Mua on taas pyydetty moniin luottamustoimiin
Vaikka tällä palstalla kaikki pitää mua idioottina.
Kommentit (22)
Sehän on aina suhteista kiinni, mihin pyydetään. Esim. jos äitisi on vannoutunut kokoomuslainen ja isäsi suomenruotsalainen, saat molempien kontaktit eli best from both worlds..
Oletko uusin Aruba-seuran rahastonhoitaja?
Vierailija wrote:
Sehän on aina suhteista kiinni, mihin pyydetään. Esim. jos äitisi on vannoutunut kokoomuslainen ja isäsi suomenruotsalainen, saat molempien kontaktit eli best from both worlds..
Luulen kyllä, että ap on saavuttanut asemansa ihan ilman suhteita, pelkillä omilla ansioillaan.
Aivan loistavaa. Luottamustoimissa voi näyttää kyntensä ja päästä sitä kautta vaikka kuinka pitkälle.
Vierailija wrote:
Oletko uusin Aruba-seuran rahastonhoitaja?
Et kai nyt vain vihjaa, että ap olisikin käynyt lomailemassa seuran rahoilla eikä omillaan?
Siitä se sitten lähtee. Luottamustoimista on aloittanut moni presidenttikin.
Mä pitkin hampain lupauduin erääseen tehtävään. Kun ei ollut (muka) ketään muutakaan sopivaa. Nyt tuntuu, että en todellakaan halua tätä luottamustointa. Miten voisin vaivihkaa irtautua pestistä?
Sairastuminen? Muutto? Muuta?
Siinäpä olis pukki kaalimaan vartijana. Ap:n jutut vuosien saatossa on antanut hänestä todella luotettavan kuvan.
Hieno homma. Nyt sitten mitataan sun luottamus. :)
Vierailija wrote:
Mä pitkin hampain lupauduin erääseen tehtävään. Kun ei ollut (muka) ketään muutakaan sopivaa. Nyt tuntuu, että en todellakaan halua tätä luottamustointa. Miten voisin vaivihkaa irtautua pestistä?
Sairastuminen? Muutto? Muuta?
Luottamustoimiin ei nykyään ole ketään halukkaita, joten yritetään repiä ne viimeisetkin tuhkat pesästä. Nyt se nakki siis iski sulle.
Mutta toki voi aina sattua, että sairastuu niin, ettei enää valitettavasti voikaan hoitaa tehtäviään...
Huolestuttavaa. Ehditkö sä sitten enää ollenkaan raportoida elämääsi palstalle, jos kaikki aikasi menee tärkeissä luottamustoimissa?
Mä vieläkin odotan sitä elämänkertaa, mitä Ap aikoinaan kirjotteli suomen kuuluisammalla vuodesohvalla. Papereitakin oli jo hurjat määrät. Liittyyköhän luottamustoimet kirjallisuuteen, pienten tilojen kalusteisiin vai paperiteollisuuteen?
No herttinen sentään. Eihän meillä tavispalstalaisilla ole ollut aavistustakaan, että keskuudessamme piileksii tällainen moneen toimeen pätevä luottamushenkilö.
Vierailija wrote:
Mä vieläkin odotan sitä elämänkertaa, mitä Ap aikoinaan kirjotteli suomen kuuluisammalla vuodesohvalla. Papereitakin oli jo hurjat määrät. Liittyyköhän luottamustoimet kirjallisuuteen, pienten tilojen kalusteisiin vai paperiteollisuuteen?
Sama. Senhän piti ilmestyä jo monta vuotta sitten, mutta turhaan olen kirjakaupoissa ravannut.
Onhan se ilmestynyt mutta painos myytiin heti loppuun.
Tää on kyllä hauska että pelkästä otsikosta ja yhdestä lauseesta kaikki tunnistaa aapeen. :D
ole huoleti pian sinut erotetaan kun huomaavat kuinka tyhmä itsekeskeinen narsisti olet
Valiksen nyt tunnistaa sokea reettakin.
Hienoa että jaksatte aina haukkua. Oikein toivotte, että tappaisin itseni ja luovuttaisin. Niin en kuitenkaan tee.
No mutta mahtavaa!
Vihdoinkin saat tekemistä ja sisältöä pitkästyttäviin päiviisi.
Näin voit myös todistaa sekä palstalaisille että miehellesi, että olet tarmokas, osaava ja kykenevä etkä suinkaan idiootti.