Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui, koska en lähtenyt mukaan uimaan!

Vierailija
11.10.2014 |

Minulla kuukautiset ja vuodan aivan hirveästi. Tampooni siis aivan turha kapistus tällä hetkellä. Lisäksi olen kertaalleen sairastanut kohtutulehduksen ja jouduin syömään tupla-antibootteja pitkään. En halua tietoisesti ottaa riskiä, että saisin kohtutulehduksen uudelleen, enkä muutenkaan tykkää uida kuukautisten aikaan. Kuka nyt tykkäisi?? 

Mies vain tokaisi, että laittaisin tampoonin. Kun kieltäydyin, suuttui. 

Naurettavaa, vai mitä :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, anna olla toisen märinät. Ei kaikkea tarvitse yhdessä tehdä. Mä en ole lähtenyt perheen kanssa ikinä uimahalliin koska inhoan niitä paikkoja. Mies ei taas välitä lähteä vaikka kirjastoon tai ystävien lasten synttäreille. Hyvin pärjäämme molemmat lasten kanssa yksinäänkin, emme edes vaadi mitään selityksiä toisilta, jos ei halua niin ei halua.

Vierailija
2/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea sille, että jos se sit maksaa sun lääkärit, antibiootit ja tekee kaikki kotityöt kun oot kohtutulehduksessa, niin toki lähdet uimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimaan? Keskellä lokakuuta? Menettekö järveen uimaan? Vai uimahalliin?

Vierailija
4/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:26"]

Totea sille, että jos se sit maksaa sun lääkärit, antibiootit ja tekee kaikki kotityöt kun oot kohtutulehduksessa, niin toki lähdet uimaan.

[/quote]Ei tarvitse todeta mitään, ei selitellä eikä miettiä toisen suuttumusta. Toinen menköön yksinään tai olkoon menemättä, aikuisten pitää osata päättää itse tekemisistään.

Vierailija
5/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko et ole tehnyt millään tavalla selväksi hankaluutta tai hän vain möksähti. Ei kumpaankaan nyt enää auta asian vatvominen, mutta toisessa tilanteessa voit selväsanaisemmin ilmaista asian hankaluus. Kerro, ettei se ole hyvä terveydellesi ja et halua, että uima-allas suljetaan puhdistusta varten verivanasi takia, josta voi seurata teille jopa kustannuksia. 

Kun hänellä ei ole sellaisia joka kuukausi toistuvia vaivoja, ei hän osaa suhtautua siihen kuin asiana, jonka yleensä muutenkin "hoidat" eli piilotat tampooneilla vessakäynneillesi.

Vierailija
6/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisiköhän mies itsekään uimaan jos perse vuotaisi?

Vierailija
7/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

????