Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hullut päivät ovat tyhmien kusettamista

Vierailija
10.10.2014 |

Stokkalle roudataan rekkalastein krääsää ja lumppua, jota siellä ei normaalisti myydä ollenkaan. Näistä sitten tapellaan eläimellisesti, kun kuvitellaan saavan "stokkan laatua" sairaan halvalla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan lähes kaiken ulkomailta, ja kyllä, tiedän että kansantaloudellisesti ajateltuna pitäisi suosia Suomalaista, muutta en halua olla idiootti joka maksaa liikaa.

Jos menen esim. Italiaan saan sieltä laadukkaita nahka- ja villatuotteita samaan hintaan mitä täällä myydään keinonhakaisia ja polyesterisiä tuotteita. Olen valmis maksamaan esim. kunnollisesta villahuivista tai -neuleesta, mutta Suomessa noiden hinnat (laadukkaiden) ovat ainakin puolet enemmän mitä esim. italassa, myös Saksasta saa edullisesti noita.

Olen päättänyt että en enää koskaa osta mitään hiostavia "muovikenkiä" tai laukkuja, en myöskään akryylineuleita tai vastaavia, koska ne eivät ole mukavia ja nyppyyntyvät hetkessä. Laadukkaat vaatteet kestävät ja ovat mukavampia. Mutta minä en myöskään maksa merkistä, eli en osta laadukasta tuotetta ja maksa siitä ns. ylihintaa merkin takia.

Joten matkustan ulkomaille ja ostan sieltä ns. merkittömiä mutta laadukkaita vaatteita.

Vierailija
22/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:22"]

En ymmärrä alennushintahulluutta muutenkaan yhtään. Js satun tarvitsemaan jotain jonka saan alennuksesta niin hyvä, mutten kyllä menisi ostoksille vaan sen takia kun siellä nyt oli ne ja ne tuotteet niin ja niin paljon halvemmalla. Ostan siis aina silloin ku on tarvetta, oli alennukset tai ei.

[/quote]

No minä ainakin ostin vain niitä tuotteita, joille oli tarvetta. Alkoi kosmetiikka loppua jo reilu viikko sitten, mutta tajusin, että hullarithan on varmaan tällä viikolla, joten odotin siihen asti täydennystä. Samoja tuotteita ostin, mitä käytän muutenkin, oli vaan kaikki 5-10 euroa halvempia kuin muulloin. Tosi tyhmää joo.

Tietty jotkut ostaa kaiken maailman heräteostoksia ihan sen takia, kun ovat muka tarjouksessa, mutta uskoisin, että tässä taloustilanteessa suurin osa ostaa tosiaan tarpeeseen. Hullarit on kuitenkin kaksi kertaa vuodessa, joten voi ennakoida ja odotella, josko sieltä saisi tarvitsemansa halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna palsta täynnä "mistä rahaa"-aloituksia...

Vierailija
24/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain ruokaa. Kaikki muu on turhuutta ja tuhlausta.
Kaikki tavarat ja vaatteet ovat jo olemassa.

Vierailija
25/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:17"]

Riippuu täysin siitä mitä ostat. Jos haluat sanotaan Filippa K:ta tai Tiger of Swedeniä tai Niken treenikenkiä niin voit joko ostaa sielä tarvitsemasi vaatteet ja kengät puolet halvemmalla tai voit odottaa kunnes Hullarit on ohi ja maksaa tuplat. Your choice. Tietysti joku voi sanoa ettei ole pakko pukeutua kalliisiin merkkeihin mutta omasta kokemuksestani halpismerkit menevät rikki tai huonoksi vuodessa ja sitten tuplahintaiset merkit kestävät noin viisi. Eli minusta kannattaa sijoittaa klassisiin ja laadukkaisiin peruskamoihin ja niitä saa Hullareilta halvalla. Ja minä en ainakaan ole huomannut sielä mitään kakkoslaatua, esimerkiksi Hullareilta 3v. sitten ostamani Filippa on vielä ihan priimaa. 

[/quote]

Mä en kumminkaan käytä esim. samaa takkia tai mekkoa tms 5 vuotta! :D  Kyllästyn ja haluan toisenvärisen ja -mallisen.  Jos taas käytän vaatetta vain harvakseltaan, halvempikin pysyy kuosissa ihan "riittävän kauan" mulle. Joistakin vaatteista ei pääse eroon ollenkaan, kun eivät mene nuhruisiksi enkä kehtaa heittää pois. Pari takkia on päässyt uudelleen käyttöön, kun muoti on tehnyt kierroksen ja retro on in! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi