nenäsumuteriippuvuus
Voiko nenäsumutteeseen (Vicks) jäädä koukkuun jos käyttää ohjeen mukaan 6-8h välein ja maksimissaan viikon, ohjeen mukaan sekin. Ekaa kertaa elämässäni koitin tukkoiseen nenään ja auttoi hyvin, mutta nyt kun luin riippuvuudesta niin alkoi pelottaa...
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko riippuvuus kyseessä, mutta mieheni käytti nenäsumutetta niin kauan että ei pystynyt enää hengittämään nenän kautta kun limakalvot oli niin turvoksissa.
Mitä sitten tapahtui?
hei taas teille kaikille haluaisin kertoa että lääkärini totesi että aikani käyttää nenäsumutetta alkaa pikkuhiljaa olla ohi koska olen kuulemma pahassa koukussa ja pakko myöntää että en ymmärrä koko asiaa ollenkaan koska kuten jo kerroin olin niinsanotusti hiukkasen nuorempana koukussa amfetamiini lääkevalmisteeseen ja kuten jo senkin sanoin niin tämä ei vastaa kyseistä addiktiota ollenkaan vaan tämä on kirjaimellisesti aine joka avaa nenän tukkoisuutta ja kaikki paskahousut inisevät täysin turhaan eli ottakaa kassinne käteen ja kohdatkaa todellisuus nenäsumutteeseen ei jää koukkuun ja tiedän todellakin mistä puhun paremmin kuin mitkään puoskarit kunnan terveydenhuollossa sitä paitsi nenässäni ei ole ollut mitään vikaa alkuunkaan vaan pikemminkin olen vain varautunut niinsanottuun talven tuomaan flunssaan terveisin seppo
No ei jää.