Kuvaile tuntemasi Riikka
Kommentit (36)
Rauhallinen ja pienieleinen, vähän hissukka.
Olen vavahduttavan älykäs, henkeäsalpaavan kaunis sekä hämmentävän syvällinen. Lisäksi tietenkin väräjävän ystävällinen sekä ennen kaikkea enkelimäisen kärsivällinen.
Ihan hyväntahtoinen ja mukava, mutta beta-naaras, joka myötäilee alfaansa kaikessa ja sortuu muiden haukkumiseen miellyttämisen halussaan.
Huonon itsetunnon omaava paskanpuhuja.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:40"]
Ihan hyväntahtoinen ja mukava, mutta beta-naaras, joka myötäilee alfaansa kaikessa ja sortuu muiden haukkumiseen miellyttämisen halussaan.
[/quote] Tunnetaankohan me sama Riikka? Niin tutulta kuulosti.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:38"]Ailahtelevainen ja haluaa kaikkien miesten huomion. Mun hyvä ystävä mutta otetaan usein yhteen. Jääräpäinen, vaihtaa usein mielipidettään eikä osaa perustella. Keskittymisvaikeuksia. Välillä liian suorasanainen ja ajattelematon. Mut muuten ihan mukava.
[/quote]
Tunnetaankohan sama Riikka?
Ihan kiva, jos hän itsekin vois joskus ottaa yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:48"]Ihan kiva, jos hän itsekin vois joskus ottaa yhteyttä.
[/quote]
Minä?
Ihan kiva, hieman ylipainoinen, pikkasen yksinkertainen muttei pahalla tavalla, pitää hevosista muttei ymmärrä niistä oikeasti mitään, on aina vahvemman puolella koska ei oikeasti uskalla sanoa omaa mielipidettään vaam peesaa muita.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:48"]Ihan kiva, jos hän itsekin vois joskus ottaa yhteyttä. [/quote] Minä?
[/quote]
Vaiko minä?
siiderivalas, wt tukka ja vittumainen
Ärsyttävän pirtsakka urheilutypy. Perfektionisti.
Sporttinen, empaattinen, joskus hiukan epäkäytönnöllinen, potee ikäkriisiä...
Yksi tuntemani Riikka on entinen koulukiusaaja.
Toinen alkoholisti ja huumeidenkäyttäjä.
Kolmannella tuntemallani Riikalla on diagnosoitu kaksisuuntainen mielialahäiriö.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:38"]Ailahtelevainen ja haluaa kaikkien miesten huomion. Mun hyvä ystävä mutta otetaan usein yhteen. Jääräpäinen, vaihtaa usein mielipidettään eikä osaa perustella. Keskittymisvaikeuksia. Välillä liian suorasanainen ja ajattelematon. Mut muuten ihan mukava.
[/quote]
[/quote]
Mistä päin? Mun Riikka Pohjanmaalta.
- Tylsä ja tavis
- Kaikille ihan ystävällinen
- Ei kuitenkaan puolusta kiusattua, haluaa olla neutraali
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:38"]Ailahtelevainen ja haluaa kaikkien miesten huomion. Mun hyvä ystävä mutta otetaan usein yhteen. Jääräpäinen, vaihtaa usein mielipidettään eikä osaa perustella. Keskittymisvaikeuksia. Välillä liian suorasanainen ja ajattelematon. Mut muuten ihan mukava.
[/quote]
[/quote]
Mistä päin? Mun Riikka Pohjanmaalta.
[/quote]
apua mäki tiiän yhen tämmösen pohjanmaalta :D
Ailahtelevainen ja haluaa kaikkien miesten huomion. Mun hyvä ystävä mutta otetaan usein yhteen. Jääräpäinen, vaihtaa usein mielipidettään eikä osaa perustella. Keskittymisvaikeuksia. Välillä liian suorasanainen ja ajattelematon. Mut muuten ihan mukava. Toinen tuntemani Riikka on tyhmä kuin saapas, kovaääninen ja hupsu, mutta eläinrakas ja hyväntahtoinen.