Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Olipa olevinaan rangaistus viikkotehtävästä kieltäytyneille. Ruokaa on enemmän kuin noilla muilla, kun kahteen pekkaan jakavat. Juuri Melody totesi, että kaksikolla on kananmuniakin enemmän.
Ei tuotanto saa ruualla rankasta,koska kuuluu ihmisen perustarpeisiin. Ruokaan sairastuneet heikkotahtoisille pitäisi apettä olla jatkuvasti lärviin.
Vierailija kirjoitti:
Ni joo ni ni minä minä taas samaa jauhamista Lauralta Lasselle juuri. Ihan kuin pikkutyttö puhuisi. On jäänyt käytökseltään lapsen tasolle.
Naisellinen tyttö, verrattuna jätkämäisiin veetä latjaavia ryhävalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo Taavi. Täysin feikki.
Ei tuota itkua pysty feikkamaan. Näki heti, että surullinen ennen kuin alkoi edes itkemään.
Ite ainakin pystyn tiristämään kyyneliä jos haluan :D
Oot kova... 🤭
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten Laura L. kehtaa haukkua Pekkaa itsekkääksi, kun itse pönötti uhriutuneena puhelinkisassakin puhelimen vieressä ja sai jotkut antamaan hänelle puheluita sen vuoksi, että hän niin kovasti tarvitsi omaa tilaa. Ja sitten se itkukohtaus, kun hän ottikin pisteen eikä jauhelihapakettia. Kaiken huippu on se, että hän julistaa Pekalle sviitissä, että kestää haasteen kuin haasteen, ja sitten heti, kun tulee tilaisuus pakenee sisälle nukkumaan ulkoa, koska hänestä tuntuu siltä kuin hän kuolisi kylmyyteen. Laura L kotiin uhriutumaan...
Juuri näin. Kotiin vaan...
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ällöä miten Taavi nostetaan jollekin jalustalle tässä ohjelmassa.
Tää on weetee-porukan suosiossa oleva ohjelma. Miehiä perinteisesti arvostetaan ja naisia dissataan.
Jassukin on huomannu et Anssi syrjii häntä. Puhui tuossa Katjalle asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni joo ni ni minä minä taas samaa jauhamista Lauralta Lasselle juuri. Ihan kuin pikkutyttö puhuisi. On jäänyt käytökseltään lapsen tasolle.
Hienohelma ja tosi ukonäkökeskeinen. Tyhjät tynnyrit kolisevat.
Mitä toi 40 v vetistelee. Menis ulos käveleen. Ei hyvää puoltapvää.
Empaattiset Laura L ja Sanni lähellä. Jo siellä nauretaankin.
Vierailija kirjoitti:
Jassukin on huomannu et Anssi syrjii häntä. Puhui tuossa Katjalle asiasta.
Menisi itseensä. Läyhääkö Jassukin.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienohelma ja tosi ukonäkökeskeinen. Tyhjät tynnyrit kolisevat.[/quote
Siis ulkonäkökeskeinen
Nimeämiset tulee taas yllättää katsojat. Katsojille suurin draama on ollut Sanni ja Laura L, mutta muut asukkaat ovat keskenään olleet "rankoissa" oloissa ja varmaan on ärsyyntymisiä muita ulkoilijoita kohtaan tullut.
Villellä ei taida parta kasvaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajoi sen juuri eilen illalla pois ennen saunaa.
Vierailija kirjoitti:
Justhan toi eilen ajeli, harmitti kun tuli keskeyttämään Anssin Pekan ja Akin juorukerhon minkä pojat oli perustaneet kylppäriin samaan aikaan kun muut asukkaat keskittyivät kuuntelemaan fitneskanan säälinäytelmää.
Vierailija kirjoitti:
Jassu oli tissisilleen suihkussa vaik oli miehiiki siel..sit pekka laitto katjaa sinaki 2 krt sohvalla
Varmaankin että ottaisi joku tulta. Ei ymmärrä että kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Eilen raakas kylppärissä ja Sanni alapäänkarvoja 2 miehen läsnäollessa, voi olla etteivät huomanneet.
Vierailija kirjoitti:
"Vttu *huokaus*..Missä on, vttu mä räjähdän ihan kohta.
Mulla oli hyvä päivä, mut tää alkaa näyttää taas siltä et v.. tänään tapahtuu kamaluuksia." :D ♥ Hyi miten epänaisellista ja raskasta kuunneltavaa.Jassu meikkaa ja joku asia on nyt hukassa. Katon vähän jälkijunassa.
Jäätyykö silikontissit kylmässä? Siis kovettuu.