Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttailevat hymiöt viesteissä?

Vierailija
04.09.2021 |

Mitä haluat sanoa, kun laitat vastakkaiselle sukupuolelle flirttailevia hymiöitä? Esimerkiksi 🥰❤️😍😛😏. Tarkoitatko mitään vai ovatko vain hauskanpitoa tai yhteenkuuluvuutta platonisesti? Miehen puhelinta selailin, kun ollut viime aikoina poissaoleva ja tuollaisia merkkejä sisältäviä viestejä löysin.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu tosi paljon tyypistä. Työkavereiden kesken lähetellään mm. noita. Pitää vain tietää, ettei kukaan ymmärrä väärin. Eli luultavasti ei tarkoita mitään.

Vierailija
2/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoitan, että rakastan suklaata, niin voin lisätä sydänsilmät. Jos valehtelen voin lisätä silmäniskun.

Vain minun logiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei merkkaa mitään erikoista. Kavereiden kesken lähetellään, oli kumpaa sukupuolta tahansa. Onko siis mies myös vastaillut viesteihin sydämillä?

Vierailija
4/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu tosi paljon tyypistä. Työkavereiden kesken lähetellään mm. noita. Pitää vain tietää, ettei kukaan ymmärrä väärin. Eli luultavasti ei tarkoita mitään.

iis en tajua työkavereiden kesken jotain sydänjuttuja...

Vierailija
5/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoitan, että rakastan suklaata, niin voin lisätä sydänsilmät. Jos valehtelen voin lisätä silmäniskun.

Vain minun logiikkaa.

Ei ollut tällaisesta kyse, vaan oli vastattu esimerkiksi kohteliaisuuteen sydämellä. Ilmaisi siis tunnetta miestäni kohtaan? Ap

Vierailija
6/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista laittaa platonisesti, osa ihastuneena, että riippuu tapauksesta.

Vierailija
7/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä käytä kuin perheelle ja lähimmille ystäville. Minusta nuo emojit ilmaisevat rakkautta, vaikka tiedän etteivät kaikki niin ajattele. Ehkä olen vanhanaikainen.

Vierailija
8/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies vastannut flirtti hymiöillä naiselle ap?

Vierailija
9/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain minun logiikkaa.

Ei ollut tällaisesta kyse, vaan oli vastattu esimerkiksi kohteliaisuuteen sydämellä. Ilmaisi siis tunnetta miestäni kohtaan? Ap

Olisin enemmän huolissani siitä, että miehesi latelee kohteliaisuuksia kuin siitä miten niihin vastataan.

Vierailija
10/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies vastannut flirtti hymiöillä naiselle ap?

Osaan oli. Ei laittele minulle kuin harvoin sydämen viestiin. Sanoi vain, että laittoi takaisin, kun nainenkin laittoi. Ap

Vierailija
11/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain minun logiikkaa.

Olisin enemmän huolissani siitä, että miehesi latelee kohteliaisuuksia kuin siitä miten niihin vastataan.

Kehui sitä, miten nainen hoiti työjutun, ei ulkonäköä tms. Ap

Vierailija
12/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin laittavat mitään sydämiä viesteihin. Kyllä ne ovat enemmän naisten juttuja. Mutta en nyt vielä huolestuisi enempää. Nuo 😝🤪-jutut ovat hassuttelua varten. En laskisi niitä flirtiksi.

Vierailija
13/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä suoraan sanottuna ymmärrä noiden hymiöiden käyttöä, jos kyseessä ei ole todella läheinen ihminen. Eli minä taas olisin varuillaan, ap! Ikävä sanoa näin, mutta seuraisin tilannetta tarkasti.

Vierailija
14/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silmäniskut sun muut kielihymiöt tarkoittavat hauskanpitoa, mutta sydämien merkitys on erilainen. Minä käsitän ne aina kuvaamaan syvää tunnesidettä. Olipa se ystävyys tai rakkaus. Onko mies ja työkaverinainen hyviä ystäviä keskenään? Tunteneet vuosia?

Vierailija
15/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silmäniskut sun muut kielihymiöt tarkoittavat hauskanpitoa, mutta sydämien merkitys on erilainen. Minä käsitän ne aina kuvaamaan syvää tunnesidettä. Olipa se ystävyys tai rakkaus. Onko mies ja työkaverinainen hyviä ystäviä keskenään? Tunteneet vuosia?

Eivät ole tunteneet pitkään, maksimissaan puoli vuotta. Ovat yhteisessä projektissa, joten tekevät päivittäin töitä yhdessä. Ap

Vierailija
16/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde niillä on…

Vierailija
17/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en usko, että mies huvikseen flirttailevia hymiöitä lähettelee. Aina niillä joku merkitys on. Miehet eivät edes tykkää hymiöistä.

Vierailija
18/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin huolissani naisesta joka tutkii miehensä puhelinta.

Vierailija
19/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä lähettelen. En välttämättä sydämiä, mutta silmäniskuja sun muuta hauskaa. Piristää kummasti työpäivää.

Vierailija
20/53 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin huolissani naisesta joka tutkii miehensä puhelinta.

Tiedän. Tein väärin. Tuli vaan niin suuri epätoivo, kun huomasin miehen käytöksen muuttuneen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi