Flirttailevat hymiöt viesteissä?
Mitä haluat sanoa, kun laitat vastakkaiselle sukupuolelle flirttailevia hymiöitä? Esimerkiksi 🥰❤️😍😛😏. Tarkoitatko mitään vai ovatko vain hauskanpitoa tai yhteenkuuluvuutta platonisesti? Miehen puhelinta selailin, kun ollut viime aikoina poissaoleva ja tuollaisia merkkejä sisältäviä viestejä löysin.
Kommentit (53)
Kyllähän tuo miehen käytöksen muuttuminen ja noiden viestien löytäminen yhdessä viittaavat ihastumiseen. Ei vielä ole tapahtunut välttämättä mitään, mutta jonkinlainen henkinen yhteys heillä luultavasti on. Toivottavasti ei koskaan muutu fyysiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo miehen käytöksen muuttuminen ja noiden viestien löytäminen yhdessä viittaavat ihastumiseen. Ei vielä ole tapahtunut välttämättä mitään, mutta jonkinlainen henkinen yhteys heillä luultavasti on. Toivottavasti ei koskaan muutu fyysiseksi.
Minulle tuo henkinen yhteys ja ihastuminen olisi jo tosi iso juttu. Vaikka mitään fyysistä ei tapahtuisi. Tuntuisi tosi petetyltä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin firman sisäisissä teams-viesteissä, työkavereiden välisissä whatsapp-viesteissä ja jopa työkavereiden facepäivityksessä sinkoilevat sydämet, silmäniskut, nyrkit, peukut ja muut. Ei väliä sukupuolella. Joku sen aloitti ja siitä se sitten levisi. Innokkain sydäntenjakaja on sinkkumies. Ei flirttaa, on vain isosti tunteva ja empaattinen tyyppi.
Ryhmässä se onkin sallittua. Meilläkin flirttaillaan täysillä työpaikan ryhmässä. Mutta kahden kesken täysin eri juttu. Olen varma, että jotain on meneillään. Valitettavasti.
Henkinen yhteys olisi ainakin minulle pahempaa kuin satunnainen kännipano.
Seuraile ap tilannetta! Onko miehen käytös muuten muuttunut? Kiinnittääkö enemmän huomiota ulkonäköön tms?
Vierailija kirjoitti:
Seuraile ap tilannetta! Onko miehen käytös muuten muuttunut? Kiinnittääkö enemmän huomiota ulkonäköön tms?
On kyllä. Urheilee enemmän. On myös ostellut uusia vaatteita. Hui, nyt rupesi pelottamaan, kun tajusin tuon asian :( Ap
Onhan tuo nyt täysin selvä juttu! Pettämistä kohti ollaan kovaa vauhtia menossa. Tai minkä kukakin pettämisenä näkee. Itse en katselisi hyvällä tuollaisten viestien laittoa. Minustakin henkinen pettäminen on pahempaa kuin fyysinen (jos siis joku satunnainen pano baarista).
Minä taas ilmaisen välittämistä sydänviesteillä. Käytän punaista ja pinkkiä sydäntä, koska olen tottunut. Tiedä kyllä että esimerkiksi keltainen sydän olisi turvallisempi vaihtoehto vastakkaiselle sukupuolelle.
Olet jäljillä. Mies ei itsekään välttämättä tiedosta mihin suunta kulkee, joten älä syyllistä.
https://www.shirleyglass.com/qa.htm
Tuolla hyvin kerrottu ja tuo kirja on uskomattoman hyvä.
Se sanoma: kun nainen ja mies ovat ystäviä, ja ystävyys alkaa syventyä, ollaan todellakin kaltevalla pinnalla. Ei ole sama homma kuin teininä alkanut kaveruus jossa toinen nähdään sisarellisesti.
millä oikeudella sinä tutkit miehesi puhelinta? kunnon psykolehmä
Vierailija kirjoitti:
millä oikeudella sinä tutkit miehesi puhelinta? kunnon psykolehmä
Kerroin jo tuolla aiemmin, että olin todella epätoivoinen miehen käytöksen muutoksesta. Ja että tiedostan, että tein väärin. Ap
Täältä (arvostettu psykologi tehnyt, ei ole mitään hömppätestejä): https://www.shirleyglass.com/quizzes.htm
Minä en usko miehen ja naisen väliseen ystävyyteen. Aina jommalle kummalle tulee tunteita mukaan. Etenkin, jos kummatkin viehättäviä ja suunnilleen saman ikäisiä.
Uskon miehen ja naisen ystävyyteen vain silloin, kun ystävyys on alkanut lapsuudesta. Ollaan kuin sisko ja veli.
Mitä ihmettä ovat flirttihymiöt?? Ihan uusi käsite minulle.
Kyllä siellä aina jonkinlainen jännite on. Riippuu moraalista, lähteekö toteuttamaan.
Itse tykkään jonkun verran flirttailla viesteissä ja livenä, vaikka varattu olenkin. Siitä pidän huolen etten flirttaile aina saman tyypin kanssa.
Mä laitan noita punaisia sydämiä ja sydänsilmiä kaikille läheisille, rakkaille ihmisille. Huomaa kyllä, että miehet menee siitä helposti hämilleen, kun miettivät inko siinä "tunnetta" mukana. Siinäpähän miettivät ja analysoivat, putkiaivoillaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan noita punaisia sydämiä ja sydänsilmiä kaikille läheisille, rakkaille ihmisille. Huomaa kyllä, että miehet menee siitä helposti hämilleen, kun miettivät inko siinä "tunnetta" mukana. Siinäpähän miettivät ja analysoivat, putkiaivoillaan. 😅
Minä myös!🤭Ja laitan jatkossakin!
Meillä ainakin firman sisäisissä teams-viesteissä, työkavereiden välisissä whatsapp-viesteissä ja jopa työkavereiden facepäivityksessä sinkoilevat sydämet, silmäniskut, nyrkit, peukut ja muut. Ei väliä sukupuolella. Joku sen aloitti ja siitä se sitten levisi. Innokkain sydäntenjakaja on sinkkumies. Ei flirttaa, on vain isosti tunteva ja empaattinen tyyppi.