Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei.. Tyttäreni 13v on ajellut

Vierailija
11.10.2014 |

alapään karvat. Huomasin saunassa, mutta en sanonut mitään. Ilmeisesti niitä jotenkin häpeää, on huomenna menossa kummitädin kanssa uimahalliin. MISTÄ tämä malli tulee, itse sheivaan vain kainalot ja sääret..??? Kavereiltako?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:37"]Kyllä minäkin ajelin karvani tuon ikäisenä. Halusin olla viehättävä omasta/poikaystävän mielestä. Minusta ei ole tarpeellista yläasteikäisen kanssa ottaa puheeksi alapään karvoja. Jokainen huolehtikoot alapäästään niinku haluaa tai antaa karvojen rehottaa (hyi) :D
[/quote]

Voi kunpa joku olisi huolehtinut ja ollut kiinnostunut sinusta, jos 13-vuotiaana olet näytellyt kynittyä alapäätäsi poikaystävälle. Hyväksikäytöltä se kuulostaa.

Vierailija
22/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota puheeksi. Mitä edes ajattelit sanoa? "Ei noin saa tehdä! Saa noin tehdä mutta blääblää", et voi sanoa mitään mikä ei vaivaannuttaisi lastasi. Paras strategia on jättää asia huomiotta, jos toisella kerralla karvoja on taas jne, niin jätä vaan huomiotta taas. Kasvaahan ne takaisin eli ei yössä nyt mitään peruuttamatonta ole tapahtunut. Anna lapsesi kokeilla ja tehtailla mikä sopii hänelle ja mikä on mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poistetussa kommentissa oli? Mies29?

Vierailija
24/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:42"]Itse en kyllä 13 vuotiaana käynyt enää vanhempien kanssa samassa saunassa. Jotenkin hyvin kiusallinen ajatus, kun tuo on sitä oman kehon muuttumisen ja hiljalleen myös itsenäistymisen aikaa.
[/quote]

Minä taas olen 24 ja kävin teini-iässä ja käyn edelleen vanhempieni(kin) kanssa saunassa. Yksilöllistä.

Vierailija
25/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on lesbo.

Vierailija
26/26 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä ketjusta on lähtenyt viestejä vaikka kuinka.