Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär kertoi ettei poikaystävä jaksa enää odottaa....

Vierailija
04.09.2021 |

Sanoin tytölle ettei tee mitään vastoin omaa tahtoaan. Poikaystävä ei jaksa eikä ole halukas odottamaan seksiä mutta tytär ei ole omien sanojensa mukaan valmis. Molemmilla ikää 17 vuotta. Toisen pitäminen köydessä ei ole viisasta joten ero tai antautuminen. Mitä neuvoisitte nuoria?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos toosa pojalla vain mielessä niin antaa mennä! Muistan kyllä omasta nuoruudestani kuinka pilasin oman ekan kertani vain antautumalla siihen vaikken oikeasti sitä olisi halunnut. Painostuksesta siihen lähdin ja kadun sitä koko elämäni.

Kuitenkin anatauduit omasta halustasi? No on sekin tietysti eräänlainen valinta elämässä mihin kyllä voi itsekin vaikuttaa, anteeksi vain.

Niin. Olin liian nuori päättämään asiasta. Ei tukiverkostoa jolta pyytää tukea. Hain vain hyväksyntää sekä tältä pojalta, että kavereilta jotka kerskailivat kokemuksillaan.

Okei, eli jos tosiaan antauduit vapaaehtoisesti, niin käytännössä se oli sinulle ok asia.

Mitä sinä vänkäät vastaan ihan selvää asiaa? Painostuksen alla  tehty teko ei ole vapaaehtoinen.

Onpas. Kun siitä painostuksesta voi ihan itse kieltäytyä.

Vierailija
102/104 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos toosa pojalla vain mielessä niin antaa mennä! Muistan kyllä omasta nuoruudestani kuinka pilasin oman ekan kertani vain antautumalla siihen vaikken oikeasti sitä olisi halunnut. Painostuksesta siihen lähdin ja kadun sitä koko elämäni.

Kuitenkin anatauduit omasta halustasi? No on sekin tietysti eräänlainen valinta elämässä mihin kyllä voi itsekin vaikuttaa, anteeksi vain.

Niin. Olin liian nuori päättämään asiasta. Ei tukiverkostoa jolta pyytää tukea. Hain vain hyväksyntää sekä tältä pojalta, että kavereilta jotka kerskailivat kokemuksillaan.

Okei, eli jos tosiaan antauduit vapaaehtoisesti, niin käytännössä se oli sinulle ok asia.

Mitä sinä vänkäät vastaan ihan selvää asiaa? Painostuksen alla  tehty teko ei ole vapaaehtoinen.

Tuskin kuitenkaan aseella uhattiin. Ei ahkera vonkaaminen nyt vielä sellaista painostusta ole. 

Ei se hyväksynnän hakeminen ole hyvä asia, mutta ei myöskään pakotettuna toimimista. Oli kyse sitten pojasta tai tytöstä. Tuskin sillä pojallakaan oli kovin tervettä tukiverkostoa asian suhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on aina uhri.

Vierailija
104/104 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä pidä suostua, jollei halua.

Mun äiti antoi mulle nuorena lehtijutun, jonka otsikko oli "jos rakastat oikeasti, jaksat odottaa". Noin pitää sanoa pojalle. Jollei jaksa, niin etsitään uusi. Nuoren naisen on helppo saada uusi poikkis. Sellainen, joka suostuu yhteiseen tahtiin eikä painosta.

Tuotahan mieltähän se poikakin oli. Joko mennään pidemmälle tai hän etsii uuden. Hän ei selkeästikään jaksa odottaa. Tytön pitää tehdä tästä omat johtopäätöksensä.

Se mikä se yhteinen tahti on, onkin hankalampi juttu. Minusta ei ole mitenkään itsestään selvää, että se on aina se hitaammaan tahti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän