaria tuossa ohjelmassa.

Ihan olen Päivin puolella vaikka en kaikesta hänen kanssa samaa mieltä olisikaan.

Veitolankin oli pakko tuoda vihansa esille heti nähtyään kuka maskin takana oli.

Tuollaisella asenteella ei rauhaa rakenneta koskaan.

Veitolahan oli törkeä yövierailulla Räsästen luona. Räsäsen mieshän jupisikin siitä yksinään puuhatessaan grillillä tms. 

Veitola oli törkeä myös Teuvo Hakkaraiselle. Vei Tom of Finland -lakanat tuliaisiksi 100% heteromiehelle. Ja härnäsi toista koko vierailunsa ajan.

Anu Saagim tosin näytti Veitolalle, kuka on kuningatar kodissaan.

Saagimin jakso oli kyllä aikamoista katsottavaa :D Teki heti alussa selväksi sen, että hänen kotonaan v*ttuilun hoitaa talon emäntä eikä kukaan muu, ja lopulta Veitola kyhjötti jossain pimeässä nurkassa itkua tihrustamassa - jälkikäteen mediassa avautumisesta nyt puhumattakaan. Jos kyseessä olisi ollut kuka tahansa muu, niin Saagimin toiminta olisi tuntunut todella törkeältä, mutta Veitola itse kohtelee vieraitaan ja yökylä-isäntiään sen verran kipakasti ja jopa ”kiusaajamaisesti”, että tuntui ihan kivalta nähdä tämän niin sanotusti maistavan omaa lääkettään.

Vierailija
411/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman katsojamäärät taitavat vähentyä tämän herra C.S.:n kommentin vuoksi. Hyi Christoffer, kuinka suvaitsematon oletkaan!

En aio katsoa ohjelmaa ennen kuin annat paikkasi jollekin laajakatseisemmalle ihmiselle.

Vierailija
412/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että tässä on hiukan sellainenkin juttu että nämä tietyt nuoret vähemmistön näkyvät edustajat eivät oikeasti ymmärrä sitä, että suurin osa kansasta ei edelleenkään ole kovin sinut näiden liberaalien uussukupuolitulkintojen kanssa.

Suuri osa on vain hämillään ja hiljaa.

Media on luonut kuvaa viimeiset vuodet kuin nämä asiat olisi voittopuolisesti hyväksyttyjä.

Persuja äänestää 17% ja Kristilisiä 4%. Tuosta ei tule suurta osaa tekemälläkään.

Monet kokoomuksen kannattajat ajattelevat samoin. Eivät tosin ymmärrä, että kannattavat puoluetta, joka oikeasti tukee tätä woke-ja cansellointikulttuuria, koska EU:han tukee sitä myös. Kokoomuslaiset ovat jotkut vähän yksinkertaista sakkia.

Vierailija
413/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsailevan pikku Strandbergin maskin takaa paljastui hyvin vihamielinen ihminen.

Onhan se provosoivaa käytöstä Räsäsen taholta, kun puhuu lapsista ja lapsenlapsista sateenkaari-ihmisille, ehkä?

Vai eikö muka? Tuskin Räsänen tarkoituksella, mutta näin jälkikäteen ajateltuna, onhan lapset ja lapsenlapset varmaankin hiukan kipeä aihe sateenkaaren takaa huuteleville? No, tämäkin vain yksi mielipide ja omaa epämääräistä pähkäilyä.

Vierailija
414/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

C vois ruveta tekemään Drag-showta houmoille. Vois olla kaikkein onnellisin ratkaisu kaikille osapuolille.

Vierailija
415/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä homoviha oikein kukoistaa vielä tänäkin päivänä. Jotkut täälläkin onbottaneet oikeudekseen nimitellä Christofferia ties millä kamalilla nimillä mielummin, kuin että oikeasti antaisivat kunnon näkökulmaa tälle keskustelulle. Itseäni järkytti myös, kun luin Kiinan "naismaisten" miehien kieltämisestä tv:ssä. Koko kommenttiboksi oli täynnä Kiinaa ja sen päätöstä ylistäviä kommentteja. On se kumma, että ne jotka yleensä kiljuvat rakkaan sananvapautensa perään, kun haukkuvat esim. LGBTQ - yhteisöä, mutta ovat valmiita uhraamaan sen, kunhan homoja ei telkkarissa näytetä.

kuulutko itse tähän vähemmistöön. minä satun kuulumaan, ja olen kaikesta täysin eri mieltä kanssasi.

ja olen vielä ateistikin. 

Eli sinun mielipiteesi on se kaikkein paras, koska olet oikeistohomo?

Eli mielestäsi homojen leimaaminen ja nimittely on nyt siis ok?

Sellainen suvaitsevainen siellä sitten 

Oikeistohomo ei ole mikään haukkumasana :DDD olet selvästi omien sanojesi mukaan homo, jonka poliittiset mielipiteet kääntyvät oikeiston suuntaan. Lue tätä ketjua vähän taaksepäin. Sieltä löytyy pahempaa. Päivi Räsäsnen on sanonut pahempaa.

