Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa asussa mennään taidenäyttelyyn?

Vierailija
08.09.2014 |

Pitääkö miehillä olla puku vai käykö farkut tai jotkut muut arkisemmat housut? Munchia ajattelin mennä katsomaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mennään pukeutuneena joko klovniksi, kapteeni Jack Sparrow'ksi tai Jussi Lammeksi.

Vierailija
2/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleissa arkivaatteissa. Näyttelyn avajaisiin jos on kutsuttu niin ehkä voisi jotain fiinimpää laittaa päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smart casual on sopiva, ei tarvitse laittaa juhlatamineita mutta arkivermeet ei myöskään sovi.

Vierailija
4/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkuista tehty poncho

Vierailija
5/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ny että joku vastasi asiallisestikin.

Vierailija
6/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva vähän panostaa pukeutumiseen kun menen museoon. Toisaalta minusta on aivan mahtavaa että museoon voi mennä vaikka suoraan lenkiltä. Kiasman ilmaispäivässä näin miehen juoksutrikoissa. Joten älä turhaan stressaa :)  ( niin ja jos näyttelynavajaisista olisi kyse, pukeutuisin juhlavammin).

Vierailija
8/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:34"]

Smart casual on sopiva, ei tarvitse laittaa juhlatamineita mutta arkivermeet ei myöskään sovi.

[/quote]

No riippuu varmaan minkälaiset arkivermeet itse kullakin on. 

Mun arkikuteet käyvät mainiosti taidenäyttelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:47"]

Kiitos ny että joku vastasi asiallisestikin.

[/quote]

Ole hyvä vain. Kirjava poncho on persoonallinen valinta rohkealle pukeutujalle, lisäksi se korostaa tapahtuman taiteellista luonnetta. 

Vierailija
10/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja t-paita käy mainiosti

verkkarit ja napapaidat vois tosin jättää kotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue päällesi farkkuhaalarit ja wifebeater paita niin erotut joukosta.

Vierailija
12/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

borat uikkari ja kellukkeet  batgirl asu. Avot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa:) ymmärrän hyvin, jos haluaa laittaa jotain "parempaa". Eihän arki tai juhla tunnu miltään, jos ei koskaan panosta tai mikään ei ole erityistä. Tulee elämästä mielenkiintoisempaa, kun kaikki ei ole sitä samaa:)

Vierailija
14/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että nämä akat täällä käy taidenäyttelyissä?

Niiden kulttuuriharrastukset rajoittu pillun kaivamiseen sohvalla bb:tä katsellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taidenäyttelyyn voi mennä ihan omana itsenään, sellaisissa vaatteissa kuin haluaa, vaikka farkuissa. Jos on hyvin fiini paikka, siistit arkivaatteet on hyvä valinta. Ja kuten muut sanoivatkin, näyttelyn avajaisiin kannattaa pukeutua juhlavammin. 

 

Yleisesti ottaen kuitenkin olen sitä mieltä, että "come as you are". 

 

T: galleriatyöntekijä

Vierailija
16/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidenäyttelyyn mennään katsomaan 

tauluja eikä itseään näyttämään .

Iha erikoista että joku ei tiedä .

Vierailija
17/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidenäyttelyyn mennään katsomaan 

tauluja eikä itseään näyttämään .

Iha erikoista että joku ei tiedä .

 

Vierailija
18/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin,  että päällystakki ja reppu tai iso käsilaukku täytyy jättää narikkaan/säilöön. Tai joku farkkutskkikin voi olla päällä, kunhan se pysyy päällä. 

Vierailija
19/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paljon taidenäyttelyissä. Esim. Ateneumin lähes kaikki näyttelyt. Kaikenlaisia pukeutumistyylejä on ihmisillä eikä siellä kukaan toisiaan tarkastele. Itse pukeudun niinkuin muulloinkin kaupungilla liikkuessani. Puhtaisiin, siisteihin vaatteisiin. Näyttelyjen avajaisissa (aika harvoin ollut) käytän vähän 'juhlavampia' vaatteita.

Vierailija
20/27 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringeissä ja smokissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi