Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut varattuun mieheen.

Vierailija
10.10.2014 |

Tekisi mieli vain hyökätä miehen kaulaan ja antaa palaa. Mies ja hänen tyttöystävänaä on seurusteölut vuoden ajan. Miten voisin saada miehen itselleni?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat itsesi raskaaksi. Vanha kunnon keep a nigger -baby.

Vierailija
22/30 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:45"]

Hommaat itsesi raskaaksi. Vanha kunnon keep a nigger -baby.

[/quote]

No enkai se nyt mitenköön toimisi?? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:47"]Just niin, anna heidän olla onnellisia. Miksi alunperin jätit miehen? Sori, mutta oma mokasi! [/quote] Meillä on kuitenkin yhteinen lapsi miehwn kanssa. Lapsen synnyttyä ongelmat alkoivat(sotkin asiani itse, mutta sille ei enään voi mitään) Eikö edes lapsemme takia voitaisi palata yhtewn? [/quote] Ei ap. Ette voi alkaa seurustelemaan uudestaan viiden vuoden jälkeen edes vaikka teillä olisikin yhteinen lapsi.

[/quote]

Ap tapasi sattumalta 5v jälkeen miehen jonka kanssa seurusteli aikanaan. Ja nyt vasta paljastuu että niillä on lapsi? :D
[/quote]
Tapasin.
Kun erosimme, lapsemme oli vuoden vanha. Ja jäi minulle tietysti :) Mies ei ole tullut näkemaam lasta luonani hän on ainoastaan nähtyt lastaan omalla äidillään jolle vien tyttäremme hoitoon. Silloin lapsemme mummu soittaa miehelle että tulee käymään.. Itse näin hänet sattumalta.. ap

Vierailija
24/30 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh etsi itsellesi oma mies!!

Vierailija
25/30 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:52"]Ennen miehet petti enemmän ja nykyään naiset pettää vielä enemmän, kuin miehet.
[/quote]
Onko siis homous vähentynyt ja lesbous lisääntynyt vai miten tämä voisi edes teoriassa olla mahdollista?
Juttuhan on näin että suurin osa miehistä pettää naisen kanssa ja nainen mihenen kanssa.
Se on vain naisten valehtelusta johtuva tilastoharha että miehet kävisivät enemmän vieraissa, tilanteen muuttuminen johtuu vain ja pelkästään siitä että naisista on tullut rehellisempia seksi asioiden suhteen.

Vierailija
26/30 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet omituinen tapaus.

Vierailija
27/30 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
28/30 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:48"]Miten olet edes päässyt rakastumaan häneen...onko hän joku sun ex säätö [/quote] Seurustelimme n.5vuotta sitten. Tapasin hänet sattumalta ja tunne tuli samantien uudestaan niinkuin 5vuotta sitten. Kohyelin häntä ihan kamalasti ja erosimme minun takiani. Tahtoisin yrittää uudestaan.

[/quote] no empä usko, että ottaisi sinut takaisin sillä riskillä, että olisit taas täysi paska..Ja jos he ovat kerta seurustelleet vasta vuoden niin siellä varmaan rakkaus kukoistaa/alkuhuuma. Joten siksi sinulla on vielä pienempi mahdollisuus saada hänet. Oletko puhunut hänen kanssa tästä? Tietääkö tunteistasi? Kuinka vanhoja edes olette..
[/quote]

Olen yrittänyt puhua mutta en ole saanut aikaiseksi. Tuskin mitään tulisikaan siitä.. Minä olen 28v
Mies on 28v ja hänen nykyinen tyttöystävä on 20v.

Vierailija
29/30 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ihan mahtava juttu, mutta onko nyt niin, että itse olet vapaa ja sua vaan panettaa ja loihdit tommosia tunteita mielessäsi ja sittenhän sulla on ikään kuin oikeus yrittää rikkoa hänen nykyinen suhteensa. Jos sulla on tosissaan tunteita häntä kohtaan, annat hänen olla onnellinen, et kuvittele itsestäsi liikoja ja menet ja etsit itsellesi jonkun hoidon. Kyllä ne "tunteet" siitä katoaa, kun et ole enää niin puutteessa...

Vierailija
30/30 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan olla ihastunut vaikka presidenttiin, ei se silti tarkoita että tunne olisi molemmin puolinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme