Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kaverin mies piilovittuilee jatkuvasti?

Vierailija
11.10.2014 |

Jos olemme porukalla jossain tai jollakulla kylässä, ja tämä mies mukana, niin ihme naljailua tämän miehen toimesta koko ajan. Huumorin varjolla kertoo miten tomaatit olisi voitu leikata paremmin, mitä mieltä on jonkun uusista tapeteista jne. Tähän mennessä kaikki ovat vain nauraneet vaikka selvästi vituttaa. Mistä tällainen käytös?!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:39"]Onko se Porista tai muualta Satakunnasta lähtöisin?   [/quote] Satakuntalaiset puhuu paskaa seläntakana. Pohjalaiset taas ovat mielestään oikeutettuja tälläiseen naljailuun/vittuiluun koska puhuvat asiat suoraan niinkuin ne on.. Eivät ymmärrä eroa suoran puheen ja moukkamaisen "totuuksien" välillä. Eivätkä myöskään tajua sitä että jos ei ole mitään kaunista sanottavaa voi pitää suunsa kiinni. Ja mitään kaunistahan pohjalainen ei voi sanoa, koska jos jollain on vaikka kivasti leikattu tukka niin siitä ollaan kateellisia, ei iloisia toisen puolesta, jolloin voi sanoa vaikka "ookko jääny leikkuupuimurin alle ku oot tukkas antanu tollain kyniä".

[/quote]

Tarkoitatko Satakuntaa ja Pohjanmaata? Juuri ajattelin muuttaa jompaan kumpaan, olin äsken laittanut molemmat eri välilehtiin!!!!OMG!!!!

[/quote]

Älä vaan Satakuntaan muuta!! todella ikävää porukkaa.

[/quote]

Entäs Pohjanmaa? Satakunta poistettu listalta.

Vierailija
22/23 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:39"]Onko se Porista tai muualta Satakunnasta lähtöisin?   [/quote] Satakuntalaiset puhuu paskaa seläntakana. Pohjalaiset taas ovat mielestään oikeutettuja tälläiseen naljailuun/vittuiluun koska puhuvat asiat suoraan niinkuin ne on.. Eivät ymmärrä eroa suoran puheen ja moukkamaisen "totuuksien" välillä. Eivätkä myöskään tajua sitä että jos ei ole mitään kaunista sanottavaa voi pitää suunsa kiinni. Ja mitään kaunistahan pohjalainen ei voi sanoa, koska jos jollain on vaikka kivasti leikattu tukka niin siitä ollaan kateellisia, ei iloisia toisen puolesta, jolloin voi sanoa vaikka "ookko jääny leikkuupuimurin alle ku oot tukkas antanu tollain kyniä".

[/quote]

Tarkoitatko Satakuntaa ja Pohjanmaata? Juuri ajattelin muuttaa jompaan kumpaan, olin äsken laittanut molemmat eri välilehtiin!!!!OMG!!!!
[/quote]

Juuh.. Satakunta on Satakunta ja pohjalaiset asuu Pohjanmaalla. Itse olen asunut puolet elämästäni Porin naapurissa ja puolet Pohjanmaalla. Nyt uusi elämä Kanta-Hämeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi