Putous
Kommentit (293)
onks toi homo oikeesti toi kissin esittäjä?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:03"]
Anttihan on ihan järjettömän kaunis! :O
[/quote]
Stubb on kaunis ja treenattu. :)
ärsyttää kun hynynen ja mari eivät osaa olla yksilöinään, vaan nyt kun ovat pari, niin aina pitää tuoda samalla toista esille. hynynenhän oli niissä putous mainoksissakin, nyt mari esitti sitä ja koko ajan kuvattiin yleisössä. ärsyttävää.
essistä yritetään leipoa iina kuustosen tyylistä putouksen seksisymbolia
Perankosken hahmo oli tylsin ikinä!!! Eikö voi keksii jotain muuta ku kopioida miestään? Must se oli liian helppo valinta.. niin tylsä! Sit vielä kuvattiin koko ajan hynysen naamaa että kaikki varmasti tajuu ketä se parodioi..
Must Kissi (ihan paras, jo gerbiilien nimistä lähtien) ja Orava oli parhaat (no kato mä voin sanoo ku oon näin söpö ja sit se ilme siihen perään :D).
Ei oikein irronnut nauruja, olen tykännyt enemmän vanhasta Putouksesta. Jään kuitenkin odottamaan, miten kehittyy, ennenkin kausi on aina parantunut loppua kohden.
Sketsi ihmisten korvaamista koneista oli hauska. Samoin Kissin ja Svetlanan hahmot oli mahtavia. Muut oli minusta vähän heikkoja, pidän enemmän hahmoista, joissa kiteytyy johonkin tunnistettavaan ihmistyyppiin liitetyt stereotyypit ja epäolennaisetkin piirteet (esim. Aku Hirviniemen Usko Eevertti Luttinen ja Harjakainen; Sanna-Raipe Helminen tai Ansku).
Orava oli myös hyvä :) liitto-orava heh. Marihan on hynysen kumppani. Nyt vasta hokasin.
Oioioi, nautin kun voin fitnesstytöille heittää kissi läppää täst edes. Aikakin et niistä tehdään parodiaa. Antti on niin kaunis ja komee eli tietty homo. Ehkä komein suomalainen miesnäyttelijä juuri nyt.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:13"]
Oioioi, nautin kun voin fitnesstytöille heittää kissi läppää täst edes. Aikakin et niistä tehdään parodiaa. Antti on niin kaunis ja komee eli tietty homo. Ehkä komein suomalainen miesnäyttelijä juuri nyt.
[/quote]
"Eli tietty homo"
Wtf?
"13 viimeistä on sotaveteraaneille!"
Mari Perankoski oli, kuten saattoi odottaa, umpisurkea. Miksi se ylipäänsä otettiin tonne? Antti Holma ekan jakson perusteella paras.
Mulle positiivinen yllätys koko jakso. En edes meinannu kattoo. Tekemisen puutteessa aloin katsoo ja yllätyin iloisesti.
Mikä se Karjalan Kandalfin sisääntulobiisi on?
Onkohan kuin hauska tällä kertaa. Odotukset on korkeella.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:57"]
[/quote]
Peer Günt, Bad Boys are here. Ihan helvetin hyvä suomalainen rock-bändi!
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:57"]
[/quote]
Peer Günt, Bad Boys are here. Ihan helvetin hyvä suomalainen rock-bändi!
[/quote] hei kiitti. Mä mietin myös mikä se oli.
Parhaat olivat LEM-Jusu, Kissi Vähähiilari ja Svetlana.