Luokkasi ja miten kutsut sukupuolielintä?
Minä kutsun sitä yleensä sukupuolielimeksi, tai epämuodollisessa tilanteessa pelkästään sukuelimeksi.
Jos tarvitsee spesifioida kumman sukupuolen elimestä on kyse, sanon penis taikka vagina. Mutta yleensähän se ilmenee kontekstista joka tapauksessa.
Niin ja olen siis yläluokkaa, taloudellisesti ja kulttuurisesti.
Kommentit (78)
Pimpsaloora ja mulukku. Mieheni on öljysheikki ja minä edustusvaimo.
Minä kutsun näin: Pillupillupiluupillluuu! Tuletulejo, pillupillupillupilluuuuuu! Pilluuuu, pillupillulipilluuu!
Miehen sukupuolielimiä en kutsu. Olen luokaton.
Aloitin tänä syksynä toisen luokan. Puhun yleensä alapäästä, jos tarkemmin täytyy eritellä, puhun vaginasta/emättimestä ja peniksestä. Mielestäni pimpin ja pippelin kaltaiset sanat ovat iljettäviä, en ymmärrä minkälainen ihminen puhuu sellaisista esim. lapsilleen. Pillulla ja kullillakin on vähemmän irstas kaiku.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:30"]
Ulkosynnyttimet ja siitin.
Omasta mielestäni kuulun hyvinvoivaan keskiluokkaan, mutta usein minua pidetään hienostelijana.
[/quote]
kumma juttu
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:30"]
Ulkosynnyttimet ja siitin.
Omasta mielestäni kuulun hyvinvoivaan keskiluokkaan, mutta usein minua pidetään hienostelijana.
[/quote]
kumma juttu
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:31"]
Peenis ja vaagina, jos nyt on ääneen pakko mainita. Kuulun papistoon.
[/quote]Peenis ja Vaagina kuulostaa komeilta nimiltä kun ne saarnastuolista mainitset kirkkokansalle.
Olen kuninkaallinen emmekä puhu noista ääneen.....phyh!
Rakkaalla elimellä on monta nimeä... Kulli, kikkeli, kyrpä, kalu, penis, pillu, pimppa, pimppi, pimpura, pampura, pimppaloora, emätin, vagina. Olen työväenluokkataustainen lisensiaattitutkinnon suorittanut. En koe olevani eliittiä, olen lähinnä "luokaton".
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:31"]
Peenis ja vaagina, jos nyt on ääneen pakko mainita. Kuulun papistoon.
[/quote]Peenis ja Vaagina kuulostaa komeilta nimiltä kun ne saarnastuolista mainitset kirkkokansalle.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:15"]Häveliäästi vaikenen moisista, punastelen ja käännän katseeni. Olen kerjäläinen.
[/quote]et kuitenkaan keppikerjäläinen?
[/quote]
Saati heppikerjäläinen?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:10"]
Minä kutsun sitä yleensä sukupuolielimeksi, tai epämuodollisessa tilanteessa pelkästään sukuelimeksi. Jos tarvitsee spesifioida kumman sukupuolen elimestä on kyse, sanon penis taikka vagina. Mutta yleensähän se ilmenee kontekstista joka tapauksessa. Niin ja olen siis yläluokkaa, taloudellisesti ja kulttuurisesti.
[/quote]
ihminen joka selittää olevansa jotain luokkaa niin siltä puuttuu käytöstavat, jonka voisi olettaa kuuluvan johonkin luokkaan
Tavara ja sillä miehen elimellä ei niin väliä. Olen kauppias.
No voihan vitun vittu, vittuhan se on, vittu! Olen alaluokkaa.
Luokkani on 7F ja käytän sanaa pimppi.
7luokalla oleva tyttö olen ja yleensä käytän nimitystä sukupuolielin. Jos täytyy kuitenkin luokitella naisen vai miehen niin naisella vagina ja miehellä penis.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:49"]Olen kuninkaallinen emmekä puhu noista ääneen.....phyh!
[/quote] Minä olen narri ja kutsun nimillä "teidän kuninkaallinen korkeutenne" ja "hänen alamaisensa".
Reiska ja Kaisa. Olen alempaa alaluokkaa.
Heluvetkutin ja riemurasia. Luokkani on paras A.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:44"]
Munkki ja makkara. Olen Suomen presidentti.
[/quote]
HYVÄ SAULI!
Alakoulun (ala-asteen) 1A.
Pippeli. Pimppi.