Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär kertoi ettei poikaystävä jaksa enää odottaa....

Vierailija
04.09.2021 |

Sanoin tytölle ettei tee mitään vastoin omaa tahtoaan. Poikaystävä ei jaksa eikä ole halukas odottamaan seksiä mutta tytär ei ole omien sanojensa mukaan valmis. Molemmilla ikää 17 vuotta. Toisen pitäminen köydessä ei ole viisasta joten ero tai antautuminen. Mitä neuvoisitte nuoria?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläiset ap:n tyttären kaltaiset tytöt on kasvatettu pitämään seksiä jotenkin pyhänä asiana. Nyt tytär on lukossa kun olisi mahdollisuus seksiin. Luultavasti pelkääkin. Seksistä pitäisi nauttia vaikka se jäisi yhteen kertaan. Vanhemmat voisivat katsoa peiliin.

Älä höpötä. Ei 17v ole vielä mitään kiirettä seksijuttuihin ja ihan varma täytyy silloin olla kun sänkyyn toisen kanssa menee, eikä niin, että sinne toisen painostuksesta menee.

Ihan varmasti siellä sängyssä ehtii tarpeeksi aikaa viettää vielä, vaikka seksielämän aloittaa myöhemminkin.

"Nyt tytär on lukossa, kun olisi mahdollisuus seksiin" ?????  Mitä potaskaa! Eiköhän tällekin tytölle tule elämänsä aikana vielä "toinenkin mahdollisuus" seksiin. 

Vierailija
82/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläiset ap:n tyttären kaltaiset tytöt on kasvatettu pitämään seksiä jotenkin pyhänä asiana. Nyt tytär on lukossa kun olisi mahdollisuus seksiin. Luultavasti pelkääkin. Seksistä pitäisi nauttia vaikka se jäisi yhteen kertaan. Vanhemmat voisivat katsoa peiliin.

Sinua ei ole nakojaan kasvatettu ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostus johonkin mihin itse ei ole valmis, on selkeä merkki siitä, että toinen ei arvosta toista ihmistä ollenkaan. Ero on hyvä. Tuollainen poika vaihtaa kuitenkin kohdetta, vaikka suostuisikin.

Vierailija
84/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt kaksi poikaystävää samasta syystä, kun kumpikaan ei halunnut odottaa ja halusivat vain seksiä ilman että minun mielipiteilläni olisi ollut mitään väliä. Erosin omasta tahdosta samana päivänä.

Tuo on ihan hyvä vaihtoehto tuo, omasta tahdostaan se pitää tehdä eikä painostuksesta.

Minä puolestani aikanaa erosin yhdestä ihan omasta tahdostani, kun en jaksanut enää odotella ja odotella. Totesin, että tuollainen kannattaa jättää toisen vaivoiksi, kun on niin kamalan estoinen asiassa. En ole minäkään katunut jälkeenpäin, löysin paljon paremman. Olen ihan varma, että molemmat lopulta voittivat. 

Pahinta noiden kahden kanssa oli, että rakkaus oli valhetta ja kumpikin mies oletti saavansa seksiä heti kuin apteekin hyllyltä. Kieltämättä tuntui helvetin pahalta tajuta mistä oli kyse eikä minua naisena saati ihmisenä rakastettu saati arvostettu lainkaan. Onneksi osasin sanoa EI.

Vierailija
85/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ap antaisi pojalle tyttären sijasta niin tilanne laukeisi.

Mitäpä jos en, koska olen onnellisesti naimisissa rakkaan mieheni kanssa.

Miten se tähän liittyy?

Vierailija
86/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä että tuollainen painostaja välittäisi tytön nautinnosta tai edes mukavuudesta vähän pätkää. Voisi tulla aika karmea ensimmäinen kerta. Ankeaa että vieläkin on tuo vinkaus- ja painostuskulttuuri voimissaan.

Vierailija
87/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vene soutamalla kulu.

Ei ehkä kulu, mutta voi saada ikuiset traumat, jos soutaja ei tajua, ettei  "vene " vielä ole valmis soudettavaksi. 

Old enough to bleed, old enough to butcher.

Vierailija
88/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon poika on painostanut?

Olivat halailleet ja suudelleet mutta poika oli yrittänyt mennä pidemmälle tyttären kieltäytyessä. Ei ollut kuulemma ensimmäinen kerta ja eilen tytär tuli itkien myöhään kotiin eikä ollut jäänyt yöksi kun poikaystävänsä oli tehnyt selväksi ettei jaksa enää odottaa kun muutkin sitä tekevät. Äitinä sanoin että tuskinpa tekevät tai voivat tehdäkin mutta nuorilla tuppaa olemaan valheellista ääneen kehumista.

Vierailija
89/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt jaksaa kauankin palvella, huomioida ja hemmotella (jota joka nainen vaatii) saamatta mitää takasin

Miten niin "saamatta mitää takasin"? Eikö mies saa seurustelukumppanilta muuta kuin pillua? Ja se riittää?

Mies ei siis kaipaa kumppania elämään, harrastuksiin, rinnalla kulkemaan niin hyvinä kuin huonoina päivinä, hyvää seuraa ja elämän/sielun kumppania?

Juuri näin. Noihin muihin miehellä on omat kaverinsa. Naiselta mies tarvii seksiä. Ja perheenlisäystä, niille ketkä siitä ovat kiinnostuneita.

Vierailija
90/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta siltä että tuollainen painostaja välittäisi tytön nautinnosta tai edes mukavuudesta vähän pätkää. Voisi tulla aika karmea ensimmäinen kerta. Ankeaa että vieläkin on tuo vinkaus- ja painostuskulttuuri voimissaan.

Kyllä minä uskon että siitä nauttii molemmat, mies sekä muna.

Vierailija
91/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osahan naisista vaihtaisi ekan kertansa ja monen muunkin kertansa.

Vierailija
92/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osahan naisista vaihtaisi ekan kertansa ja monen muunkin kertansa.

Panon jälkeen tulee morkkis, vaikka se sillä hetkellä tuntuisi hyvälle.

Vierailija
93/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen avioliittoa! Järjestele heille pikimmiten kihlat. Näin poikaystävä saadaan ikään kuin nalkkiin odottamaan. Avioon sitten heti kun poikaystävä saapuu sotaväestä, ennen kuin ehtii opinnoissa, harrasteissa tai työssä lankeamaan vieraaseen naiseen. Jälkikasvun siittäminen kannattaa samoista syistä ajoittaa varhaiseen vaiheeseen. Anoppina sinulla voi olla tapahtumainkulussa merkittävä rooli. Muistathan kuitenkin kunnioittaa nuorenparin yksityisyyttä! Älä toimi liian läpinäkyvästi vaan tahdikkaasti mutta määrätietoisesti taustalla.

Juu kuulostaapa tahdikkaalta ja ei-läpinäkyvältä. 🙄

Vierailija
94/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinun ei ap tarvitse puuttua heidän suhteeseensa; anna tyttären viimeinkin aikuistua. Nyt hän vaikuttaa kovin itsekeskeiseltä. 

En anna kenenkään painostaa tytärtäni mihinkään mitä hän ei halua tehdä etenkään seksissä. Ainoa itsekeskeinen tässä on tyttären poikaystävä. Tytär ei ole painostanut tai hyväksikäyttänyt ketään. Tytär on kasvatettu hyvin ja osaa arvostaa itseään.

Vierailija
95/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa kysellään äidiltä, että annanko pillua!

Tytär tuli eilen poikaystävänsä luota itkien joten tottakai olen huolissani!

nyt se ei sitten jaksanut enää pitää jalkoja ristissä. ei väkisin vaan väsyttämällä, kyllä se paksuna on. pojan kannattaa vaihtaa uudempaan malliin.

Ei ole raskaana ja on sen verran vastuuntuntoinen ettei suostu seksiin painostuksen alla.

Vierailija
96/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon että siitä nauttii molemmat, mies sekä muna.

Tämä tiivisti kaiken! Hahahaa. (Sori ei saisi nauraa..)

Vierailija
97/104 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä pidä suostua, jollei halua.

Mun äiti antoi mulle nuorena lehtijutun, jonka otsikko oli "jos rakastat oikeasti, jaksat odottaa". Noin pitää sanoa pojalle. Jollei jaksa, niin etsitään uusi. Nuoren naisen on helppo saada uusi poikkis. Sellainen, joka suostuu yhteiseen tahtiin eikä painosta.

Vierailija
98/104 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sika jätettiin?

Vierailija
99/104 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua, ei tee ettei tule traumoja. Eroaa. Pojilla on mielessä vain se, joten antaa mennä.

Vierailija
100/104 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos toosa pojalla vain mielessä niin antaa mennä! Muistan kyllä omasta nuoruudestani kuinka pilasin oman ekan kertani vain antautumalla siihen vaikken oikeasti sitä olisi halunnut. Painostuksesta siihen lähdin ja kadun sitä koko elämäni.

Kuitenkin anatauduit omasta halustasi? No on sekin tietysti eräänlainen valinta elämässä mihin kyllä voi itsekin vaikuttaa, anteeksi vain.

Niin. Olin liian nuori päättämään asiasta. Ei tukiverkostoa jolta pyytää tukea. Hain vain hyväksyntää sekä tältä pojalta, että kavereilta jotka kerskailivat kokemuksillaan.

Samoista syystä se poikakin varmaan sitä seksiä vonkasi. Liian nuori päättämään ja haki hyväksyntää.

Silti molempien pitäisi ottaa vastuu omista tekemisistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi