Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hullut päivät ovat tyhmien kusettamista

Vierailija
10.10.2014 |

Stokkalle roudataan rekkalastein krääsää ja lumppua, jota siellä ei normaalisti myydä ollenkaan. Näistä sitten tapellaan eläimellisesti, kun kuvitellaan saavan "stokkan laatua" sairaan halvalla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saatpa ainakin sinä tuntea itsesi mölyäviä massoja paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
2/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut on. Tein täsmäostoksia ja säästin yli satasen, tsekkasin hinnat netistä ennen ostamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi on kyllä ihan samaa tavaraa mitä siellä muutenkin myydään tai ainakin samoja merkkejä. Et ota vaikka asioista selvää, ennen kun tuut tänne pölisemään siitä kuinka sinä olet parempi ihminen.

Vierailija
4/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydensin Villeroyn astiastoa, kahvikuppi Kodin ykkösessä 24,90, hulluilla päivillä sama kuppi 14,90. Olen ilmeisesti tyhmä kun säästin 10 euroa per kuppi?

Vierailija
5/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutaman tietyn tuotteen, joissa oli merkittävät alennukset noin -40-60% ja nämä tuotteet on todella harvoin tarjouksessa. Säästin noin 80 euroa. Iittalaa ja muita tunnettuja merkkejä ostin, eikä siellä mitään lumppua näkynytkään.

Vierailija
6/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi ollut hulluilla päivillä? Väitteesi piti paikkansa joskus 90-luvulla, silloin osa esim. vaatteista oli huonolaatuisia. Mielestäni niin ei enää ole. 

Vierailija
7/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on valitettavasti osittain totta. Esim. lasten vaatteissa on outoja/rumia värejä joita ei normaalimallistossa ole. Ja esim. Benettonin t-paidoista ratkesi olkasaumat heti, Reiman haalareissa vedenpitävyyttä ilmaiseva yksikkö oli pienempi (heikkolaatuisempi) kuin normaalimallistossa, Samsoniten matkalaukuissa ei ollut sisällä vuorailua kuten normaalisti, jne. Eli kyllä siitä laadusta osittain nipistetään, kosmetiikka taitaa olla ihan samaa kuin muutenkin, mutta eipä niissä sitten mitään järisyttäviä alennuksia olekaan. Katsoen kun ostaa niin saattaa löytöjäkin tehdä.

Vierailija
8/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin koirille ravinnelisäöljyä ja säästin 35% normaaliin hintaan verrattuna. Ostin huovan, jota olin jo pitempään katsellut, ja säästin 50%. Mielestäni tein hyvät kaupat

Vierailija
9/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhvelinmaitomozzarella maksaa normisti 2,39-2,49 kaupassa, hullareilla 1,75. Tuorebasilika maksaa halvimmillaan kaupassa 1,49, hullareilla euron. Mutta saamarin tyhmähän minä olen, kun niitä ostan.

Vierailija
10/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä on molempia?

Vierailija
11/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:10"]

Ehkä siellä on molempia?

[/quote]Siis "huijausta" ja edullista laatua?

Vierailija
12/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti näin. En ainakaan minä löytänyt mitään erityisen edullista laatutavaraa ostettavaksi. Laukkua olisin haikaillut mutta hullarilaukut näytti just semmosilta toisen luokan laukuilta.

Vierailija
13/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon amerikkalaista merkkitavaraa, mutta matkustan kohta sinne ja ostan kamat sieltä, vielä paljon edullisemmin. Ei tietenkään hyvä Suomen kaupankäynnille, mutta ikävä kyllä ajattelen omaa lompsaa mieluummin kuin suomalaisen kauppiaan katteita. Sillä jokuhan siinä väkisinkin nettoaa, jos 15 dollarin tuote USAssa maksaa täällä 75-100 eur.

Vierailija
14/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut sieltä vuosittain paljon tavaraa ja ovat olleet hyvälaatuisia. Esim. Kitchen Aidin ostin 5 vuotta sitten ja edelleen pelittää. Ja googlasin hinnan ennen ostoa ja oli huomattavasti halvempi kuin missään muualla.

