Missä salilla käytte?
Noniin av-mammat paljastakaapas! Itse käyn Leppävaaran Fressissä
Kommentit (10)
Meiltä kotoa alakerrasta löytyy täydellisesti varusteltu kotisali. Ei tarvii muiden tuhertamista kattella. Ennen tätä kävin elixiassa.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:38"]Meiltä kotoa alakerrasta löytyy täydellisesti varusteltu kotisali. Ei tarvii muiden tuhertamista kattella. Ennen tätä kävin elixiassa.
[/quote]
Siis onkiniemen elixiassa, jos tarkkoja ollaan.
Kuka eisaleilija täällä alapeukuttelee?
Mitä vikaa martsarin 24/7:ssa!!!! Nyt pahoitin mieleni. Miten selviän.
Motivus Center. Onko Tiksin Fressi hyvä paikka? Voisin ottaa kakkospaikaksi.
Olen varmaan ainut joka käy paikalliaen pikkukylän jäähallin yhteydessä olevassa "punttiluolassa" poikain kanssa. Ei ole hienostelupaikka.
Martinlaakson 24/7!