Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.

Vierailija
04.09.2021 |

Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.

Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?

Kommentit (673)

Vierailija
221/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollainen ajatuksenkulku oikein syntyy, että väkisin vängätään? Miten jotkut voivat harrastaa seksiä tilanteessa, jossa toinen on suostunut siihen vain painostuksen alaisena eikä oikeasti halukkaana? Minä kokisin itseni todella fyysisesti kuvottavaksi, mikäli pitäisi painostaa treffikumppani olemaan kanssani intiimisti.

Joskus myös tapailin samankuuloista miestä, johon olin alussa hyvin ihastunut. Ensimmäistä kertaa yökyläillessä hän kuitenkin sinnikkäästi pyrki pussailua pidemmälle, niin että jouduin tosissani tarttumaan hänen käsivarrestaan kiinni kun yritti voimakkaasti työntää kättään housujeni sisään. Hetken ajan hän yritti jatkaa sitä kätensä riuhtomista edemmäs, hoki että "Tykkäät kuitenkin" samalla kun hoin, että "ei nyt, ei, hei lopeta". Sitten lopulta luovutti, nousi sängyltä ja paineli pitkäksi ajaksi vessaan hoitamaan himonsa - tuhahdellen mennessään kuin mikäkin marttyyri.

Ihastumistunteeni kuolivat hyvin äkkiä tämän episodin seurauksena.

Jouni? Hoki myös tuota tykkäät kuitenkin ja kun olisin vain halunnut olla muuten lähellä ja tutustua niin häipyi vessaan runkulle.

Vierailija
222/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on kumma olettamus, että se värkki jotenkin käytössä kuluu.

Ei se värkki ole mitään käyttötavaraa jonka pitäisi aina olla miehen ulottuvilla vaikka naista ei itseään kiinnostaisi.

No miksikähän helevetissä esim ap sitten varta vasten tapailee jätkää, joka ei kiinnosta. Ei ollut kyse kuitenkaan mistään ensitapaamisesta.

Etkö tosiaan ymmärrä, että toiset haluavat tutustua ennen seksiä.

No onhan ap jo tutustunu. Olis ollu korkea aika laittaa jo limput levälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies56432 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä minäkin jo kahden viikon kiinteän tapailun jälkeen haluaisin seksiä.

Sellaisella pirkolla ei teee mitään jota ei vielä kahden viikon jälkeenkään kiinnosta.

No sinun pitää sitten vaan keksittyä niihin nopeasti antaviin. Sellaisiakin kun on olemassa. 

Vierailija
224/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se värkki ole mitään käyttötavaraa jonka pitäisi aina olla miehen ulottuvilla vaikka naista ei itseään kiinnostaisi.

Siksipä hyvinkin sitä pitää käyttää kun se ei ole tavaraa ja ei siis kulu...

Vierailija
225/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä yökylään, jos ei halua seksiä.

Kai tuossakin jutussa tulee selväksi että mies oletti että nainen tulee yökylään että nyt on vihdoin seksin aika ja osti kumitkin sitä varten.

Toivottavasti jatkossa mies ei oleta toisten lukevan hänen ajatuksia vaan kertoo että seksi kuuluu hänen suunnitelmiin sen leffan yms lisäksi.

Vierailija
226/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu vihapuheena

Vierailija
227/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen Tinder treffi sanoi, ettei anna ennen kun kunnolla tunnetaan. Se tuli mun luokse ja laitoin sille rapuja, kun sanoi, ettei ole koskaan ollut rapujuhlissa, eli helan gårdia kahdestaan, jonka jälkeen katottiin elokuvaa. Alkoi olla kello aika paljon ja sanoin hänen voivan jäädä nukkumaan luokseni jos haluaa. Kun hän pujahti peitonalle, niin kauaa ei mennyt kun hän alkoi kiihkeästi suudella ja käsi suuntasi haarojeni väliin. No nainen oli ihan valmis kun kokeilin vakoa. Harrastettiin kumitonta seksiä ja jokusen kerran tulin sisään. Iltapäivällä vasta heitin apteekin kautta naisen kotiin. 

Ei ne miehet ole aina niitä, jotka vonkaa seksiä!

Vierailija
228/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tapailla muualla kun kotona ja tutustua ihmiseen.  Ei 2 viikkoa riitä. 

Vierailija
229/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen Tinder treffi sanoi, ettei anna ennen kun kunnolla tunnetaan. Se tuli mun luokse ja laitoin sille rapuja, kun sanoi, ettei ole koskaan ollut rapujuhlissa, eli helan gårdia kahdestaan, jonka jälkeen katottiin elokuvaa. Alkoi olla kello aika paljon ja sanoin hänen voivan jäädä nukkumaan luokseni jos haluaa. Kun hän pujahti peitonalle, niin kauaa ei mennyt kun hän alkoi kiihkeästi suudella ja käsi suuntasi haarojeni väliin. No nainen oli ihan valmis kun kokeilin vakoa. Harrastettiin kumitonta seksiä ja jokusen kerran tulin sisään. Iltapäivällä vasta heitin apteekin kautta naisen kotiin. 

Heitit eläviä rapuja kiehuvaan veteen ja nainen kostui siitä samantien?

Vierailija
230/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitit eläviä rapuja kiehuvaan veteen ja nainen kostui siitä samantien?

Ne oli valmiiksi keitettyjä. Eläviä on vaikee ostaa ainakin marketeista.

Vierailija
231/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mauton tapa mieheltä alkaa ehdottaa seksiä. Ehkäpä parempi että ei jatkoa hänen kanssaan. Käytöskouluun ensin.

-M41

Vierailija
232/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se "kuluu", jos sitä käyttää vaikkei haluaisi. Kuten joku tuolla kuvasikin, niin jos liian pian menee uuden kumppanin kanssa sänkyyn vain siksi, että toinen haluaa, niin seksielämä sen kumppanin kanssa voi olla loppuun asti pilalla. Sänkyyn on tavallaan astuttu "väärällä jalalla", kun aito halu ja luottamus eivät ole vielä ehtinyt syntyä.

Vierailija
233/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin vuoden miehen kanssa ennen kuin harrastettiin seksiä. Saattoi olla jonkun mielestä pitkä aika, mutta uskossa Jeesukseen tämäkin aika meni.

Vierailija
234/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi seksuaalinen ja haluan seksiä paljon. Ongelma on siinä, että niin monet miehet haluaisivat hypätä heti sänkyyn. Itseni pitää olla edes vähän ihastunut ennen kun pystyn mihinkään seksijuttuihin. Haluan että toimii ensin muulla tasolla kun otetaan se seksi kehiin. Joidenkin kanssa tällä tasolla ollaan siinä kolmansien treffien kohdalla, jonkun toisen kanssa pitää tapailla monta kuukautta ennen kun tuntuu luontevalle. 

Ap et menettänyt mitään, väistit luodin. 

Vierailija
235/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tosiaan tätä tajua, että jos nainen suostuu seksiin, vaikka ei itse halua, niin montaa naista alkaa sitten ensin inhottaa se kyseinen mies, ja toiseksi alkaa jollain epämääräisellä tavalla inhottaa oma itse ja oma keho, koska vastentahtoinen seksi on usein epämiellyttävää ja vieraannuttaa omasta kehosta ja omasta nautinnosta.

Voila, olemme luoneet tyypillisen "naista ei kiinnosta seksi"  ongelman. 

Vierailija
236/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi koet itsesi huonoksi. Teillä vaan oli eri rahtunen tuo suhteen etenemisennuste.

Tai et kai ajatellut että on asekduaalisuhde?

Ymmärrä sen miehen ja sinun erilaisuus. Ei siinä muuta ole.

Ei hän sinulle mitään pahaa tehnyt tai vaatinut vaan oli eri tarvetta.

Kaveri oli vähän tökerö. Ei osannut tapoja.

Vierailija
237/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava mies.

Oksettava nainen

Vierailija
238/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika urpo mies, kun ei ymmärrä sanaa ei. Et ole likainen tai muutakaan. Et myöskään ole rikkinäinen tai estoinen vain sen takia, ettet ollut nopeasti valmis. Osa vaan tarvii pitemmän ajan tutustua

Varsinkin, jos on niitä nettipalsta treffejä, joissa tutustutaan täysin tuntemattomaan uuteen ihmiseen. Nämä täällä jotka vänkyttävät, että ei saa tapailla, jos ei ole heti valmis seksiin voisivat mennä itseensä ja miettiä vähän sanomisiaan ja olettamuksiaan ja asenteitaan. On ok haluta seksiä heti. On ok haluta tuntea se seksikumppani kunnolla ennen seksiä. Jos nämä ei kohtaa ni sitten uutta matoa koukkuun ILMAN että haukkuu toista.

Nimimerkillä mä en ainakaan saa seksistä kaikkea irti, jos en koe tuntevani sitä toista kunnolla. Ja kunnolla tuntemista ei ole se, jos vaikka tinderistä tapaa uuden tyypin ja 2 viikon ajan on käyty treffeillä pari kertaa.

Vierailija
239/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaveri oli tökerö, mutta ei hän nähdäkseni menettänyt mitään. Olisi joutunut vaan pitkään parisuhteeseen, johon seksiä hädin tuskin sisältyy. Eikä APkaan menettänyt mitään, koska ei halua seksiä vaan hakee kaverisuhdetta.

Vierailija
240/673 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika urpo mies, kun ei ymmärrä sanaa ei. Et ole likainen tai muutakaan. Et myöskään ole rikkinäinen tai estoinen vain sen takia, ettet ollut nopeasti valmis. Osa vaan tarvii pitemmän ajan tutustua

Varsinkin, jos on niitä nettipalsta treffejä, joissa tutustutaan täysin tuntemattomaan uuteen ihmiseen. Nämä täällä jotka vänkyttävät, että ei saa tapailla, jos ei ole heti valmis seksiin voisivat mennä itseensä ja miettiä vähän sanomisiaan ja olettamuksiaan ja asenteitaan. On ok haluta seksiä heti. On ok haluta tuntea se seksikumppani kunnolla ennen seksiä. Jos nämä ei kohtaa ni sitten uutta matoa koukkuun ILMAN että haukkuu toista.

Nimimerkillä mä en ainakaan saa seksistä kaikkea irti, jos en koe tuntevani sitä toista kunnolla. Ja kunnolla tuntemista ei ole se, jos vaikka tinderistä tapaa uuden tyypin ja 2 viikon ajan on käyty treffeillä pari kertaa.

Tämän kirjoittanut jatkaa, että tykkään seksistä paljon ja haluan sitä, mutta siitä nauttiminen vaatii ihastumista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi