Luokkasi ja miten kutsut sukupuolielintä?
Minä kutsun sitä yleensä sukupuolielimeksi, tai epämuodollisessa tilanteessa pelkästään sukuelimeksi.
Jos tarvitsee spesifioida kumman sukupuolen elimestä on kyse, sanon penis taikka vagina. Mutta yleensähän se ilmenee kontekstista joka tapauksessa.
Niin ja olen siis yläluokkaa, taloudellisesti ja kulttuurisesti.
Kommentit (78)
Ylempi keskiluokka. Julkisessa puheessa penis ja pimpero. Vaimolle kulli ja pillu.
Eliittiä. En käytä tuollaisia sanoja lainkaan, mutta jostain äärettömän sivistyneestä syystä pidän sanasta römpsä.
Sanan k-ä käyttäjiä pidän alaluokkaisina.
Luokkani on "kokoomusta äänestävä espoolainen" ja Vittua kutsun ulkosynnyttimeksi ja Kyrpää... en muista sitä hienoimman kuuloista nimeä tähän hätään..
Penis & vagina, joskus pillu.
Kuulun nisäkkäiden luokkaan.
Pesä ja muna. Olen jumalasta seuraava.
Yläasteella luokka oli 7-9B, lukiossa 1-3C. Milloin mitkäkin nimitykset, tilanteesta riippuen.
Vaikea sanoa yksiselitteisesti, miten niitä sanon.
Penis ja emätin kait työssäni?
Penis ja alapää kavereille?
Penis ja pillu av:llä?
Se ja alapää miehelle?
Pippeli ja pimppi lapsille? Riippuu niin asiayhteydestä, jossa puhun ja kenelle puhun.
Olen yläluokkaa taustaltani, mutta tällä hetkellä elämäni on kuin työläisen.
Tarvittaessa väännän mallin vaikka rautalangasta, nyt pestään alapää, pimpsa, pillu, vittu tai ihan minkä ylä-,ala- tai keskiluokkainen dementikko ymmärtää, lähihoitaja olen, siis kastitontakin alempaa pohjasakkaa olen ja ylpeä siitä.
Aplla on hiekkaa vaginassaan monia hetaareja koska kukaan ei ole niin yleellinen että olisi sinne kurkistanut
En ole enää koulussa enkä kerro perhesalaisuuksia.
No niin 9c, kyllä sitä vittua on kuultu.
-teidän luokanohjaaja
Penis ja pillu. En käy enää koulua.
Naisen laite ja miehen SE.
Olen akateeminen ja miehelläni on Sir arvo. Omaisuutemme on satoja miljardeja.
9B:llä olen, sanon pillu ja kyrpä.