Olen homo, ja olen asiassa Räsäsen puolella. Mikä mahtaa olla seuraava kommenttisi minusta?

En tarvitse yhdenkään woke-hetero-mukasuvaitsevaisen suojelua.

Mitä mieltä olet muuten islamista ja muslimeista? Riittääkö kanttisi puhumaan heidän homokannanotoistaan? 

Vierailija
416/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsailevan pikku Strandbergin maskin takaa paljastui hyvin vihamielinen ihminen.

Onhan se provosoivaa käytöstä Räsäsen taholta, kun puhuu lapsista ja lapsenlapsista sateenkaari-ihmisille, ehkä?

Vai eikö muka? Tuskin Räsänen tarkoituksella, mutta näin jälkikäteen ajateltuna, onhan lapset ja lapsenlapset varmaankin hiukan kipeä aihe sateenkaaren takaa huuteleville? No, tämäkin vain yksi mielipide ja omaa epämääräistä pähkäilyä.

Lapsista pitäisi olla hiljaa ettei homot närkästy?

Suomi 2021

Vierailija
417/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strandberg ja Veitolla pihalle ohjelmasta , emme tarvi ra sis mia yhtään tähän maahan, todella suvaitsematonta käytöstä. Oksettavaa suorastaan..

Tai ainakin Veitolalle kunnolliset vaatteet noitten pellepukimien sijaan. Yleensä tässä formaatissa tuomarit eivät yritä matkia kilpailijoiden pukeutumista. 

Vierailija
418/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina,siis joka kerta sukupuolivähemmistön edustaja korostaa itseään? Aina. Miksi ei voisi olla heteron tasolla,samalla tasolla?Ylokorostetaan pukeutumista,käsien liikkeitä,puhetyyliä.... joka kerta ollaan draamaqueenia joka paikassa. Tämä ei ole eiliseen vastaus,mutta tätä näkee varsinkin pääkaupunkiseudulla erittäin paljon. Olisi kiva jos kaikki olisivat normaalisti sulassa sovussa,mutta ei kun se ylikorostus on niin .....

Vierailija
419/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä homoviha oikein kukoistaa vielä tänäkin päivänä. Jotkut täälläkin onbottaneet oikeudekseen nimitellä Christofferia ties millä kamalilla nimillä mielummin, kuin että oikeasti antaisivat kunnon näkökulmaa tälle keskustelulle. Itseäni järkytti myös, kun luin Kiinan "naismaisten" miehien kieltämisestä tv:ssä. Koko kommenttiboksi oli täynnä Kiinaa ja sen päätöstä ylistäviä kommentteja. On se kumma, että ne jotka yleensä kiljuvat rakkaan sananvapautensa perään, kun haukkuvat esim. LGBTQ - yhteisöä, mutta ovat valmiita uhraamaan sen, kunhan homoja ei telkkarissa näytetä.

Homoviha? Onko se homovihaa, jos ei hyväksy homonkaan (eikä heteron) ahdasmielisyyttä, epäkunnioittavaa käytöstä tai julkista henkilökohtaisiin meneviä herjauksia?

Ja väitteesi, ettei homoja näytetä telkkarissa on kyllä huvittava, kun tuossakin ohjelmassa heitä oli. Eikä homous ole mikään tämän päivän juttu.

Ja miksiköhän Jorma Uotinen ei tehnyt Räsäsen suhteen mitäännumeroa, päinvastoin hän teki ohjelmaa tanhuamalla Räsäsen kanssa ja hauskaa näytti heillä olevan. Jorma Uotinen onkin fiksu mies.

Jorma onkin sellainen MTV3n leivissä oleva ”pickmeboy”. Neuvostoaikojen kasvattina komppaa mitä ja ketä tahansa kunhan palkka juoksee.

Vierailija
420/2627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että tässä on hiukan sellainenkin juttu että nämä tietyt nuoret vähemmistön näkyvät edustajat eivät oikeasti ymmärrä sitä, että suurin osa kansasta ei edelleenkään ole kovin sinut näiden liberaalien uussukupuolitulkintojen kanssa.

Suuri osa on vain hämillään ja hiljaa.

Media on luonut kuvaa viimeiset vuodet kuin nämä asiat olisi voittopuolisesti hyväksyttyjä.

Persuja äänestää 17% ja Kristilisiä 4%. Tuosta ei tule suurta osaa tekemälläkään.

🤣🤣🤣 Onnea vaan näihin kuvitelmiisi. Ei ehkä kannata hirveästi jutella kenenkään oman kuplasi ulkopuolisen kanssa. Väitän, että on mahdollista löytää jopa pari vanhempaa Vihreiden kannattajaa, jotka eivät suhtaudu tähän nykyiseen woke-hössötykseen suopeasti.