Tyhmät teinit raskaina jihadisteina ja haluavat palata kotiinsa
Pikkasen liian myöhäistä!
Kommentit (66)
Naisten tyhmyydellä ei kertakaikkiaan ole rajaa :D
PS.
Oliko nuo siittäjäkaverit muuten nyt niitä, jotka hoitaa kotityöt pölyhuiskiensa kanssa? (viittaan ketjuun "lopetin äitinä olon miehelleni", jossa piikamiehiä kutsutaan ihannemiehiksi)
Vai kävikö taas niin, että badass hoiti siittohommat ja nyt tarvittais joku nysvä luuttuamaan lattiat?
Tähän tyyliinhän se Kuukausiliitteen jutussakin meni. Kaksi miestä ja yksi nainen lähti hirveän uhoamisen kanssa. Sitten kun toinen miehistä saikin luodin ohimoonsa, muut yrittivät kaikkensa tuodakseen ammutun takaisin Suomeen sairaalahoitoon. Rusinat pullista. Ei käy.
Siis noi muijat karkasivat sotaan syystä että? Mitkä olivat tarkoitusperät? Anteeksi, toi teksti meni multa nyt kertakaikkiaan ohi kaikkine motiiveineen, lukuunottamatta sitä että aikovat palvella Allahia, mutta miten? Joku kiltti jos selittäisi.
Yksinkertainen selitys. Kun uskoo satuolentoihin, niin ei voi mitenkään käydä hyvin.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:41"]Nuo on ihan lapsia ja nuoria. Silloin ei hirveesti kuunnella aikuisia eikä varsinkaan omia vanhempia. Kiero aikuinen pystyy saamaan nuoren uskomaan että muut on pahoja ja hän ainut hyvä joka ymmärtää nuorta ja ajattelee vain hänen parastaan. No sitten osalle nuorista sattuu se lopullinen paha osa pääsee säikähdyksellä ja palaa onnellisena sitten hyvien vanhempien luo. Tarinan tytöille kävi se ensimmäinen vaihtoehto ja elämä on todellakin pilalla.
[/quote]
Olen 16v, eikä tulisi meileenkään tehdä mtn tyhmää, enkä ole lähtenyt mukaan, vaikka mut on pariinkiin kertaan yritetty käännyttää uskontoon (ihan siis vain kristinuskoon, mutta siitä huolimatta), ja narsistikin on yrittänyt saada minut puheillaan toimimaan tahtonsa mukaisesti. Ei onnistu. Olen ehkä harvinaisen jääräpäinen, mutten ainakaan joudu ongelmiin, kun minua ei saa mihinkään juttuun mukaan, vaan teen omat valintani.
Todella vastuutonta viranomaisilta ja lehdistöltä julkaista ja uutisoida tietoa noiden katumisesta. Taitaa heille käydä pian hyvin huonosti.
Kuuluu samaan propagandaosastoon, kuin "nuoriso" ja "kulttuurin rikastuminen". Mamuista puhutaan suomalaisina, mikkeliläisinä, itävaltalaisina jne jne. Ei kerrota, että ovat mamuja.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:10"]Hahaaa!Toivottavasti ovat raiskanneet joka kolon monta kertaa :D :D :D :D
[/quote]
Tytöt ovat raiskanneet isipoikien likakolot?
Jostakin syystä ei liikuta minua.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:44"]
Dm:ssä taas raflaava otsikko. Toki he teoriassa pääsisivät takaisin itävaltaan koska ilmeisesti ovat maan kansalaisia. Tosin se on käytännössä mahdotonta, koska pakeneminen terroristijärjestön kontrollista ei käy vain sanomalla, ettei huvita enää.
Mutta niin makaa kuin petaa, en sääli tippakkaakaan.
[/quote]
Ei tuo konttrolli pidä paikkaansa. Kyllähän siellä olevat on matkustelleet edes takasin koko ajan. Ne just pidätetyt suomalaisetkin teki noin. Terroristijärjestön jäsenille on vaan seurauksia täällä.
Noille saattaa käydä niin, että ne jihadistit tappavat ne synnytyksen jälkeen, eivät olisi ensimmäisiä.
Ne jihadistit ottavat sitten ne lapset kasvatettaviksi.
Aika äärimmäistä teinikapinaa, jolla olikin nyt vakavat seuraukset, teinit on välillä niin tyhmiä, vanhempien ei kannata unohtaa, että ne ovat vielä ihan lapsia aivoiltaan, päättelykyky ja syy/seuraussuhteiden ymmärtäminen on lapsen tasolla vielä.
Ei tosiaankaan mene pelkän teiniyden sinisilmäisyyden piikkiin tämä tempaus. Kyllä ihmisen moraalitajussa on jotain vikaa, jos haluaa tuollaista järkyttävän brutaalia, epäinhimillistä terroristijärjestöä tukea. Ei heru sympatiaa.
Toka sivu. Kyllä minulla käy sääliki.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:26"]
Ei tosiaankaan mene pelkän teiniyden sinisilmäisyyden piikkiin tämä tempaus. Kyllä ihmisen moraalitajussa on jotain vikaa, jos haluaa tuollaista järkyttävän brutaalia, epäinhimillistä terroristijärjestöä tukea. Ei heru sympatiaa.
[/quote]
No, itsekin tykkäsin todella brutaaleista kauhuelokuvista teininä, nykyään en tajua mikä minua vaivasi silloin.
Väkivaltaa ja sen seurauksia ei jotenkin sisäistä teininä vielä, ja se kiehtoo.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:26"]
[/quote]
No, itsekin tykkäsin todella brutaaleista kauhuelokuvista teininä, nykyään en tajua mikä minua vaivasi silloin.
Väkivaltaa ja sen seurauksia ei jotenkin sisäistä teininä vielä, ja se kiehtoo.
[/quote]
Eriasia pitää elokuvista.
Piditkö murhaajista ja raiskaajista, oikeassa tilanteessa.
Ei heru sympatiaa, 17 vuotias on jo tarpeeksi vanha tajumaan asioita ja seurauksia. Jos on noin tyhmä niin jääköön isisin-morsiammiksi loppuiäkseen.
Eri asia joku 14 vuotias tai selkeästi nuorempi, mutta 17 vuotias on lähellä täysi-ikäistä.
"We will serve Allah – and we will die for him" mitäs tälle aatokselle tapahtui?
*jihadisteille