Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies käski mua ryhdistäytymään. Olen raskaana ja mulla on niin paha olo.

Vierailija
04.09.2021 |

Olen tänään vain oksentanut, ihan kamalan huono olo. Itkettää ja ahdistaa. Valitin miehelle mun oloa ja pyysin että silittäisi mun selkää. Yhtäkkiä mies vain tiuskaisi että mun pitäis ryhdistäytyä koska kukaan ei jaksa kuunnella tuollaista valitusta.

Itse halusi lapsen ja nyt kun hänen lastaan kannan, en saa edes vaikeroida vaikka mulla on kauhea olo.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin itsekkäitä ettei mitään rajaa.

Nyt on rankka yleistys. Ei kai nyt kaikki miehet sentään. Löytyy niitä itsekkäitä naisistakin, ei ole sukupuolisidonnainen asia.

Mitä tämä nyt liittyy mihinkään? Huhhuh mitä venkoilua.

Vierailija
22/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kans valitti et miks aloin porsimaan vaikka maapallo on jo täynnä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ainakin tämä kun hän on seuraavan kerran vatsataudissa.

Vaikka onhan tuo raskauspahoinvointi paljon rankempaa kun usein kestää kuukausi tolkulla.

Vierailija
24/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tämä, yks parhaimmista sketseistä 😅

Vierailija
25/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana täysin empatiakyvytön mies sulla sitten. Eroaisin kanssa jos ei ton vertaa ymmärrystä edes omalle kumppanille löydy. Tulin oikeasti surulliseksi sun puolesta ap, ansaitset parempaa :/

Vierailija
26/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän maailmaan on tehty paljon lapsia vaikeroimatta ja valittamatta raskausvaiheessa. Miten arvelit selviytyä synnytyksestä, jos mies tulee mukaan ja tiuskii "älä valita".

Toisaalta, yritä olla vaikeroimatta ja ilmaise paha olosi muulla tavalla.

Vierailija
27/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet stressaa itsellesi keskenmenoa. ;)

Vierailija
28/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli samanlainen. Oksensin vaan ämpäriin ja selailin tabletilla 2plussaa, exän mielestä "draamailin" ja ylinäyttelin. Muistan ikuisesti terkkarin ilmeen kun ex valitti neuvolassa draamailustani ja terkka sanoi pahoinvoinnin olevan normaalia.  Huusi sitten parkkipaikalla että MINÄ nolasin hänet. 

Synnytyksen aikana lähti tupakalle, kun ei jaksanut huutoani. Ja vauvan hoitoon ei voinut osallistua kun kakka oli ällöttävää, puklu oli ällöttävää, napatynkä oli ällöttävä. Erottiin lapsen ollessa 8kk ja mies oli tyytyväinen saadessaan silloin tällöin leikkiä isää.  Nythän lapsi on jo teini.

Ja olimme olleet naimisissa 3 vuotta, olimm kolmekymppisiä ja mies oli vaikuttanut ihan normaalilta kunnes tulin yhteisellä päätöksellä raskaaksi! Ainoa, joka kenties oli antanut viitteitä tulevasta oli miehen häipyminen keilaamaan kun minulla oli migreeni.

Vierailija
29/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtukateus. Mies haluaa vähätellä naisen kykyä luoda ja synnyttää uusi ihminen.

Vierailija
30/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan jaksa kuunnella jatkuvaa kitinää aiheesta mille ei mitään voi

Vierailija
31/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voisi osoittaa jotain kiitollisuutta ja kunnioitusta raskaana olevaa naistaan kohtaan. Etenkin kun ap:n mukaan mies itse halusi lasta. Nainen on se joka kehossan tekee sen työn lapsen luomiseksi ja kärsii siitä.

Vierailija
32/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rakas, miehesi on täysi ääliö. Tänne saat valittaa, me kuunnellaan sua. Mullakin on kolme lasta ja tiedän täysin mistä puhut. Voimia!

Vierailija
33/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä vaikeroinnista sitten on? Jos ei mitään niin ryhdistäydy.

Vierailija
34/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli samanlainen. Oksensin vaan ämpäriin ja selailin tabletilla 2plussaa, exän mielestä "draamailin" ja ylinäyttelin. Muistan ikuisesti terkkarin ilmeen kun ex valitti neuvolassa draamailustani ja terkka sanoi pahoinvoinnin olevan normaalia.  Huusi sitten parkkipaikalla että MINÄ nolasin hänet. 

Synnytyksen aikana lähti tupakalle, kun ei jaksanut huutoani. Ja vauvan hoitoon ei voinut osallistua kun kakka oli ällöttävää, puklu oli ällöttävää, napatynkä oli ällöttävä. Erottiin lapsen ollessa 8kk ja mies oli tyytyväinen saadessaan silloin tällöin leikkiä isää.  Nythän lapsi on jo teini.

Ja olimme olleet naimisissa 3 vuotta, olimm kolmekymppisiä ja mies oli vaikuttanut ihan normaalilta kunnes tulin yhteisellä päätöksellä raskaaksi! Ainoa, joka kenties oli antanut viitteitä tulevasta oli miehen häipyminen keilaamaan kun minulla oli migreeni.

Huhu mikä miesvauva...

Vierailija
35/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että tuskin hän ainakaan sinun sijassasi tuollaista tiuskimista viitsisi kauaa kuunnella.

Iso mies sentään, joten oletan ettei enää käyttäydy kuin 5v pikku lapsi.

Vierailija
36/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, älkää antako miehen nähdä jos voit huonosti. Ei sillä ole väliä, vaikka olisit raskaana, eli asettanut kroppasi suureen rääkkiin, jotta mies saisi haluamaansa jälkikasvua. Hänhän on sentään MIES joten hänen tarpeensa ovat aina käytännössä tärkeimmät - voi miespoloa, jos hän joutuisi kohtaamaan pieniä epämukavia asioita elämässään. 

Vierailija
37/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin itsekkäitä ettei mitään rajaa.

Tai sitten heiltä puuttuu samaistumispinta noihin vaivoihin.

Ap:na etsisin netistä niitä videoita, joissa simuloidaan synnytyskipuja miehen kehoon.

Näitä vois pyörittää siinä kotona pitkien iltojen iloksi. Jos mies sattuisi vilkaisemaan myös, ehkä jokin aivosolu nytkähtäisi.

Vierailija
38/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ehdit tehdä abortin ja jättää sian?

Vierailija
39/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lohduttaa, että kun vauva syntyy niin teillä ei muuta olekaan kuin paha olla kummallakin.

Vierailija
40/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voisi osoittaa jotain kiitollisuutta ja kunnioitusta raskaana olevaa naistaan kohtaan. Etenkin kun ap:n mukaan mies itse halusi lasta. Nainen on se joka kehossan tekee sen työn lapsen luomiseksi ja kärsii siitä.

Ei taida olla olemassakaan tilannetta jossa naiset ei velvota miehiä palvelijaksi naiselle

Se on kirjaimellisesti luonnon antama tehtävä miehelle koska nainen kantaa myös hänen jälkikasvuaan. Eihän miehillä ole muuten mitään roolia maailman ihmisten hankkimisessa koska omaa tyydytystä ei lasketa osallistumiseksi.