Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukaan terve ei syö Suomessa nakki tai makkarakeittoa tai jauhelihakastiketta perunoilla, niitä tehtiin 50 luvulla pula-aikana! Itse syön yleensä vain sushia.

LopunajantiedemiehetRy
04.09.2021 |

kukaan terve ei syö Suomessa nakki tai makkarakeittoa tai jauhelihakastiketta perunoilla, niitä tehtiin 50 luvulla pula-aikana! Itse syön yleensä vain sushia.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
82/85 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄRKEÄ TIEDOTE SUSHIA SYÖVILLE:

SUSHIN MUOTIINTULON JÄLKEEN LAPAMATOTARTUNNAT OVAT LISÄÄNTYNEET YLI 200%.

OTTAKAA MATOKUURI SÄÄNNÖLLISESTI, KOSKA MUUTEN MATO SYÖ TEIDÄN RAVINTONNE.

RAA'AN KALAN SYÖNTIÄ TULISI VÄLTTÄÄ, KOSKA SIINÄ ON USEIN MADONMUNIA JA NE MUNAT PANEE RAVINTOARVOT SEKAISIN.

Sillä että joku vois vaikka ottaa tuon tosissaan, niin en tiedä mistä tuo on repinyt tuon 200%, luultavasti omasta päästään ja määrä olisi silti aika pieni Suomessa todetaan joitakin kymmeniä tapauksia vuodessa.

Lisäksi riskikaloja ovat hauki, ahven ja kuha, muistaakseni näitä ei käytetä sushissa muutenkaan.

Kalan pakastaminen tappaa lapamadon munat ja raakana tarjoiltava kala pitää pakastaa ennen tarjoilua.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1197863

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäistä kertaa Japanissa 89 vuonna söin sushia, en pitänyt. Viimeksi 2006 ja en sillinkaan. Ihan naurettavaa yliarvostettua ruokaa.

Syö sinä jos siltä tuntuu. Itse en kyllä arvosta vaikka maailmaa nähnyt ja paljon hyviä ruokamestoja kierrellyt.

Vierailija
84/85 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikenlaisia ruokia, ja on hyvin vähän sellaista, mitä en syö. Sushia en kuitenkaan pysty syömään. 

Noita aloittajan mainitsemia ruokia olen syönyt koko ikäni, ja syön edelleen, kun syön päivittäin työpaikkaruokailussa. 

Vierailija
85/85 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkäs rössypotut? Sushia meillä ei syyä. Terveenä on pysytty noilla nakeilla ja jauhelihalla. Peruna on perusruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän