Tytär kertoi ettei poikaystävä jaksa enää odottaa....
Sanoin tytölle ettei tee mitään vastoin omaa tahtoaan. Poikaystävä ei jaksa eikä ole halukas odottamaan seksiä mutta tytär ei ole omien sanojensa mukaan valmis. Molemmilla ikää 17 vuotta. Toisen pitäminen köydessä ei ole viisasta joten ero tai antautuminen. Mitä neuvoisitte nuoria?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
No jos toosa pojalla vain mielessä niin antaa mennä! Muistan kyllä omasta nuoruudestani kuinka pilasin oman ekan kertani vain antautumalla siihen vaikken oikeasti sitä olisi halunnut. Painostuksesta siihen lähdin ja kadun sitä koko elämäni.
Haluan antaa Porvoonpiparia.
Se on sitten loppu. Poika ei jaksa, tytär kertoi. Tietysti poika voi olla masokisti ja sitten ei lopu, mutta paljonkos se teitä haittaa?
Ihmettelen syvästi jotain 17 tai 23-vuotiaita, jotka vielä neitsyitä ja pihtaavat, odottavat.. mitä oikein odottavat?! Jotain prinssiä valkoisella ratsulla, hah hah! Ihme nysväreitä nykyajan nuoret. Itse menetin neitsyyteni 13-vuotiaana ja silloinkin sai osakseen vähän irvailua, että olenko vielä neitsyt!?
Niin, tiettävästi menetin tuolloin. Mutta varmuutta ei ole, koska serkkuni oli työntänyt piliään sisälleni jo 9-10 vuotiaana. 15-vuotiaana oli jo 51-vuotias ”poikakaveri” ja sittemmin minusta tuli maksullinen.
Tuntuu hullulta, että joku 17-23v on vielä neitsyt ja pihtaa pipariaan, kun itse oli tehnyt jo uran samalla värkillä sen ikäisenä. Ihan turha sitä on varjella! Ei kun nu***maan vaan!!!!
Yhdellä lentoemännällä oli tuottoisa sivubisnes, kun hän myi itseään kuvilla lentoemännän asussa. Firma ei tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä lentoemännällä oli tuottoisa sivubisnes, kun hän myi itseään kuvilla lentoemännän asussa. Firma ei tykännyt.
Mahtava bisnes! Fiksu nainen.
On joku sivusto jossa myydään neitsyys huutotavarakauppana. Mikä on suurin tarjottu hinta?
Jos ap kannustaa tytärtä ajattelemaan, että hänellä olisi lupa nauttia kehostaan, tai käyttää sitä järkevästi edukseen... Hän saattaisi samalla menettää mahdollisuuden tienata tuolla neitsyyskaupalla ensin.
Ap voisi saada hyvästä diilistä osuutensa. Mikä se diili muuten on? Leffaseura ja lämmin käsi!??
Nyt ap vähän bisnesvaistoa kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vene soutamalla kulu.
Nyt sulla meni sananlasku ihan metsään. Se kuuluu ”ei se järvi soutamalla kulu”. Venehän nimenomaan kuluu soutamalla, mutta ei ”vara venettä kaada”.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vene soutamalla kulu.
Kyllä muuten kuluu. Tuntemattomilla vesissä soutaessa voi ajaa karille, jolloin vene menee rikki. Eikä muutenkaan kannata ihan joka lätäkköön mennä soutelemaan.
Jaahas, tähän keskusteluun on pesiytynyt joku/jotkut maalaamaan tytöstä hyväksikäyttäjää. Joopa joo.
Olen törmännyt kerran samanlaiseen mieheen. Häneltä sain kuulla eräiden treffien jälkeen, että haaskasin hänen aikaansa antamatta kuitenkaan seksiä eli käytännössä hyväksikäytin häntä... ??? Maksoin treffeillä itse omat ruokani ynnä muut eli en oikeasti todellakaan hyötynyt hänestä mitenkään.
