Milloin eka kertaa seksiä synnytyksen jälkeen?
Juu, eli koska teillä on eka kerran puuhasteltu synnytyksen jälkeen?
Kommentit (38)
Viikko synnytyksestä. Tosin minulle tehtiin kiireellinen sektio.
Noin 5 viikkoa synnytyksen jälkeen. Kun vuodot olivat loppu.
2 vkoa synnytyksen jälkeen kun vuoto loppui. Oli vain 1 tikkikin, joka parani alle viikossa.
Muistaakseni jotain 5-6 viikkoa synnytyksestä. Jännitti ihan hirveästi muttei se niin hirveää ollutkaan =D
Vastauksia kiitos! Mua kiinnostaa kovasti. Ja harrastitteko jotain käsipelihommia tms, ennen kuin uskatauduitte yhdyntän?
Mulla nyt 2 vkoa synnytyksestä, vielä toisinaan vähän tiputtelee. Tikkejäkin tuli, mutta nyt ovat viimeisetkin lähteneet. Mietin, että joko uskaltaa...
-Ap
Sitten, kun uusi raskaus oli haaveissa.
Ensimmäisen lapsen jälkeen 2 kk mutta sattui vielä niin odoteltiin kuukausi vielä nii sitten pystyi jo normaalisti harrastamaan. Toisen lapsen jälkeen 3 viikkoa. Joo käsipelillä vähän alkuun "tunnusteltiin" muutaman kerran ennen kuin uskalsi kokeilla yhdyntää.
Niin näkyy... Joku kateellinen, joka ei oo koskaan saanu.
Kyllä varmaan uskaltaa jos itsestä siltä tuntuu ja käyttää kondomia. Hienoa jos parin viikon jälkeen jo haluttaa. Mulla oli aika kauan halut kadoksissa ihan hormonien, alapään kivun ja koliikkivauvan tuoman väsymyksen takia. Yhdyntä kävikin kipeää varmaan vielä puoli vuotta synnytyksestä, välilihanleikkausarpi kipuili ja imetys aiheutti kuivuttaa. Liukkari auttoi, mutta aika kauan tosiaan kävi ainakin vähän kipeää. Se on niin yksilöllistä.
Ekan jälkeen tais mennä se 6 viikkoa ja oisko toisen jälkeen ollut 2-3 viikkoa. Kyllähän siinä liukkaria tarvii, kun ei omat hormonit toimi, vaikka mieli tekeekin.
Synnytyksestä kohta 8 viikkoa, välilihaa leikattiin ja tikkejä oli useampi. Muutama päivä sitten kokeiltiin ekan kerran yhdyntää, jännitti enemmän kun ihan se ensimmäinen kerta vuosia sitten. Tänä aamuna edellisen kerran yhdyntä ja kipeää se käy.. Jälkitarkastus on vielä tuloillaan.
Ekan synnytyksen jälkeen 9. päivän päästä ja toisesta meni kaks viikkoo. Ihan yhdyntä oli silloin.
Sairaalassa 3. päivänä kun mies halus. Onneksi ei ihan heti tärpännyt.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:11"]
Sairaalassa 3. päivänä kun mies halus. Onneksi ei ihan heti tärpännyt.
[/quote]
Älä puhu paskaa
Himojensa orjat ne täällä miettii, olis pakko taas saada. Kyllä se haluttomuus on niin kauheaa, joskus sais olla vaan ihan rauhassa, eikä tarttis aina miettiä seksiä.