Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin shoppailemassa kaikkea ihanaa:)

Vierailija
10.10.2014 |

Vapaapäivä. Menin ensin aamiaiselle kivaan kahvilaan, sitten Hulluille päiville ja muualle shoppailemaan. Kaikkea ihanaa löytyi. Nyt salilla ja sitten voi viikonloppu alkaa. Onnellinen:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pröystäilet rahalla? Mieti niitä köyhiä, joilla ei ole edes varaa mennä sossuun saati sitten ostaa herkkuja.

Vierailija
2/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

menit kuntosalille vauvapalstailemaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kivaa löysit?

Vierailija
4/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva talvitakki ja huivi, paita, meikkejä ja Hulluilta päiviltä herkkuja, juustoja Ym.

Vierailija
5/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin vapaapäivän verstaalla, kunnostin isoäidiltä perittyä koulupöytää. Sen jälkeen kävelimme luontopolkua laavulle lasten kanssa ja keitin kunnon nokipannukahvit, lapset saivat makkarar ja evässalaattia. Tästä viikonloppua viettämään pirtein mielin.

Vierailija
6/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:08"]

Miksi pröystäilet rahalla? Mieti niitä köyhiä, joilla ei ole edes varaa mennä sossuun saati sitten ostaa herkkuja.

[/quote]

Mutta eikö ole mukavaa, että jollakulla on vielä rahaa kuluttaa? Aloittaja on ensin maksanut verot rahoistaan, sitten töitä ja tuloja sai kahvilanpitäjä ja välillisesti ruuan tuotantoketjuun osallistujat, Stckan myyjät, vaatteidentekijät ja -kauppiaat, saliyrittäjä ja -työntekijät ja ketä muita tuohon kuvioon nyt mahtuukaan. Jotka kaikki maksavat veroja, firmat tilavuokria, alveja jne. Jos aloittaja olisi säilönyt rahoja tilillään, kaikilla muilla olisi ollut pikkuinen lovi työpäivän tuotossa. Näitä lovia kun on riittävästi samassa firmassa, niin hups vaan kun taas katoaa työpaikka... Eikä ruuan, vaatteiden tai palvelujen ostamisessa ole mitään erityistä pröystäilyä. Lisäksi aloittaja sai hyvän mielen ja voimia mennä taas töihin, josta saa palkkaa, josta maksaa veroja.... Joita veroja toivottavasti kertyy kaikkien veronmaksajien yhteisellä yrityksellä niin paljon, että jokainen köyhä ja työtön saa riittävän tuen ja toimeentulon.

Vierailija
7/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:16"]

Kiva talvitakki ja huivi, paita, meikkejä ja Hulluilta päiviltä herkkuja, juustoja Ym.

[/quote]

Minkä takia ostaa talvitakkia?? Ei sen tyhmempää ostosta ole. 

Vierailija
8/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:20"]

Minä vietin vapaapäivän verstaalla, kunnostin isoäidiltä perittyä koulupöytää. Sen jälkeen kävelimme luontopolkua laavulle lasten kanssa ja keitin kunnon nokipannukahvit, lapset saivat makkarar ja evässalaattia. Tästä viikonloppua viettämään pirtein mielin.

[/quote]

Terveisin: Pollyanna Itse Hyvyys! Jumalan siunausta myös kaikille muille tekopyhille hurskastelijoille

Vierailija
9/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:20"]

[/quote]

Terveisin: Pollyanna Itse Hyvyys! Jumalan siunausta myös kaikille muille tekopyhille hurskastelijoille
[/quote] Höpsis. Tämä oli vaan toisenlainen käsitys mukavasta vapaapäivästä. Kyllä minäkin rahalla saatavastakin pidän, esim.matkustelusta.

Vierailija
10/10 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:20"]

[/quote]

Olen kyllä enemmän kateellinen tästä kuin ap:n shoppauskertomuksesta :D

t. jumissa kaupungissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme