Menisittekö muut 35-45-ikäiset sänkyyn mieluummin
Kommentit (36)
Olen M42 ja lähtisin heti jonkun kuuman 50 - 55v puuman matkaan..!!!
Missä Helsingin keskustan ravintoloissa oikein käytte, tuun heti paikalle jos vaan teitä jossain on!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:17"]
Menisin sänkyyn jos tyyppi olisi joku reilu kolmekymppinen, mutta en menisi jos se olisi vajaa nelikymppinen..
[/quote]
Aika harva haluakaan panna ketään vajaata, reilut ovat paljon vahvemmilla naismarkkinoilla.
[/quote]
Oon 38v ja ilman muuta menisin vanhemman kanssa. Itseäni nuoremmat ovat aina tuntuneet jotenkin huvittavilta sängyssä, olin sitten itse minkä ikäinen tahansa.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:26"]Oon 38v ja ilman muuta menisin vanhemman kanssa. Itseäni nuoremmat ovat aina tuntuneet jotenkin huvittavilta sängyssä, olin sitten itse minkä ikäinen tahansa.
[/quote]
Sinulla ei sitten ole vielä osunut kohdalle ketään itseäsi vanhempaa joko ei oikein pelitä?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:21"]
Missä Helsingin keskustan ravintoloissa oikein käytte, tuun heti paikalle jos vaan teitä jossain on!
[/quote]
Jostain syystä 10v nuoremmat himottaa, mutta en ole kuuma puuma vaan vanha plösö akka,
N52.
Mies on mua 9 vuotta nuorempi. Oli 23 kun alettiin olla yhdessä, siitä on nyt 11 vuotta. En tiiä missä oli sitä ennen harjoitellut, mutta helkatti mikä peto sängyssä. Ei oo kokemusta muista itseä nuoremmista, mutta mua vanhemmat miehet peittoaa mennen tullen. Mutta ehkä se on vaan persoonakysymys. Tai sitten meillä vaan käy hyvin yksiin homma.
Olen 35-vuotias ja ihan totaalisen rakastunut 49-vuotiaaseen mieheen. Seksi on ollut elämäni upeinta ja seura muutenkin ihanaa. Oon aina tykännyt mieluummin itseäni vanhemmista miehistä kuin nuoremmista. Mutta nyt kun ikää on karttunut, oman ikäisetkin alkavat näyttää sopivasti patinoituneilta ;) En käsitä, mikä mussa on vikana kun tuntuu, että tuo 49-vuotias ei oikein tahdo lämmitä minuun vaikka alussa olikin aivan mahtavaa :/
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:26"]Oon 38v ja ilman muuta menisin vanhemman kanssa. Itseäni nuoremmat ovat aina tuntuneet jotenkin huvittavilta sängyssä, olin sitten itse minkä ikäinen tahansa.
[/quote]
Ai jai, eikö niissä melkein viisikymppisissä ole jo sellainen inhottava vanhan miehen hajukin? Minä varmaan lopetan seksin sitten kun en enää saa alle nelikymppistä, vanhat miehet on vaan niin paljon vanhempia kuin saman ikäiset naiset.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:26"]Oon 38v ja ilman muuta menisin vanhemman kanssa. Itseäni nuoremmat ovat aina tuntuneet jotenkin huvittavilta sängyssä, olin sitten itse minkä ikäinen tahansa. [/quote] Sinulla ei sitten ole vielä osunut kohdalle ketään itseäsi vanhempaa joko ei oikein pelitä?
[/quote] On sattunut kyllä. Nuorempien kanssa vain mulle tulee aina joku ihme täti-olo ja se ei tosiaan ole kiihottavaa.
Vaikea valinta, olen itse 31v nainen.
21v ajatuksena vaikuttaa aika lapselta, mutta eihän se enää mikään ihan teini ole. 41v on aika lähellä oman mieheni ikää, joten kyllä mä sen nuoremman valitsisin... Vaihtelu virkistää ;)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:21"]
[/quote]
Jostain syystä 10v nuoremmat himottaa, mutta en ole kuuma puuma vaan vanha plösö akka,
N52.
[/quote]
Onpahan mistä ottaa kiinni! Oliskin kiva upottaa N52:aa kaksin käsin sormet tiukasti jenkkakahvoihin ja sitten..!?!
Olen jäävi vastaamaan, mutta sanon silti: vanhemman.
minä 45 ja mieheni 55
;D
Nuoremman ehdottomasti. Oma ukkokin 6v nuorempi, itse täytän 39. En ole koskaan pitänyt oikein edes oman ikäisistäni miehistä, saati vanhemmista.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:17"]
Menisin sänkyyn jos tyyppi olisi joku reilu kolmekymppinen, mutta en menisi jos se olisi vajaa nelikymppinen..
[/quote]
Aika harva haluakaan panna ketään vajaata, reilut ovat paljon vahvemmilla naismarkkinoilla.