Tyhmät teinit raskaina jihadisteina ja haluavat palata kotiinsa
Pikkasen liian myöhäistä!
Kommentit (66)
Naiset?? Nehän on lapsia vielä....
Luulisi että EU:n sisällä onnistuisi järjestely, jolla alaikäisiä ei päästettäisi sota-alueille/lähiympäristöön meneville lennoille, ainakaan yksin.
Täysikäisiä on vaikeampi estää lähtemästä, mutta nuokin tytöt ovat 15- ja 16-vuotiaita.
Dialy Mail...hmm, kunnon uk persulehti
Olkoon tämä eräänä esimerkkinä kokemuksen puutteesta, täydellisestä sinisilmäisyydestä ja "mä kyllä uskallan" -mentaliteetista. Eipä sillä, kyllä monilla kirjoittajilla täälläkin on tasan tarkkaan samat speksit, mutta vain jollain toisella elämänalueella.
Ihminen on vain ihminen omassa todellisuudessaan; aina joku on vieruskumppania innokkaampi viskaamaan ensimmäisen kiven. Elämähän kaikkinensa on biodiversiteettiä, siis omalla - yllätys, yllätys - moninaisuudellaan;)
Mamusellit/mamauseliselit väittää että "me" nuivemmat arvostelemme ihmisiä rodun, siis ihonvärin tai syntyperän mukaan...
Niin sanon nyt taas kerran ainakin oman kantani...
Jokainen joka menee ISIS järjestön riveihin, väristä ja taustasa riippumatta, toivottavasit jää sinne elävänä tai kuolleena. En ole ottamassa takaisin. M40
Tärkeäähän olisi tuoda takaisin, jotta voisivat kertoa mitä se oikeasti on. Saattaisi avata joidenkin potentiaalisten lähtijöiden silmät.
Kiihkouskovaisia on saatu harhautetuiksi kaikissa uskonnoissa. Vai ettekö usko, että joku rippileirillä yötä myöten itketetty teini ei olisi ollut valmis samalla tavalla lähtemään Jeesusta palvelemaan?
Täytyy kyllä myöntää, että olen sitä mieltä, että hyvä kun eivät pääse takaisin. Jos ovat oikeasti noin helv.. tyhmiä, niin kärsikööt seuraukset. Olivat sanoneet vanhemmilleen aluksi, että kuolisivat Allahin puolesta ja nyt varmaan joutuvatkin kuolemaan (uutisen mukaan toinen tyttö on luultavasti jo kuollut).
Minulta ei vaan heru sympatiaa tuollaisille teinitytöille, jotka vapaaehtoisesti lähtevät (panettamaan itseään) terroristijärjestöön. Aivan uskomatonta tyhmyyttä.
Olivat myös poseranneet aseet kädessä yms. paskaa
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 13:25"]
Tärkeäähän olisi tuoda takaisin, jotta voisivat kertoa mitä se oikeasti on. Saattaisi avata joidenkin potentiaalisten lähtijöiden silmät.
Kiihkouskovaisia on saatu harhautetuiksi kaikissa uskonnoissa. Vai ettekö usko, että joku rippileirillä yötä myöten itketetty teini ei olisi ollut valmis samalla tavalla lähtemään Jeesusta palvelemaan?
[/quote]
Olet oikeassa. Olisi kauhea häpeä jos joku sukulaisnainen menisi vaikkapa Intiaan auttamaan katulapsia, siis uudeksi aiti Teresaksi. M40
En olisi teininäkään ollut noin tyhmä.
Laittaisivat kussakin maassa televisioon + nettiin infopätkiä (usein) ja pidempiä dokumentti- ja keskusteluohjelmia aiheesta tarkoituksella, että vaaleanpunaiset suomukset putoaisivat lasten ja vanhempienkin propagandan kohteiden silmiltä.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 13:20"]
Olkoon tämä eräänä esimerkkinä kokemuksen puutteesta, täydellisestä sinisilmäisyydestä ja "mä kyllä uskallan" -mentaliteetista. Eipä sillä, kyllä monilla kirjoittajilla täälläkin on tasan tarkkaan samat speksit, mutta vain jollain toisella elämänalueella.
Ihminen on vain ihminen omassa todellisuudessaan; aina joku on vieruskumppania innokkaampi viskaamaan ensimmäisen kiven. Elämähän kaikkinensa on biodiversiteettiä, siis omalla - yllätys, yllätys - moninaisuudellaan;)
[/quote]
Väittäisin, että valtaosa murrosikäisistä kuitenkin katkaisee sen napanuoran vanhempiinsa muulla tavoin kuin lähtemällä jidahistin morsiameksi.
Oli miten oli, kyllä 15v ymmärtää mikä on oikein ja mikä väärin. Jos on yhtään normaali.
No, riskinähän on, että tytöt olisivat itsemurhapommittajia, jos saisivat palata. En minä ainakaan haluaisi ottaa takaisin omaan maahani tuollaisia otuksia.
Nuo on ihan lapsia ja nuoria. Silloin ei hirveesti kuunnella aikuisia eikä varsinkaan omia vanhempia. Kiero aikuinen pystyy saamaan nuoren uskomaan että muut on pahoja ja hän ainut hyvä joka ymmärtää nuorta ja ajattelee vain hänen parastaan. No sitten osalle nuorista sattuu se lopullinen paha osa pääsee säikähdyksellä ja palaa onnellisena sitten hyvien vanhempien luo. Tarinan tytöille kävi se ensimmäinen vaihtoehto ja elämä on todellakin pilalla.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:11"]"Raskaina", hih :)
[/quote] joo, tosi hih. Mun on vaikea nähdä miten nainen ei voi olla raskautumatta tuolla raiskauksien mekassa.
Miten alaikäiset saavat edes lentää noille alueille enää?
Ohhoh kaikkea sitä kuuleekin nykyaikana!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:52"]Miten alaikäiset saavat edes lentää noille alueille enää?
[/quote] Ruotsistakin voi vaan lentää Irakiin ihan omia aikojaan, suora lento. Lähteminen on kyllä tehty tosi helpoksi.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:14"]Eikö tuossa ole kyse 15-vuotiaista tytöistä? Sen ikäiseltä voi odottaakin harkitsematonta käytöstä. Ovat uhreja eivätkä ansaitse tuollaista halveksuntaa.
[/quote]
nojaa. ei siitä montaa vuotta ole kun olin itse 15 kesäinen. Ja olisin mielummin vetänyt itseni naruun kun lähtemään kolmanneksi vaimoksi jollekin kiväärin kanssa riehuvalle karvaiselle rättipäälle. Mutta taidankin olla vähän rasisti....