Kuinka usein viestien vaihtoa nettitreffityypin kanssa on ok?
Ekat treffit tulossa ensi viikolla, tutustuttiin n. kk sitten suunnilleen. Alkuvaiheessa mies kirjoitteli päivittäin, nyt viimeisen viikon sisällä on tahti hiipunut. Saattaa mennä parikin päivää, ettei viestitellä yhtään mitään. Oisko tässä nyt luettavissa, että a) sillä on joku kiinnostavampi nainen jo kiikarissa vai b) se ei halua olla liian ahdistava, ja siksi ei viestittele useammin?
Meillä on ollut kyllä puhetta siitä, että mies kokee olevansa näissä asioissa liian innokas ja on siksi onnistunut karkottamaan pois naisehdokkaita. Itse taas olen sanonut, että jos musta ei kuulu mitään muutamaan päivään, se ei vielä tarkoita yhtään mitään. Sitten vasta kun menee viikko, voi siitä päätellä jo jotain.. Mutta sitten taas, alkuunhan se viestitteli mulle useammin? Mies on aloitteellisempi yhteydenpidossa, mutta toki mäkin välillä oon se eka joka ottaa yhteyttä.
Että niin, ylianalysoinko taas koko tilannetta vai pitäiskö vähän olla varpaillaan? Ohimennen mies kyllä viimeksi mainitsi siitäkin, että olen ainoa jolle viestittelee. Eriasia tietysti on se, puhuiko totta vai ei...
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:28"]
Ettei vaan olisi sama mies kyseessä mikä mun kanssa yhteyksissä? Kerro edes miehen ikä. Mietin itsekin olisko joku peluri kun niin ihme käytös.
2
[/quote]
En viitsi, mutta kerro sä jotain yksityiskohtia niin voin sitten kertoa täsmääkö.
[/quote]
Miehen ikä 30-40 välillä. Pitkä ja enemmän vaalea kuin tumma tukka.
2
[/quote]
"Pitkä" on suhteellinen käsite. Kerrotko jotain spesifimpää?
[/quote]
Miehen pituus muutama cm alle 190. Ei asu pääkaupunkiseudulla.
2
Ei ole sama tyyppi meillä kiikarissa, kakkonen. Ainakin luulen.
Onko tää sun miehesi siis kertonut samanlaiset jutut kuin mitä mä kerroin? Mielenkiintoista...
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:14"]
Ei ole sama tyyppi meillä kiikarissa, kakkonen. Ainakin luulen.
Onko tää sun miehesi siis kertonut samanlaiset jutut kuin mitä mä kerroin? Mielenkiintoista...
[/quote]
Alkoi hermostuttaa. Laita minulle viestiä vaikka nimettömänä Nonna82@outlook.com Tuolla kaverilla on eri osoite, jos näitä lukee. En uskalla tänne enempää kirjoitella.
2
Laitan sulle kohta sähköpostia,
t.ap
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:34"]
Laitan sulle kohta sähköpostia,
t.ap
[/quote]
ok
2
No niin, postia laitettu juuri hetki sitten.
t. ap
Ettei vaan olisi sama mies kyseessä mikä mun kanssa yhteyksissä? Kerro edes miehen ikä. Mietin itsekin olisko joku peluri kun niin ihme käytös.
2
[/quote]
En viitsi, mutta kerro sä jotain yksityiskohtia niin voin sitten kertoa täsmääkö.
[/quote]
2
[/quote]
Miehen tukka siis ei pitkä vaan mies on pitkä.
2
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:02"]
Mitäs turhia sitä kirjoitella jos treffit on jo sovittu.tämä lienee miesten yleinen ajatusmalli. itse ainakin odottaisin juuri siinä viimeisinä päivinä kiinnostavia puheenaiheita, jotta tapaaminen ei oo niin jännittävä, ettei saisi mitään puhuttua.
Paras (ääliö) oli mies, jonka kanssa viestittelin kovasti pari viikkoa, mutta kun oltiin sovittu treffit viikon päähän (mulle ei työreissun takia sopinut aikaisemmin) niin miehestä ei kuulu viikkoon mitään. Vaikka olin sanonut, että voin ihan hyvin reissunpäältä viestit lukea ja vastata. Ja vielä viestittelymme aikanakin monta kertaa kertonut, että kuinka arvostan sitä, että edes niitä "hyvää yötä" viestejä saa vaikkei päivän aikana muuta ehtisikään. Sitten palasin kotiin, eikä vieläkään mitään ke-iltaan mennessä. Treffit sovittu paikkaa ja aikaa myöten jo aiemmin, siis torstaiaamupäiväksi. Ajattelin sitten että jaaha, kiinnostus lopahti, ei treffejä. Suunnittelin vapaapäiväni ohjelman siis toisin, enkä ollutkaan koneen ääressä koko päivää. Mies oli laittanut sitten to-aamuna tuntia ennen treffiaikaa, että tulee tapaamiseen,ja vielä sieltä paikaltakin,että oli minua tunnin odottanut. En tietenkään viestejä saanut, kun olin olettanut että viikon hiljaisuus = ei treffejä, enkä niitä viestejä enää viittä minuuttia ennen tapaamista odottanut. Mies tiesi, että mulla oli reilun puolen tunnin matkakin treffipaikalle. En usko, että minkään kultakimpaleen käsistäni päästin.
[/quote]
Samantyylinen mullakin. Ekat treffit sovittu epämääräisesti "viikonlopulle", mies on ihan hiljaa kunnes itse kysyn aiotaanko nähdä. Sanoi vielä, että olisi tehnyt oharit eli jättänyt ottamatta yhteyttä jollen olisi itse kysynyt. Sitten tapaamispäivänä taas täysi hiljaisuus että moneltako nähdään ja missä, tehdäänkö jotain muutakin jne. No, ohareita toki minäkin odottamassa edeltävän päivän puheiden perusteella, ja että nyt olisi minun aloitteiden jälkeen miehen vuoro todistaa, että haluaa oikeasti nähdä. Niinkin yksinkertaisesti kuin puhumalla mulle pari sanaa :) Viisi minuuttia ennen tulee viesti aionko tulla. No en tietenkään ollut lähtenyt puolen tunnin päähän kaupungille, kun ilmassa oli kaikki ohareiden merkit.
Taitaa olla sukupuolten välinen kuilu näissä asioissa (joo, ei kaikki miehet ja naiset ole samanlaisia mutta noin yleensä). Moni muukin palstalla käsitelty aihe liittyy niihin että miehet ei puhu mitään, ja että miehet olettaa kaiken vain tapahtuvan automaagisesti, vaikka taustalla se nainen hoitaa asiat.
Ja amerikkalaisista stereotypioista huolimatta, Suomessa moni kiinnostunut ja ei-kiinnostunut mies käyttäytyy samalla tavalla, ignooraten :) En tiedä kumpi minun tapauksessani oli kyseessä, mutta en minäkään menetä mitään jos tyyppi jo ekoja treffejä suunnitellessa antaa vätysvibat.
Noita vätyksiä on Suomi täynnä. Ei osata käyttäytyä kuvaa hyvin sitä millainen mies on parisuhteessakin, ei hoida omaa osaansa ja on vaan vätys.
2
[/quote]
[/quote]
2
[/quote]
"Pitkä" on suhteellinen käsite. Kerrotko jotain spesifimpää?