Mä veikkaan, että sulla ei ole varaa edes hullujen päivien tuotteisiin ja se vitutttaa sua ja saa tekemään tälläisiä tyhmiä avauksia.

Vierailija
15/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:14"]

Paljon amerikkalaista merkkitavaraa, mutta matkustan kohta sinne ja ostan kamat sieltä, vielä paljon edullisemmin. Ei tietenkään hyvä Suomen kaupankäynnille, mutta ikävä kyllä ajattelen omaa lompsaa mieluummin kuin suomalaisen kauppiaan katteita. Sillä jokuhan siinä väkisinkin nettoaa, jos 15 dollarin tuote USAssa maksaa täällä 75-100 eur.

[/quote]Tottakai ostat! Ei kai kukaan ajattele ulkomaille kotimaan taloutta ja jätä sen takia ostamatta sieltä edullisesti. Ja musta on ainakin kiva kun joku tollanen on "matkamuisto" :)

Vierailija
16/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alennushintahulluutta muutenkaan yhtään. Js satun tarvitsemaan jotain jonka saan alennuksesta niin hyvä, mutten kyllä menisi ostoksille vaan sen takia kun siellä nyt oli ne ja ne tuotteet niin ja niin paljon halvemmalla. Ostan siis aina silloin ku on tarvetta, oli alennukset tai ei.

Vierailija
17/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:22"]

En ymmärrä alennushintahulluutta muutenkaan yhtään. Js satun tarvitsemaan jotain jonka saan alennuksesta niin hyvä, mutten kyllä menisi ostoksille vaan sen takia kun siellä nyt oli ne ja ne tuotteet niin ja niin paljon halvemmalla. Ostan siis aina silloin ku on tarvetta, oli alennukset tai ei.

[/quote]Minä mielelläni ostaisin alennuksesta mutta en voi sietää tungosta ja jonotusta kassalle. Siksi jää kaikki tuollaiset väliin. Säästän aikaa ja hermojani jos en rahaa.

Vierailija
18/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen tietyt jutut aina näiltä kampanjapäiviltä, Biothermin kasvovedet ja kasvosaippuat, Tiglin tuotteita ynnä muuta. Tänä vuonna löytyi myös takki, jonka hinnasta säästyi yli satanen. Pieni vaivannäkö ei haittaa kun kyse on isommista summista kuin parista eurosta. 

Vierailija
19/25 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä mitä ostat. Jos haluat sanotaan Filippa K:ta tai Tiger of Swedeniä tai Niken treenikenkiä niin voit joko ostaa sielä tarvitsemasi vaatteet ja kengät puolet halvemmalla tai voit odottaa kunnes Hullarit on ohi ja maksaa tuplat. Your choice. Tietysti joku voi sanoa ettei ole pakko pukeutua kalliisiin merkkeihin mutta omasta kokemuksestani halpismerkit menevät rikki tai huonoksi vuodessa ja sitten tuplahintaiset merkit kestävät noin viisi. Eli minusta kannattaa sijoittaa klassisiin ja laadukkaisiin peruskamoihin ja niitä saa Hullareilta halvalla. Ja minä en ainakaan ole huomannut sielä mitään kakkoslaatua, esimerkiksi Hullareilta 3v. sitten ostamani Filippa on vielä ihan priimaa. 

Vierailija
20/25 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin myös harhaanjohtavaa markkinointia. Esim. nyt kevään kuvastossa oleva Ralph Laurenin trenssitakki olikin tavaratalossa täysin eri kuin mitä kuvassa näytti. Ilmeisesti kuvastoon on kuvattu a-luokan malli ja myynnissä on toki samannäköinen takki mutta eri väriä todellisuudessa. Kuvastossa näytti erittäin hyvältä trenssiltä, mutta todellisuudessa olikin nuhjaantuneen ja halvahkon oloinen. Todellisuus ei vastannut kuvaa. Jäi trenssi ostamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme