Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin käyttää suolatonta Putin-voita? Vinkkejä, reseptejä, ohjeita?

Vierailija
27.08.2014 |

Nyt on santsattu jääkaappiin suolatonta Putin-voita.

Mutta, mutta.... Mihin tuollaista suolatonta voita kannattaa käyttää? Mihin ja millaiseen käyttöön se parhaiten sopii? Mihin sinä suolatonta voita käytät?

Leivontaan (makeisiinkin leivonnaisiin) kehotetaan aina lisäämään suolaa mikäli voi on suolatonta. Levitteenäkin pintaan rapsautettu sormisuola tuo maut parhaiten esiin. Mitä järkeä koko suolattomassa voissa siis on, jos suolaa joutuu maun vuoksi kuitenkin erikseen vielä lisäämään? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppikakkujen kuorrute.

Vierailija
2/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat jotain mille sinulla ei ole käyttöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä käytän kaikkeen ruuanlaittoon (esim kokolihan ruskistus, sipulien ja kasvisten kuullotus jne) ja leivontaan ihan normaalisti.

Vierailija
4/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:45"]

[/quote]

"No kun halvalla saa..." (Vilen, Sulo. Tankki täyteen. 1978-1980.)

Vierailija
5/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ihan kuten normaalivoita, mutta lisään suolaa sitten. Esim. leivälle tuota + vähän sormisuolaa. Tai ruoan laittoon tuota ja vähän normaalia enemmän suolaa sitten. 

"Mitä järkeä koko suolattomassa voissa siis on, jos suolaa joutuu maun vuoksi kuitenkin erikseen vielä lisäämään? "

No sitä järkeä, että saapahan ainakin itse valita paljonko lisää sitä suolaa, vai lisääkö ollenkaan ja maustaa muilla mausteilla. Ei ole kellekään iso vaiva lisätä sitä suolaa makunsa mukaan. 

Vierailija
6/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:45"]

[/quote]

"No kun halvalla saa..." (Vilen, Sulo. Tankki täyteen. 1978-1980.)

[/quote]

Pikemminkin sanoisin että ostan koska saan sillä hinnalla mikä on mielestäni oikea - me täällä Suomessa maksamme kaikesta tuplahinnan oli sitten kotimaista tai tuotua... Kun vertaa muiden maiden ruokien hintoihin (ja laatuun) niin joka päivä on kusetettu olo! Siksi ostan kaiken mitä irti saan nyt näistä pakotetuotteista. Jääkaapissa on nyt 20 pkt tuota voita, nuoriso leipoo paljon ja itse myös. Ja toki ruuanlaittoon menee päivittäin.  

Vierailija
7/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön sitä