Ystävien mökillä. Miehet saunassa keskenään.
Olimme ystävien luona viikonloppua viettämässä mökillä upeissa maisemissa jälleen kerran. Ollaan ystävien kanssa tunnettu yli 10 vuotta ja ollaan siis heteroparisuhteissa. Ikää +40v kaikilla noin suunnilleen. Meillä on ollut tapana että mökillä saunotaan aina miehet keskenään ja naiset keskenään periaatteella. Niin siis nytkin. Näin miehenä oli pakko kirjoittaa tänne koska nyt tapahtui ihan jotakin kummallista. Saunottiin kaverin kanssa, käytiin aina välillä uimassa ja hörpittiin saunaoluita sopivasti. Näin mentiin muutama kierros, kunnes jossakin vaiheessa menin istumaan löylyyn takaisin ja sitten kaveri tuli perästä löylyyn. Kun ovi aukesi kaveri astui sisään puolierektiossa ja jotenkin hän yritti sitä peitellä laudeliinan takana. Hän huomasi ilmeisesti, että näin hänen tilansa, kun tuli sellainen kiusallinen hiljaisuus. Yritin siinä jotakin juttua saada aikaiseksi, mutta näky oli ollut sen verran kiihottava että myös itselläni alkoi kalu kovettumaan. Mitä helvettiä siis oli tapahtumassa. Ilmassa oli sellainen jännittävä lataus. Kaveri kysyi sitten minulta suoraan, että mitenkäs seksi nykyisin vaimon kanssa sujuu. Totesin vain, että ihan perussettiä on ja homma toimii. Sitten kaveri kysyi, että onko hän runkannut miehen kanssa ja voisiko kuvitella tekevänsä noin. Hän myöskin sanoi, että minulla on hyvännäköinen kroppa ja kalu, jota hän voisi hyväillä. En osannut sanoa enää mitään, mutta seisova kaluni kertoi ilmeisesti kaiken. Kaveri tarttui siihen ja alkoi hyväilemään kädellä ja suulla sitä. Yritin itse myös hämilläni kaverin kalua käsitellä siinä kun kiiman määrä oli suuri. Nyt olen ihan hämilläni tapahtuneesta. en uskalla puhua vaimolle tästä ja toisaalta luulenpa, että tämä ei jäänyt tähän kertaan. Kokemus oli mahtava, mutta morkkis on suuri. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (11)
Juteltiin vaimoistamme ja molemmilla rupesi seisomaan
Ihan siis helvetin kiihottava tarina. Ikinä en luultavasti voisi homoseksiä tosipaikan tullen harrastaa, mutta tämä stoori kyllä sai kangen ihan kovaksi.
Ooh, tästä tahtoisin kuulla lisää, tai muita vastaavia tarinoita. - Nainen 40+
Löytyykö lisää vastaavia kokemuksia?
Älä nyt vaimolle ala kertomaan. Runkkasitte vain toisianne. Vai otitko munaa suuhunkin?
ilmeisesti olen umpihetero kun minulla ei värähtänyt alkuunkaan.
Olkaa miehet varovaisia, saattaa loukata kumppania aika pahasti.
m38
Kyllä otimme suuhun ja laukesin kaverin suuhun. Päätin, että vaimolle en kerro vaikka ahdistaa. Tässä voisi mennä pitkäaikainen kaverisuhde katkolle ja toisaalta molempien liitotkin voisi mennä karille. Yllätys minulle on kaverin bi seksualisuus. Eipä silti, että tuntui tämä itsellekin helvetin hyvältä. Ollaan menossa syyskuussa porukalla vielä mökille tarkoituksena mennä auttamaan veneen nostossa. Saa nähdä miltä kohtaaminen tuntuu. Eikös täällä ole muita kenellä olisi samanlaisia tuntemuksia tai tapahtumia kaveripariskunnan kesken?
tulitko?