Kukaan ei jumalauta ole toiselle treffeistä tai mistään muustakaan velkaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäminen köydessä? Kihloissako he ovat?
Eivät ole kihloissa eivätä asu yhdessä. Köydessä pitämisellä tarkoitan toisen huijaamista ja valehtelua, sitä en kenellekään suosittele vaan olemaan rehellinen. Sanoin tyttärelle samoin, että on rehellinen ja toimii miten sydän sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ap:n oma seksielämä?
Kiitos kysymästä, oikein hyvin. Olen ollut yli 20 vuotta saman miehen kanssa, joka on tyttäreni isä. Ihmettelen vain miten minun seksielämä liittyy aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästelee itseään hopeaketulle?
Parempi säästää miehelle joka arvostaa ja rakastaa kuin pelkän reiän perässä olevalle..
Tämä. Olen vieläkin neitsyt.
N29
Samoin. Niin minäkin. N32
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tähän keskusteluun on pesiytynyt joku/jotkut maalaamaan tytöstä hyväksikäyttäjää. Joopa joo.
Olen törmännyt kerran samanlaiseen mieheen. Häneltä sain kuulla eräiden treffien jälkeen, että haaskasin hänen aikaansa antamatta kuitenkaan seksiä eli käytännössä hyväksikäytin häntä... ??? Maksoin treffeillä itse omat ruokani ynnä muut eli en oikeasti todellakaan hyötynyt hänestä mitenkään.
Kukaan ei jumalauta ole toiselle treffeistä tai mistään muustakaan velkaa seksiä.
Sovinistisen psykopaatin mielestä on, koska hän joutuu nöyrtymään luonnonvastaisiin tekoihin mielistellessään itseään alempiarvoista olentoa saadakseen tältä sitä, mikä määritelmän mukaan on hänen. Sehän on suorastaan häneltä varastettu. Koska hänelle on luvattu, että jokainen naaraspuolinen on häntä alempi olento.
Tyyppi vain ei ole tainnut koskaan katsoa luonto-ohjelmia. Miten paljon koiraslintu joutuu näkemään vaivaa ja asettumaan hengenvaaraan ihan vain päästäkseen misterkisoihin, jotka voi ihan hyvin hävitä, eikä siihen ole nokan koputtamista. Ihan samoin nisäkäskoiraat elävät ankaran elämän toteuttaakseen ainoaa tehtäväänsä, mahdollisimman monen jälkeläisensä saamista lisääntymään itse vuorostaan. Ja tuomarina toimii useimmiten naaras, jolla on vain menetettävää jos valinta menee pieleen.
Mutta narsistisella aivorakenteella varustettu mies ei kestä tätä tietoa. Asia pitää saada kääntymään toisin päin, koska muutenhan hän on alamainen ja orja. Joten mies on raivopäisen mustasukkainen ajasta, rahasta ja energiasta jotka on joutunut uhraamaan, vaikka nainen hyvin todennäköisesti pilaisi elämänsä valitsemalla tämän urhon.
Mitäs jos ap antaisi pojalle tyttären sijasta niin tilanne laukeisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo poika vielä oppinut että parisuhde asioissa kaikki täytyy mennä naisten ehdoilla
Sovinistin käsikirjan mukaan eläessä näin epäilemättä onkin, koska pikkusormi pirulle tarkoittaa, että munat meni samalla. Me muut sen sijaan ymmärrämme, että jos naisella on veto-oikeus penetraatioon, se ei vielä kerro paljonkaan siitä, miten muu päätöksenteko menee.
Tietysti sovinisti kompastuu tässäkin, koska jos päätöksenteossa pitää huomioida ympäristötekijänä myös naisen tahto, jonka olemassaolokin siis on huutava vääryys, niin kyllähän se silloin tuntuu siltä, että kaikki menee naisten ehdoilla.
Onko tytär tullut äitiinsä? Onko äidillä perheessä valtaa, jos hän kiukuttelee onko kaikilla huono olla?