Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär kertoi ettei poikaystävä jaksa enää odottaa....

Vierailija
04.09.2021 |

Sanoin tytölle ettei tee mitään vastoin omaa tahtoaan. Poikaystävä ei jaksa eikä ole halukas odottamaan seksiä mutta tytär ei ole omien sanojensa mukaan valmis. Molemmilla ikää 17 vuotta. Toisen pitäminen köydessä ei ole viisasta joten ero tai antautuminen. Mitä neuvoisitte nuoria?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 31 v ja seurustelin mieheni kanssa kk ennen seksiä.

Yhden illan juttuja oon harrastanut vain muutaman eläessään.

Aina on näitä, jotka vonkaa ekoilla treffeillä.

Minä menen sänkyyn sitten, kun haluan, eikä sitten, kun toinen haluaa.

Vierailija
62/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt kaksi poikaystävää samasta syystä, kun kumpikaan ei halunnut odottaa ja halusivat vain seksiä ilman että minun mielipiteilläni olisi ollut mitään väliä. Erosin omasta tahdosta samana päivänä.

Tuo on ihan hyvä vaihtoehto tuo, omasta tahdostaan se pitää tehdä eikä painostuksesta.

Minä puolestani aikanaa erosin yhdestä ihan omasta tahdostani, kun en jaksanut enää odotella ja odotella. Totesin, että tuollainen kannattaa jättää toisen vaivoiksi, kun on niin kamalan estoinen asiassa. En ole minäkään katunut jälkeenpäin, löysin paljon paremman. Olen ihan varma, että molemmat lopulta voittivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ottaa poskeen tai antaa kakkosta.

Vierailija
64/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat tytölle ohjeeksi mitä itse teit tuossa iässä eli reidet auki vaan.

Vierailija
65/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaanko kysyt täällä pitääkö tytön antautua vai pitää poikaystävää köydessä. Seksiin ei kuulu suostua, jos ei itse halua. Jos on poikaystävälle kynnyskysymys ni ero. Painostaminen ei ole ok.

Vierailija
66/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon 31 v ja seurustelin mieheni kanssa kk ennen seksiä.

Yhden illan juttuja oon harrastanut vain muutaman eläessään.

Aina on näitä, jotka vonkaa ekoilla treffeillä.

Minä menen sänkyyn sitten, kun haluan, eikä sitten, kun toinen haluaa.

Ja juuri noin pitääkin tehdä, silloin kun itse haluaa. 

Omasta puolestani puolisoni kanssa oltiin tunnettu pari tuntia ennen kuin oltiin sängyssä. Tuosta on jo yli neljännesvuosisata yhdessäoloa. 

Vierailija
67/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt jaksaa kauankin palvella, huomioida ja hemmotella (jota joka nainen vaatii) saamatta mitää takasin

Vierailija
68/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa poika, saatuaan, kertoo kaikille kavereilleen, että onnistui. Siitä ei seura mitään hyvää. Hyvä että tyttärelläsi on oma tahto.

Vierailija
69/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä suihin ja niele mällit, ei heti vonkaa tyttären pildee.

Vierailija
70/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se poika jaksaa odottaa jos todella tytöstä välittää, jos seksin takia jättää ei suhde ole ainakaan rakkauteen perustunut..

Vierailija
71/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota, kun toiveet suhteesta ovat noin erilaiset. On vaikea ymmärtää, miten tervettä 17-vuotiasta ei seksi kiinnosta, mutta kai ihmisiä on monenlaisia. Itse olin tuossa iässä niin kiimainen, että kelpasi jopa satunnainen seksi ilman tietoakaan parisuhteesta (ja olen siis nainen).

Vierailija
72/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo poika vielä oppinut että parisuhde asioissa kaikki täytyy mennä naisten ehdoilla

Ei tarvitse jos pitää huolta siitä että parisuhteessa ei ole naista.

Vierailija
73/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ap antaisi pojalle tyttären sijasta niin tilanne laukeisi.

Mitäpä jos en, koska olen onnellisesti naimisissa rakkaan mieheni kanssa.

Vierailija
74/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa kysellään äidiltä, että annanko pillua!

Tytär tuli eilen poikaystävänsä luota itkien joten tottakai olen huolissani!

nyt se ei sitten jaksanut enää pitää jalkoja ristissä. ei väkisin vaan väsyttämällä, kyllä se paksuna on. pojan kannattaa vaihtaa uudempaan malliin.

Vierailija
75/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vene soutamalla kulu.

Ei ehkä kulu, mutta voi saada ikuiset traumat, jos soutaja ei tajua, ettei  "vene " vielä ole valmis soudettavaksi. 

Vierailija
76/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset ap:n tyttären kaltaiset tytöt on kasvatettu pitämään seksiä jotenkin pyhänä asiana. Nyt tytär on lukossa kun olisi mahdollisuus seksiin. Luultavasti pelkääkin. Seksistä pitäisi nauttia vaikka se jäisi yhteen kertaan. Vanhemmat voisivat katsoa peiliin.

Vierailija
77/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen avioliittoa! Järjestele heille pikimmiten kihlat. Näin poikaystävä saadaan ikään kuin nalkkiin odottamaan. Avioon sitten heti kun poikaystävä saapuu sotaväestä, ennen kuin ehtii opinnoissa, harrasteissa tai työssä lankeamaan vieraaseen naiseen. Jälkikasvun siittäminen kannattaa samoista syistä ajoittaa varhaiseen vaiheeseen. Anoppina sinulla voi olla tapahtumainkulussa merkittävä rooli. Muistathan kuitenkin kunnioittaa nuorenparin yksityisyyttä! Älä toimi liian läpinäkyvästi vaan tahdikkaasti mutta määrätietoisesti taustalla.

Vierailija
78/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt jaksaa kauankin palvella, huomioida ja hemmotella (jota joka nainen vaatii) saamatta mitää takasin

Miten niin "saamatta mitää takasin"? Eikö mies saa seurustelukumppanilta muuta kuin pillua? Ja se riittää?

Mies ei siis kaipaa kumppania elämään, harrastuksiin, rinnalla kulkemaan niin hyvinä kuin huonoina päivinä, hyvää seuraa ja elämän/sielun kumppania?

Sinunko mielestäsi ihminen jolla on pillu sopii sinulle elämäntoveriksi, olipa tämä sitten minkälainen muuten tahansa? 

Kaipaako naiset siis miesystävältä/puolisolta vain kullia? Ihan sama minkälinen muuten on.

Oletpa sinä yksinkertainen tai tunnevammainen.

Jos sinun mielestäsi ainoa asia mitä 17v tyttöystävä voi poikaystävälleen antaa, on pillu, niin minun mielestäni sellainen poikaystävä saa puolestani hypätä kaivoon. Ei tulis ikävä. Ja sinä perässä.

Vierailija
79/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduin, että 17v menin ja tein plus täysin väärä henkilö

Aloin vuotaa seuraavana päivänä verta vielä tosi voimakkaasti

Vierailija
80/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse antautua tyttäresi puolesta niin kauan kuin tytär on itse valmis.

Kunnon äiti toimii niin ja samalla poikakin saa koulutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän