Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei.. Tyttäreni 13v on ajellut

Vierailija
11.10.2014 |

alapään karvat. Huomasin saunassa, mutta en sanonut mitään. Ilmeisesti niitä jotenkin häpeää, on huomenna menossa kummitädin kanssa uimahalliin. MISTÄ tämä malli tulee, itse sheivaan vain kainalot ja sääret..??? Kavereiltako?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivailen eniten hygieniasyistä. Tuntuu paljon freesimmältä esim menkkojen aikana ku karvat ei oo täynnä verta (käytän siis siteitä).

Vierailija
2/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyttösi karvat, tai karvattomuus, sinua liikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti 4!! No kyllähän noin nuoren tytön asiat kiinnostaa, olen äiti!

Ap

Vierailija
4/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mielestäni mikään kummoinen juttu :) 

Vierailija
5/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/10

Vierailija
6/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajoin pitkälle teini-ikään kaiken pois, ennen kuin hyväksyin, että lapsuus on nyt tosiaan ohi ja olin teini. Jotenkin tuntui vaikealta ja pelottavalta kasvaa.

Vierailija
7/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla alkoi kasvaa alapään karvat niin leikkelin ne pois esim. ennen saunaan menoa perheen kanssa, mua hävetti ne jostain syystä. Silloin kun karvoja oli vielä vähän ja hentoja.

Vierailija
8/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä ujostuttaa karvat. On varmasti hämmentävää aluksi, kun alapäähän ja kainaloon kasvaa karvat. Ei varmaan muusta ole nyt kyse.

Vierailija
9/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle äiti ihan opetti että ihmisten ilmoille kannattaa vähän karvoja siistiä, etkö sinä opeta?

Vierailija
10/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.. Johan oot äiti.

Vierailija
11/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. Otanko puheeksi vai annanko olla? Ei ollut enää hentoja haivenia, siksipä huomasinkin poissaolon. Menkkoja tytöllä ei vielä ole, ei siis hygienian takia. Nolous sit varmaan..

Ap

Vierailija
12/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:26"]Voi ei.. Johan oot äiti.
[/quote]

Mitä tarkoitat?

Ap

Vierailija
13/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onneksi äitini on sokea kuin lepakko ilman rillejä (esim suihkussa ja saunassa), ei varmaan vieläkään tiedä että tyttärensä on ollut posliini teini-ikäisestä asti, toista vuosikymmentä :D

Vierailija
14/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:23"]

Kun mulla alkoi kasvaa alapään karvat niin leikkelin ne pois esim. ennen saunaan menoa perheen kanssa, mua hävetti ne jostain syystä. Silloin kun karvoja oli vielä vähän ja hentoja.

[/quote]Täsmälleen samoin olen tehnyt minäkin silloin lähes 30 vuotta sitten. Aikani niitä leikkasin kunnes lopetin perhesaunassa käymisen ja aloin käymään yksin tai siskoni kanssa saunassa. Järjestäpä siis ap tyttärellesi tarvittaessa vähän omaa rauhaa ja älä kyttää hänen karvojaan enää ikinä.

Vierailija
15/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ajelin karvani tuon ikäisenä. Halusin olla viehättävä omasta/poikaystävän mielestä. Minusta ei ole tarpeellista yläasteikäisen kanssa ottaa puheeksi alapään karvoja. Jokainen huolehtikoot alapäästään niinku haluaa tai antaa karvojen rehottaa (hyi) :D

Vierailija
16/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:28"]

No.. Otanko puheeksi vai annanko olla? Ei ollut enää hentoja haivenia, siksipä huomasinkin poissaolon. Menkkoja tytöllä ei vielä ole, ei siis hygienian takia. Nolous sit varmaan.. Ap

[/quote]

No et ota puheeksi. Alapää karvat/karvattomuus ei kuulu äidille. Jossain menee raja, vaikka tyttö olisikin teini. Oma intiimialue on yksityisasia.

Vierailija
17/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:33"]Voi onneksi äitini on sokea kuin lepakko ilman rillejä (esim suihkussa ja saunassa), ei varmaan vieläkään tiedä että tyttärensä on ollut posliini teini-ikäisestä asti, toista vuosikymmentä :D
[/quote]

Tai sitten äitini on ollut tarpeeksi hienotunteinen ollakseen mainitsematta asiasta. Tyttäresi on vielä lapsi mutta suo hänelle yksityisyytensä.

Vierailija
18/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota puheeksi! Nolottaa varmaan jo muutenkin. Tuo on todella herkkää aikaa nuorille tytöille. Itse nypin rinnoistani karvat pois noin vuoden ennen kuin pystyin päästämään lapsuudestani irti.

Vierailija
19/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Mies29 sai bannin :)

Vierailija
20/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä 13 vuotiaana käynyt enää vanhempien kanssa samassa saunassa. Jotenkin hyvin kiusallinen ajatus, kun tuo on sitä oman kehon muuttumisen ja hiljalleen myös itsenäistymisen aikaa.